Wanneer eerste symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Me988, 14 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Deze zwangerschap vanaf een dag na NOD al last van ochtendmisselijkheid met kokhalzen. Vanaf 6 weken elke ochtend overgegeven tot nu aan toe. Gaat langzaam iets beter want sla nu af en toe een dagje of 2 over.
     
  2. Sherra

    Sherra Actief lid

    4 jun 2015
    312
    174
    43
    Gefeliciteerd :)!

    - bij de eerste begon misselijkheid en vermoeidheid rond 9wk en stopte met 13-14wk. Volgens mij rond 30wk wat last van bekken.
    - tweede begon misselijkheid tot overgeven al vanaf wkn5-6 maar deze ging helaas mis.
    - 3e huidige zwangerschap rond 8-9wk tot 15-16wkn af en aan misselijk en moe maar goed te overzien zonder medicatie. Wel wat meer last van druk op de blaas.
     
  3. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Bij m'n eerste zwangerschap was ik echt niet te genieten, flink chaggerijnig en snel geïrriteerd. Ook erg last van m'n borsten en misselijk. 1 week overtijd testte ik pas positief. Dit werd een miskraam

    Bij m'n 2e zwangerschap heb ik het blijkbaar onbewust gevoeld. Ik was al paar weken niet lekker in m'n vel, veel misselijk, duizelig en vooral erg last van m'n keer nadat ik bij de dokter geweest was vroeg ze gelijk of ik zwanger was. Ja dit zou zo maar kunnen want ik moest 3a4 dagen later ongesteld worden. Ondanks een zware keelontsteking daarna gelijk getest en die was dus knal positief 3a4 dagen voor m'n menstruatie. Dit was gelukkig een gezonde zwangerschap en is m'n dochter gezond ter wereld gekomen en wordt volgende week alweer 2

    Bij mijn 3e zwangerschap was ik weer erg misselijk, pijnlijke borsten, erg moe en smaakte me niks meer ook was m'n reuk scherper geworden. Getest 4@5 dagen voor m'n menstruatie en was positief helaas werd ook dit een miskraam

    Ik blijk volgens de arts snel en veel hcg hormoon aan te maken dus daar zou het ook aan kunnen liggen.

    Ik ben nu weer zwanger en heb afgelopen week positief getest. Ben ook erg misselijk wat veel met vlagen komt, veel honger en erg moe (vermoeidheid kan ook te maken hebben met m'n slaapproblemen) of deze zwangerschap goed zit weet ik niet ik wacht nog op een knaltest en dan bel k de VK op voor een afspraak

    Sorry voor het lange bericht. Maar zoals je ziet verschilt het elke x qua symptomen
     
    Bumpie vindt dit leuk.
  4. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.323
    842
    113
    Bij mijn zoon had ik opeens een hekel aan vlees. terwijl ik daar normaal echt gek op ben. En vooral erg moe. Misselijk nauwelijks geweest, alleen als ik na een werkdag in een hele warme auto stapte. Moeilijk naar de wc rond 5 -6 weken vond ik ook een vervelend kwaaltje.

    Bij mijn dochter was ik eerst een week aan de dunne. Toen maar eens getest nadat een vriendin zei: volgens mij ben je zwanger ik had dit ook. en idd zwanger. Ook de moeheid kwam al snel erbij kijken en bij haar ben ik tot 13 weken vreselijk misselijk geweest. Gelukkig nooit over hoeven geven.

    Bij deze zwangerschap ben ik weer onwijs moe, erg vergeetachtig en lage rugpijn.
    En weer net zo onzeker als bij de andere zwangerschappen.
     
  5. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.232
    979
    113
    Vrouw
    Ik kreeg een paar dagen na de cryo terugplaatsing (ivf) al gevoelige borsten en nog voordat ik een zwangerschapstest kon doen was ik misselijk en had ik veel last van maagzuur. Tot nu toe is het hier bij gebleven. Ik vind het wel prettig om te voelen, want zo weet ik dat de kleine er nog zit.
     
  6. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Sorry dat ik even negatief moet doen, maar misselijkheid is niet altijd teken dat alles nog goed zit. Op 10 weken was ik nog heel misselijk maar vruchtje was al 10 dagen overleden :(. Maar ik duim dat alles goed gaat gaan bij jou
     
  7. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.232
    979
    113
    Vrouw
    Klopt helemaal. Bij mijn laatste vmk had ik dezelfde symptomen en liep het inderdaad niet goed af dus. Maar de misselijkheid nam heel snel af nadat ik had gezien dat m'n testen lichter werden, het liep zo goed als gelijk op/af. Ik kan me voorstellen dat hoe verder je bent in je zwangerschap dat je hcg zo hoog is dat dit niet meer het geval zal zijn.
     
  8. Assi

    Assi Fanatiek lid

    2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    In 2009, mijn eerste zwangerschap:
    Eerste onmisbare symptoom op 9 DPO was een pijn in bovenbenen en ontzettend trekkend gevoel in mijn liezen! Ik wist me geen houding te geven... wist toen al 500% zeker dat het raak was!
    En voor NOD in de AH ineens kwijlen bij de maaltijdsalade met gerookte zalm ...

    Dingen zoals misselijk of aders op de borsten heb ik voor NOD niet gehad..

    In 2010, mijn tweede zwangerschap:

    Gelige afscheiding voor NOD
    Vermoeide benen voor NOD
    En wederom vlak voor NOD in de AH voor een chocolade schap staan, maar geen trek in hebben... Daar kwam het besef ineens dat ik zwanger was..

    Onverwachtse Zwangerschap 2017 (mk)
    Voor NOD: totaal geen afscheiding, dat viel op.
    Ja ja... wederom voor NOD in de AH... Ik werd als een magneet naar de visafdeling getrokken en moest gerookte zalm hebben.... toen dacht ik: WATTTT??!!

    Dus ik kom er elke keer achter in de AH..
     
    miniVosje, Leraje en Annedore vinden dit leuk.
  9. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Wat handig die ah hahahaha
     

Deel Deze Pagina