Wanneer gevoelige borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sabje333, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Waaa! Wat geweldig!!! Ik bekijk net je tempkaartje! Ziet er goed uit!!!!! Zoo leuk!! Hopelijk mooi oplopende trsten! Wat ern gelukstopic hier!
     
  2. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Helaas negatief. Dan was die op 10 dpo vals positief denk ik. Maar misschien een late innesteling ofzo. Temperatuur is wel torenhoog nog steeds en ook nog steeds niet ongesteld. Verklaart alleen m'n klachten niet. Snap er niets van. Alles gaat weer eens niet zoals het zou moeten gaan :( Mja, geen bloed geeft moed denk ik maar.

    Hoe gaat het met jullie meiden? @Sabje333 @Mel88 @liesvp
     
  3. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @Sylva Agh balen! Ik was helemaal blij na je licht positieve test... met welk merk test je? Ik heb goede ervaring met die van de action, zowel de early als de gewone...
    Zolang je temp hoog is en geen bloed, is er idd goede hoop. Pff wat een spannende tijd zeg. Hoelang is je LF normaal?

    Hier weer een weekendje misselijkheid en braken achter de rug.. maar ik klaag niet hoor :D. Ik had alleen het idee dat het sinds vrijdag beter ging, was dus maar van korte duur. Morgen echo...!! Ben zo benieuwd!

    @liesvp @Sabje333 gaan jullie ook voor de NiPT-test? Ik las dat deze test dus ook het geslacht kenbaar kunnen maken met 12 weken. Hoe gaaf is dat?! Ik lees alleen wel dat ze het om de een of andere manier niet standaard vermelden, ga het nog eens navragen bij de verloskundige.
     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mel88 ja anders ik wel. Heb sinds vanmiddag licht bloedverlies, dat is altijd een voorteken dat m'n menstruatie door gaat breken. M'n LF was altijd 11 dagen, maar sinds we ervoor zijn gegaan ineens 12. Heb ook nooit zo'n hoge temperatuur gehad voor NOD en de afgelopen twee maanden wel. Dus het is voor mij een mysterie wat er nou aan de hand is. Maar het is helaas over ben ik bang.

    Gaat lekker hè bij jou! :p Had je al iets met gember geprobeerd? Spannend! :D Dat wordt genieten van het zien en horen van de kleine! :thumup:
     
  5. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @Sylva ah Gadsie! Wat vervelend... en hoe is het je andere klachten? Temp nog wel hoog, ondanks bloedverlies?

    Ja ik heb gember geprobeerd... had niet direct het idee dat het heel veel scheelde.
     
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mel88 nog steeds gevoelige borsten, lage rugpijn, hoofdpijn en af en toe misselijk, maar wel minder. M'n temperatuur was vanmiddag nog 37.5, iets hoger dan vanochtend. Mja, heb het al opgegeven. Kan me niet voorstellen dat het nog gaat gebeuren. Mocht dat wel gebeuren dan is het echt een wonder.

    Wat jammer zeg dat gember niet werkt :( Is het meest gebruikte middeltje tegen misselijkheid. Had gehoopt dat het iets voor je kon doen!
     
  7. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @Sylva balen zeg! Dikke knuffel..
    Ik zal aankomende week nog eens gember proberen. Maar ik las ook ergens dat je er weer niet teveel van mocht..
     
  8. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ahhh sylva nee wat jammer zeg ik was zo blij voor je toen ik je eerste bericht las..:( ik hoop mee op een wondertje.ga je morgen nog testen als t bloeden niet doorzet?
    Wat naar mell dat je zo erg last heb van de misselijkheid is niet fijn zeg, hopelijk stop t snel!. Ik zit heeel erg in dubio over de nipt moet morgen beslissen, hebl voors en tegens. Echttt kan je t geslacht horen met de nipt uitslag?? Super interessant mag je daar naar vragen? Hoe gaat t op moment met jou lies qua klachten?
    Ik ben echt een slechte vriendin op moment sorry meiden :oops:heb erg veel last van de hormonen(vooral psychisch en moe) en daarbij hele drukke dagen. Ben net thuis en dacht ik moeeet gewoon even snel lezen en wat van me laten horen voordat ik ga slapen. Sweet dreams!
     
  9. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Zat nog eens even te denken terwijl ik probeer te slapen Is t niet handiger om een groepje app te maken ipv via deze pagina, is wat minder openbaar en makkelijker antwoorden.
     
    Sylva en Frieke vinden dit leuk.
  10. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    @Sylva oh neen wat jammer!! Ik was zoo blij voor je! Dikke knuffel!"
    @Mel88 zo wel jammer dat je je nog zo slecht voelt! Eet je ook crackertjes gedurende de dag? Ik had namelijk vaak voor dat ik als ik niets at misselijk werd en dan was het al zeker te laat om nog iets te etrn...
    Om hoe laat heb je echo? Spannend! Termijnechp dan?! Ze zetten het geslacht er niet stsndaard op omdat sommige ouders het willen houden als verassing he!
    @Sabje333 oei voel je je zo slecht? Jammer zrg! Hoe komt dat je dagen zo druk zijn? Is dat toevallig nu of altijd al?
    Waarom twijfel je aan de nipt? Wat zie jij als nadelen? Je idee voor app hroeoje vind ik heel fijn!! Bedoel je dan via whatss app of via zo prive berichten?
     
  11. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Het heeft toch doorgezet vannacht, dus het is zeker balen :cry: Mja, het is niet anders. Heb even een flinke kut dag vandaag en ben goed verdrietig, maar daar kom ik wel weer overheen. M'n vriend vind het ook heel erg jammer, dus we gaan samen balen en van het weekend openen we een fles wijn en proosten we op meer succes in de derde ronde. Zijn ook nog zo kort bezig. M'n verwachting was 7 maanden, dus nog 5 te gaan. En anders driemaal scheepsrecht, niet? :p Vind het in ieder geval super lief hoe jullie meeleven, doet me goed! ♥

    @Mel88 zag inderdaad ook iets staat dat je maar 1 gram per dag mocht. Maar daar kun je volgens mij redelijk wat thee van trekken. Je kan er ook op kauwen, maar dat moet je maar lekker vinden. Lastig hoor die misselijkheid! :(

    @Sabje333 meis, je moet je niet zo schuldig voelen hoor! Iedereen heeft een leven buiten dit forum en soms combineert dat niet zo lekker. Het is wat het is! ;)

    @liesvp dankjewel! Volgende ronde misschien meer geluk! :thumup:

    Vind een app groepje een super leuk en goed idee. Maar vind het idee van m'n telefoonnummer online doorgeven niet zo prettig. Via Telegram (net WhatsApp) kun je een groep aanmaken zonder telefoonnummers en heb je alleen een username nodig en dat is zo aangemaakt in de app zelf. Misschien is dat iets?
     
  12. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @Sylva ik snap dat het vervelend is maar meid, je bent 2 rondes onderweg. Je maakt het jezelf wel heel erg moeilijk zo. Sommige mensen zijn jaren onderweg, hoe ga je dat ooit volhouden? Als ik jou was zou ik toch proberen een beetje afstand te nemen en rust te zoeken. Hier spreekt een ervaringsdeskundige ;)
     
    Pancakes, nizzie86 en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  13. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @Sylva agh Meis wat naar!! Dikke knuffel.. ik snap wel dat het een teleurstelling is hoor. Dat had ik dus ook iedere maand! Je mag best even balen, het is ook niet niets.

    @Sabje333 je hoeft je niet schuldig of verplicht te voelen om dit topic Up to date te houden hoor. Ik snap best dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Hoe komt het dat je het zo druk hebt? Al bijna vakantie? Zal je misschien wel even goed doen..
    App groep vind ik een goed idee. Maar deel de mening van Sylva wel.

