Wanneer gevoelige borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sabje333, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    @Sylva Meid, heb je foto's van die positieve testen van je? Waren het geen indrogers? Hebben er mensen met je meegekeken? Al die klachten die je noemt kunnen namelijk ook met een naderende menstruatie te maken hebben, sterker nog, meestal is dat zelfs het geval. Succes op je babyreis! Ik hoop voor je dat je sneller zwanger bent dan het gemiddelde van één jaar, want je bent er nu al behoorlijk gestrest en ontdaan onder. Ikzelf neem nog even rustig plaats op mijn wachtbankje :thumup:.
     
    Sweetgirl86x, Littlegirl1989 en Pancakes vinden dit leuk.
  2. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    @Beheer Kan dit topic aub gesloten of verwijderd worden?
     
    Sylva vindt dit leuk.
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wauw! Ik zit letterlijk één dag van een hele cyclus wat minder in m'n vel en het is direct drama. Jullie reageren zelf nogal overdreven als je het mij vraagt. Even voor de duidelijkheid, het gaat prima met me en ik ben er allang niet meer mee bezig! En nee ik ben niet gestrest, ik ben juist hartstikke opgewekt vandaag! :D

    Met dat gezegd te hebben ga ik stoppen met reageren want jullie willen duidelijk alleen maar het negatieve uit m'n berichtjes lezen en wat er het meest toe doet niet. Dan gaat het hele gesprek natuurlijk nergens over.

    Voor degene die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat het jullie snel gegund is. Ben je wel zwanger hoop ik dat je een prachtige zwangerschap hebt! :thumup:

    @Beheer kunnen jullie dit topic sluiten? Wij hebben ons gesprek inmiddels privé voortgezet, dus het topic is niet nodig meer. Alvast bedankt! :D
     
  4. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik denk dat "het negatieve lezen uit berichten" iets is waar je zelf misschien ook iets beter in bent dan je zou willen ;)

    Anyway; meid, goed om te lezen dat het weer zo lekker met je gaat. Hopelijk meer succes deze ronde!
     
    Chocoladetaart en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
    Sylva vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina