Wanneer gaan die haartjes nu eens groeien ;-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dot, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ooooh nu heb ik een dochtertje en verheug me met speldjes in de weer te gaan.
    Maar er gebeurd niet veel op het koppie.:D
    Bovenop bijna kaal en rondom zo'n randje :(
    Wanneer begint het meestal echt een beetje wat te worden????
     
  2. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha hier ook een kale babygirl maar ze heeft op haar hoofd 1 lange pluk haha ik ben ook benieuwd hoe hard het gaat groeien
     
  3. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Ehm dat kan nog best even duren, sorry dit is niet het antwoord dat jij graag wilt horen :p.

    Hier had ik er op haar eerste verjaardag een speldje in gedaan, maar dat was nog niet echt noodzakelijk toen. Met een maand of 14 begon het ps echt iets te worden. Bij zoonlief idem dito ook pas voor het eerst naar de kapper met 17 mnd. En nu met 19 mnd heeft hij een echte mooie bos haar.
     
  4. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    De oudste was hier vrijwel kaal bij geboorte en het heeft tot haar 2e verjaardag geduurd voordat er met moeite een klein staartje in haar haar kon. Ze is nu 4,5 maar veel is het nog steeds niet haha. De jongste heeft daarentegen heel wat meer haar en ben 'al' (voor ons doen dan :p) bijna een maand of 5 bezig met een speldje om een lokje dat voor haar ogen valt opzij weg te zetten.

    Kwestie van geduld dus haha, valt niet veel over te zeggen..
     
  5. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    hihi... Ik heb laatst tegen beter weten in toch een knipje geprobeerd :D.
    Hier ook bovenop nagenoeg kaal en rondom een randje ;).
     
  6. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat kan wel even duren.. Maar zegt weinig over het haarbos later..
    Ik had tot anderhalf alleen wat pluishaar. Daarna is het gaan groeien en heb ik echt een heel dik bos gekregen.
    Mijn zoontje had ook niet zoveel haar, en wat er was, viel ook nog grotendeels uit, juist rond die 3-6 maanden.. Maar tegen zijn 1e verjaardag kwam er echt jongenshaar tevoorschijn..
     
  7. kipkip

    kipkip Fanatiek lid

    11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Mannetje is bijna 11 maanden en nog steeds zo goed als kaal. Dochtertje had met 1 jaar in ieder geval haar hoofd bedekt maar ook niet dusdanig dat we er al wat mee konden. Dus tja...zou het je niet durven zeggen ;).
     
  8. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Hier vanaf dag 1 al een flinke bos haar, het is ook niet uitgevallen gelukkig :D Maar ik moet zeggen dat het pas sinds een paar maand ECHT flink aan het groeien is..Als je m'n dochter ziet, zie je eerst een bos rechtopstaande krullen, dan pas de rest ;)

    Dus hier vanaf 11/12 maanden dat het echt groeide.. Nog even geduld hebben :)
     
  9. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier nou juist andersom.
    Bovenop een hele hanenkam en rondom niks, dat is nou juist de plek waar het speldje moet!
    Ik heb gisteren bij de Action hele kleine babyspeldjes (0,44 eurocent!) gekocht die heb ik er lekker eigenwijs al ingedaan..
     
  10. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Sil had echt van dat vlashaar, maar nadat we het toen hij een maand of 4 was een keer hadden afgeknipt groeide het supersnel terug in een volle mooie bos! Die tip had ik al vaker gehoord en gelezen (nooit geloofd!), maar hier werkte het dus ook.
    ik kan me overigens wel voorstellen dat je dat makkelijker doet bij een jongetje ;)
     
  11. brabantse1982

    brabantse1982 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier na een jaar!
     
  12. Andrea85

    Andrea85 Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik kreeg als kleuter pas haar waar je wat mee kon, daarvoor echt heel lang bijna niks, haha :D
    Heel gek dat mijn dochter meteen al flink wat haar heeft, daar kan gewoon nu al een knipje in :)
     
  13. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.507
    494
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmm hier ook 2 kale neten hoor :D De oudste (bijna 3) heeft nu een mooie volle bos haar, maar met haar eerste verjaardag had ze net wat "bedekking"
    De jongste heeft inmiddels alwel wat meer haar, maar vanwege haar grote fontanel durf ik haarknipjes nog niet echt aan.

    Dus helaas.... ook hier lang moeten wachten ;)
     
  14. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter had een volle bos haar en groeit als een gek.. Is ook nooit wat uitgevallen of niet veel..

    Vriendinnen van me zijn jaloers op de volle bos haar van mijn dochter.. :D
     
  15. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    mijn meisje krijgt nu eindelijk haartjes waar je wat mee kan doen en ze word in juli 3 jaar maar wel geweldige krullen :D
     
  16. Kusjesmama

    Kusjesmama Fanatiek lid

    12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wacht hier ook met smart op een mooie bos haar.
    Nu heeft ze een grote kale plek op haar achterhoofd en randjes rondom ook idd. Het is net een klein monnikje haha.
     
  17. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    :D:D:D
    Precies hetzelfde net een monnik, ha ha.
    En een kaal plekje achterop als bonus :p
     
  18. ylona25

    ylona25 Bekend lid

    8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    HIer een meisje met veel haar!
    Hier is ze net 1
     
  19. ylona25

    ylona25 Bekend lid

    8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Maar bij de geboorte had ze ook al flink wat haar! en toen waren er ook al wat haren uitgevallen.
     
  20. WesDaan

    WesDaan Fanatiek lid

    10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier is ze 6 maanden en heeft nog steeds maar een paar sprieten, en doordat het echt wit blond is lijkt ze dus echt kaal.
    Je ziet aleen van de zijkant dat ze haar heeft want dan zie je de plukjes op der hoofd..
    Maar heb hier ook idd de speltjes al klaarliggen ;)
     

Deel Deze Pagina