    @liesvp ik ga dus wel expliciet aangeven dat ik het geslacht wil weten. Zo bijzonder dat dat al kan vanaf 11 weken. Willen jullie ook weten wat het wordt?
     
    Sylva vindt dit leuk.
  14. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Vanmorgen had ik opeens bruinverlies. Nou gelukkig had ik natuurlijk de echo vanmorgen; dus mijn onzekerheid duurde niet heel lang. Met een gewone echo konden ze het niet goed zien, mijn darmen lagen ervoor. Maar de inwendige echo liet een mooi kloppend hartje zien en een iniminie mensje van 11 mm. Termijn wordt nu geschat op 7 weken en 2 dagen, alleen kan nog wisselen. Over 3 weken weer een echo.

    Dat bruinverlies zit mij niet lekker... gister sex gehad, lees wel dat het daar ook van komen.. nou ik hoop maar snel dat het stopt.. op naar 14-8!
     
  15. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Littlegirl1989 vind het echt verschrikkelijk naar dat je al zo lang bezig bent zonder succes. Net als zoveel anderen op het forum. Zou het zo graag anders zien. Hoop daarom ook dat het je snel gegund is om door middel van IVF of ISCI zwanger te mogen worden, je mag genieten van een mooie zwangerschap en uit kan kijken naar het moment dat de kleine ter wereld komt.

    Maar het mezelf moeilijk maken? Sorry, nee. Ik heb in beide rondes licht positieve testen gehad, er heeft dus iets gezeten maar het is niet blijven plakken. Vind het niet meer dan logisch dat ik dan even een baaldag heb en verdrietig ben als ik toch ongesteld ben geworden. Je zal het vast goed bedoelen, maar eerlijk gezegd vind je reactie nogal gemeen. Sta ik er helemaal niet op ingesteld dat het snel moet of raak zal zijn, ben juist erg nuchter met m'n verwachting. Ja, langer bezig zijn kan ook. Ben ik me bewust van.

    @Mel88 dankje meis! Het gaat inmiddels weer prima. Lekker bezig geweest vandaag met alleen maar leuke dingen! :thumup:

    Wat super gaaf dat je een kloppend hartje hebt gezien! :D Wat een fantastisch moment zal dat geweest zijn! Zeker na de schrik van het bruinverlies vanochtend. Kon ze op de echo niet zien waar het vandaan kwam? De kleine doet in ieder geval goed z'n best! De kans is groot dat het inderdaad door seks komt. Het is daar nu natuurlijk goed doorbloed en extra gevoelig. Waarschijnlijk is er een bloedvaatje geknapt geweest. Hopelijk stopt het heel snel!

    Meiden, ik ga zo even een privé chat aanmaken voor ons! ;) Kunnen we dit privé verder bespreken. Voor nu denk ik even de beste oplossing tot we het eens zijn over een groeps app.
     
  16. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    @Sylva heb je prima verwoord! Goed idee om ondertussen al hier een prive groepje te maken. Ik dacht niet dat heel inze gesprekken werden meegelezen. Op zich nochtans ook niet zo interessant voor anderen?
    @Mel88 gied dat je een mooie echo had! Raar van dat bloedverlies, maar als de gyn het niet vreemd vond, zal alles wel oke zijn!

    Hier hebben we het de eerste verteld zaterdag! Wat een fijn gevoel en leuke reacties! Komende vrijdag zijn onze ouders aan de beurt!
     
    Sylva vindt dit leuk.
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @liesvp nee ik ook niet. Tot vandaag dan. Maar privé chat is aangemaakt! :D

    Reageer daar even verder! ;)
     
  18. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    @LittleGirl je hebt vast geen slechte bedoeling en zie dat je al een lange weg hebt bewandeld wat erg spijtig is. maar volgens mij heeft sylva nergens gevraagd naar hoe ze er mee om moet gaan en is t niet zo gek dat je er even verdrietig van bent als je 2 maanden achter elkaar positief test maar de zwangerschap niet doorzet ook als je pas net bent begonnen aan je wens!

