Wanneer gezellig maken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnetje91, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Ik ben sinds gister weer begonnen met ovulatietesten, ik test dan iedere dag rondt half 5. Nu was het streepje iets donkerder dan gister, mischien morgen of zaterdag positief? Even afwachten maar.
    Alleen vroeg ik me af, als je test positief is, tot wanneer kan het het gezellig maken met de meeste kans? Morgenavond en zaterdagavond zijn we heel laat thuis, aangezien ik in de middag me test doe, is het dan savonds nog wel op tijd als deze smiddags positief is? :)
     
  2. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Je ei springt 24 tot 48 uur na een positieve ovulatie test hebben ze me hier geleerd :thumup: veel plezier
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  3. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Clearblue schrijft dit bij hun ovulatietest:

    "Je twee meest vruchtbare dagen zijn vandaag en morgen. Wanneer je dus in de volgende 48 uren seks hebt, heb je een maximale kans om zwanger te raken."

    Dat zal bij alle ovulatietesten wel een beetje zo zijn, binnen 24 tot 48 uur.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  4. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Oke dankjewel :) dus als de test s'middags positief is, dan kunnen we het ook savonds gezellig maken? Zal zo rondt 1 uur zijn denk ik eer we thuis zijn..:rolleyes:
     
    Dotjes en Wens84 vinden dit leuk.
  5. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Op de dag en voor de zekerheid 2 dagen na je positieve. Zo zitten er altijd zaadjes klaar als je eitje springt.
     
    Zonnetje91 en Wens84 vinden dit leuk.
  6. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Ik heb net een ovulatie test gedaan, het streepje is wel weer iets duidelijker dan gister maar nog niet positief. We hebben het woensdagavond gezellig gemaakt. Wat is het beste, vanavond laat weer gezellig maken of morgen overdag? Denk dat hij morgen mischien wel positief is, de vorige maand liepen ze erg snel op . Van de een op de andere dag knalde de test. De bovenste was van woensdag. Die eronder van gister en de onderste van net.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Deze is nog lang niet positief, hoeft dus vanavond niet, behalve als jullie gewoon zin hebben natuurlijk
     
  8. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Haha oke dan, dan test ik morgen gewoon weer verder. De vorige maand was me test nog veel lichter dan nu en de dag erna ineens positief. Daarom dacht ik, omdat t nu al wat donkerder werdt dan de bovenste is het mischien morgen wel positief:)
     
  9. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik zou het zeker wel doen als jullie er zin in hebben... om de dag werkt bij mij prima.
     
  10. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Vanavond zijn we pas rondt 12 uur thuis ongeveer, zijn beide best moe denk ik tegen die tijd hihi:oops: morgen hebben we niet veel overdag, dus hebben we lekker de tijd voor elkaar:) als het morgen beter is dan liever morgen haha, al zit er dan wel 3 dagen tussen. Hoop niet dat dat erg is dan
     
  11. momim

    momim Niet meer actief

    Je zit goed als je iedere 2-3 dagen vrijt, dus helemaal prima als het morgen is. Als ie positief is heb je ook nog even voor je ei springt he, dus als ie morgen positief is kan zondag of maandag ook nog prima
     
  12. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Vandaag me knaller, duidelijker kan niet:) zometeen gaan we t gezellig maken, voordat we straks naar een verjaardag moeten:roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    SMJD en Miltje vinden dit leuk.
  13. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Vandaag of morgen nog een keer en dan heb je hem goed benut haha. Je ei springt binnen 48u na begin van je piek
     
  14. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Gisterenmiddag en vanmorgen hebben we het gezellig gemaakt:) mischien morgenavond nog een keertje hihi
    Alleen vanmorgen kwam er wel heel veel uit.. is dit normaal? Gister was dat ook wel maar iets minder.. nadat we geklust hadden :rolleyes:
     
  15. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Vandaag nog een ovulatietest gedaan en die was negatief. Ben ik dan morgen 1dpo of dinsdag?
     
  16. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Als in zwemmertjes??? Ik blijf altijd een tijdje liggen en als mijn vriend het niet ziet leg ik een kussentje onder mijn kont :roflmao::roflmao: maar wil het voor hem ook niet te plastisch maken...
     
  17. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Haha ja dat bedoelde ik, het liep er net zo snel weer uit zeg maar.. ben wel 20 min. Ongeveer blijven liggen met een kussen eronder:rolleyes: en probeer altijd een hoogtepunt te krijgen nadat hij klaar is:) had ergens gelezen dat dat goed zou zijn.. heb zere tepels sinds vanmorgen en geen ovulatiepijn meer, zaterdagavond had ik er echt last van onderin me buik. Denk dat me eitje gisteren dan is gesprongen. Heeft het vanavond nog nut om het gezellig te maken of?
     

Deel Deze Pagina