Wanneer bloedverlies.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Brinsa, 5 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Lieve dames,

    Maandag heb ik positief getest. Gisteren was de test ook nog positief maar vanmorgen is hij zo licht geworden dat het bijna turen is. Nu vroeg ik me af wanneer kan ik het bloedverlies gaan verwachten want dit wordt denk ik een vroege miskraam.

    Liefs brinsa
     
  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Bij mij begon t vloeien toen de test vrijwel negatief was , dus echt heeeeel goed turen. Was bij mijn vroege miskramen zo en ook bij mijn missed abortion uiteindelijk bij week 11
     
  3. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Oké bedankt voor je reactie
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  4. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Aaaah zitten we op hetzelfde bankje.
    Ik heb 2 weken geleden positief getest.
    Ik zit ook te wachten tot er wat gebeurd...
    voel jij al wat?
     
  5. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Nee denk soms oh ik voel wat maar toch niet. Denk aangezien me test nog niet helemaal negatief was het morgen of zaterdag pas doorkomt.

    Maar jij hebt weken geleden al positief getest? Hoe weet je dat het aflopende zaak is fan?
     
  6. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik heb 3x bloed laten prikken. Nu daalde het wel maar zat nog steeds op 25.
    Ik ben wel echt bekaf... al weken. Echt bizar moe.

    Weet je zeker dat het een aflopende zaak is? Stom hè die rollercoaster...
     
  7. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    J
    Jeetje zeg wat heftig!

    Jawel hoor en mocht het zondag nog niet doorgebroken zijn dan test ik nog wel een keer.

    Ja een rollercoaster kan je het wel noemen ookal was het maar 3 dagen ik was zo intens gelukkig en dat slaat in 1 keer om naar intens verdrietig, het is al zo'n lange reis en dan wordt het nog steeds niet beloond.
     
  8. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Aaaah ja ik zie je onderschrift meis
    Je denkt toch: de wonderen zijn de wereld nog niet uit, die intense blijheid. En is het wonder toch te groot... Mn huidige partner en ik zijn nu anderhalf jaar op natuurlijke wijze bezig. Volgende maand mogen we zelfs aan ivf beginnen. Dus dat ik ineens zwanger bleek was bizar!

    Zijn jullie ook al in de mmm? Anders misschien een bloedtest aanvragen? Worden je testen lichter?
    Ik vind het emotioneel best pittig.
     
  9. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Jij ook al zo'n tijd bezig. Ja wij al meer dan 2 jaar en we zouden in juli starten met de mmm maar er was inderdaad een wonder gebeurd.

    Ja heb vanmorgen getest en doe was lichter geworden.
     
  10. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hey meis, heb je vandaag nog getest? Of ongemak ervaren?
     
  11. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Nee ga niet meer testen ik wacht het gewoon af. Me borsten doen beetje pijn en heb steken in me lies dus zal in de loop van de dag wel losbreken.

    En jij?
     
  12. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik hoop dat het niet zo hoeft te zijn voor jullie. Even een minder geconcentreerde urine bij je lichte test.
    En als het niet goed is, laat het dan ook maar snel komen.
    Hier nog steeds niks aan de hand... maandag bepaalt m’n gyn welke koers ze wil gaan varen. Ik wil ook zo snel mogelijk vloeien. Zodat ik in mei vers aan de ivf kan beginnen...

    Hoe is je man eronder?
     
  13. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Mijn man is iemand die zijn emoties niet toont. En wanneer hij het er moeilijk mee heeft gaat hij er tegen vechten dus ja dat is ook nog eens een lastige situatie erbij. Maar aan zijn houding zie ik dat hij het er moeilijk mee heeft.

    Ik wil inderdaad gewoon dat het snel over is. En dan stoppen we er even mee. Ik wil dit niet weer meemaken dat trek ik niet na al 2 slopende jaren. Dus we doen het even een paar maanden veilig en gaan tot onself komen.

    En jou man?
     
  14. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja het is ook zo’n heftig proces. Uiteindelijk is het belangrijkste dat jullie als stel er goed uit komen. Elkaar niet kwijt raken.
    Mede hierdoor is mijn huwelijk stuk gelopen. Het was wel een optelsom hoor.

    Ik merk aan m’n vriend nu dat hij ook verdrietig is. Terwijl hij geen open persoon is. Ik heb hem heel duidelijk uitgelegd dat als we dit pad samen willen bewandelen we heel eerlijk naar elkaar moeten zijn. En elkaar vooral continu blijven zien en ontdekken. Dat schiet er zo makkelijk bij in.

    Lastig hè? Als je man daar gesloten in is.
    Heb je inmiddels al wat ongemak? Of is alles nog hetzelfde?
     
  15. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Oh jeetje dat meen je niet! Lijkt me dat heftig zeg.
    Ja blijven praten is belangrijk.

    Het rommelt wel in me buik maar heb ook last van me darmen dus ja vind het soms lastig te zeggen wat wat is dat ik voel. Ik wil gewoon dat het opschiet en ik het kan gaan afsluiten.

    Bij jou ook nog steeds niks? Heb je nog getest om te zien hoe je test nu is?
     
  16. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hmm, die kwaaltjes kunnen ook weer van alles zijn. Beetje duidelijkheid zou fijn zijn hè?

    Nee niet meer getest, ik weet dat het hcg in m’n bloed een waarde had van 23 dus ws zou ik nog steeds positief testen. Zh belde net nog om te zeggen dat ze volgende week woensdag weer bloed willen testen. Het zat nu nog boven de “norm” geen idee wat ze we mee bedoelen. Ach ja we wachten al 2 weken kan er nog wel 1tje bij (blegh!)

    Heb jij geen behoefte meer om te testen 1 deze dagen?
     
  17. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Hmm ben ook wel benieuwd wat ze bedoelen met boven de norm. Maar is het normaal dat het zo lang duurt voordat het doorbreekt? Lijkt me echt killing!

    Nee wil niet weer geconfronteerd worden met de teruglopende test.
     
  18. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Snap ik! Ik dus ook niet... ja ze zijn er een beetje onduidelijk in. Het is vooral heel vermoeiend! Ik ben echt elke dag compleet gesloopt. Helemaal als het niet voor een goed doel is.

    Heb jij overwogen de gynaecoloog te bellen? Is er geen mogelijkheid dat het toch nog goed zit bij jou?
     
  19. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Ja zo logisch!

    Nee ga ik niet doen ik wacht gewoon af. Als er zondag nog niks is gebeurd ga ik testen en dan zie ik wel wat er uitkomt
     
  20. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Je hebt groot gelijk! Voel je je emotioneel gezien al wat beter?
     

Deel Deze Pagina