    @Sylva vind echt super balen voor je Meis had de hoop dat je deze maand gezellig mee zou doen. En super logisch dat je er een klote dag aan overhoud dat is heel normaal en door dat toe te laten kan je t ook weer loslaten. Wat een super goed plan om van t weekend lekker een wijntje te doen, echt van genieten nu t nog kan.

    @lies ja ben sommige dagen behoorlijk moe en dat werkt dan ook niet goed op mijn humeur ;) en heb t opzicht niet veel drukker maar alles voelt als 3x zoveel op moment. Vanmiddag ook gewoon 2 uur geslapen terwijl ik vannacht genoeg uurtjes had gemaakt maar mijn ogen vielen gewoon dicht tijdens de was doen:oops:. En hoe voel jij je? Heb vandaag wel de knoop door gehakt om de nipt test te doen, ga morgenochtend bloed prikken:(haat bloed prikken:D.

    @mell Yeaah Meis wat ongelofelijk fijn dat je t hartje hebt zien kloppen:)❤️ Super fijn zeg en wat een geruststelling !!!! Oe ja kan me heel goed indenken dat t bruin verlies je niet lekkwr zit!! Hoeveel was t en is het nu helemaal gestopt? Kan idd heeel goed komen door de sex heb dat best wel vaak gehoord en gelezen.
     
    Sylva vindt dit leuk.
  19. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Meiden meiden, wat een felle reacties op @Littlegirl1989 Sorry, maar het wordt zelfs "gemeen" genoemd? Volgens mij is realistisch meer op zijn plaats.

    Iedereen begrijpt dat je teleurgesteld bent over je menstruatie, maar ik denk wel dat Little Girl helemaal gelijk heeft en dat jullie het verkeerd lezen. Ik zou er ook gewoon rekening mee houden dat het allemaal wat langer kan duren.

    Het feit dat je zo zo teleurgesteld bent hierover laat wel zien dat je je toch wel had ingesteld op het feit dat het nu al wel raak zou kunnen zijn.

    Meid, iedereen heeft hier het beste met elkaar voor. Ook Little Girl. Ik gun je ook van harte echt een positieve test, maar probeer jezelf ajb niet gek te maken want stel dat het wel wat langer duurt. Dan trek je het niet.

    Sorry als je mij nu ook gemeen vindt. Ik snap dat het misschien niet leuk is om te lezen en ik hoop voor je dat het snel raak is, maar ik wil wel even opkomen voor Little Girl.

    Ik wens je heel veel succes met zwanger worden. Op naar de volgende ronde! Hoop voor je dat t snel raak is.
     
  20. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Ik sluit me aan bij pancakes, jullie reageren wel erg fel op littlegirl. En tweemaal een licht positieve test wat vervolgens mis gaat doet mij vermoeden dat er voor nod getest is. Deze teleurstelling was dus makkelijk te voorkomen. Maar littlegirl aanvallen, omdat ze ervoor waarschuwt dat t nog een lange weg kan zijn vind ik ongepast. Uit mijn naaste omgeving ook een meisje dat van de 10 keer 8 keer een licht positieve test had, maar het bleef niet plakken. Zij testte ook altijd voor nod. Inmiddels is ze moeder geworden en ze zegt nu zelf dat als ze die eerste tien maanden niet elke keer had getest ze er waarschijnlijk makkelijker door was gekomen dan nu. Nogmaals, jullie reageren erg fel op iemand die het goed bedoelt. Nu zullen jullie mij ook wel gemeen gaan vinden maar ja, er zijn ergere dingen.
     

Deel Deze Pagina