Wanneer gaan die haartjes nu eens groeien ;-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dot, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hihihi hier bijna 11 maanden en een speldje is echt nog niet nodig (zelfde beschrijving bij de geboorte als jij). Helaas helaas ;) ;)

    Bij ""Maj's"" op faceook/hyves zijn wel hele leuke babyclipjes te koop, die blijven echt vanaf het eerste plukje hangen!
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Bij mijn dochtertje werd het pas met 1,5 jaar echt wat langer, kaal is ze nooit geweest, maar het zijn wel lang korte haren gebleven.
    Vervolgens zo'n vlassig polletje piekhaar, maar het groeide steeds langer en als verrassing begon het voor haar derde verjaardag ook nog te krullen. Nu krijgt ze regelmatig complimentjes over haar blonde krullen.
    Vaak maakte ik een klein staartje aan 1 kant, dus zo'n schuine scheiding, dat stond wel lief.
    Ik vind kale of baby's met weinig haar juist schattig hoor.
     
  3. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

    Bij M en T pas met ruim 1 jaar. Bij M werd het pas met ruim 2 / bijna 3 echt een volle bos :)
     
  4. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Loki wat een schatje zeg! Echt zo'n vrolijk knuitertje.

    Mijn dochtertje is nu 7.5 mnd en ik kan nu een stuk of 4 haren die langer zijn dan 1 cm omhoog zetten op haar hoofd hihi. Echt van die vlashaartjes. Ze had bij de geboorte wel haar, maar dat viel al snel uit. Nu is het wachten tot ik mijn overvolle knipjesbord eens kan gaan gebruiken. Ik doe nu wel af en toe een haarbandje om van die baby zomerhoedjes.

    Speldjes lukt echt nog niet.
     
  5. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    zo was het met 2 maanden
     
  6. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    en zo is het nu, klein beetje langer. (let niet op die halfnaakte vent op de achtergrond, is een vakantiefoto ;))
     
  7. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier niet heel veel haar bij geboorte, maar bovenop viel alles uit en met 1 maand ongeveer was ze net zo'n oud mannetje met zo'n rand haar om haar hoofd....
    Vanaf een maand of 3-4 ging het weer langzaam groeien en ze is een paar weekjes geleden voor het eerst naar de kapper geweest.
    Eerste foto: 13 weken
    Tweede foto: 6 maanden
     
  8. Nova81

    Nova81 VIP lid

    18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Inmiddels heeft ze een lekkere bos haar!! Gelukkig laat ze alle elastiekjes en speldjes ook weer zitten...
    Eerste foto: 1ste verjaardag
    Tweede foto: gisteren gemaakt
     
  9. ToTheMoon

    ToTheMoon Fanatiek lid

    2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ehm... mijn dochter wordt in juli alweer 3 jaar en nú pas begint het een beetje te groeien! :D Bovenop een flinke pluk en achterop begint het nu ook. Maar bij haar slapen zijn het nog erg korte haartjes...

    Bij mijn zoontje gebeurd er momenteel ook nog niets... De haartjes lijken ook erg op die van dochterlief, dus dit zal vast het zelfde verhaal gaan worden... ;)
     
  10. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Leuke foto's allemaal!!! Wat een medeleven :D:D:D
    Lijkt net of er gewoon HELEMAAL niks gebeurd met die haartjes, gek.;)
    Er zit 1 hele lange haar van 5 cm bovenop haar hoofd, hoe dat mogelijk is mag joost weten.
    Dan de boel maar opfleuren met mooie blousjes en jurkjes.;)
     
  11. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    8 maanden en 1 jaar
     
  12. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    november (1,5 jaar) en met carnaval (22 maanden)
     
  13. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    dit is met 1 jaar
     
  14. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    vorige maand
     
  15. mama4life

    mama4life Bekend lid

    20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hier is de kleine man geboren met n flinke bos haar (net als k bij mn geboorte :D)... En inmiddels is er nog meer haar bijgekomen en ook langer gegroeid... En weinig (niets?) uitgevallen...

    Dus t zal verschillen per kindje ook... ;) Misschien is n kleine (zachte) haarband n idee :(
     
  16. stopcontact

    stopcontact Fanatiek lid

    9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ons zoontje was net een klein patertje met zijn geboorte. Zo'n bruine strook achter op zijn hoofdje. Er is ook maar einig van uitgevallen.

    En nu? Bovenop is het dun en kort, héél kort aan de randen. En achter een flinke lange bos (en slag na het wassen :D)
    Vanmiddag hoop ik bij de kapper terrecht te kunnen om zijn kamp-matje korter te laten knippen. Met de rest moeten ze maar zien. Ik hoop zowiezo dat het lukt er iets fatsoenlijks van te maken. Hij is nu 16 maanden en gaat voor het eerst naar de kapper.

    Bekijk bijlage 238237 Achterkant
     
  17. rus05

    rus05 Bekend lid

    31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had best wat haar bij de geboorte op haar hele hoofdje maar nu - ze is 3 maanden - is het bovenop weinig en licht van kleur en dan zo'n donkerdere ring met haar onderin. Hahaha, ik noem het haar 'philip freriks' kapsel, die nieuwslezer had precies zo'n kapsel :)
     
  18. Ringeling

    Ringeling Bekend lid

    2 mrt 2012
    864
    111
    43
    Vrouw
    Onze dochter is geboren met een flinke bos haar en dit viel ook niet uit. Nu met drie jaar een volle bos haar.

    Zoon was kaal, dus was even wennen,haha!
    Met 6 maanden zijn de haartjes wel wat gegroeid maar nog steeds is het niet veel.
     
  19. MvdW

    MvdW Niet meer actief

Deel Deze Pagina