Wanneer ging jouw baby doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hester, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vanaf wanneer sliep je baby 's nachts door?

  1. 1 maand

  2. 4-6 weken

  3. 7-8 weken

  4. 9-10 weken

  5. 11-12 weken

  6. anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hester

    Hester Niet meer actief

    De vraag spreekt voor zich: vanaf wanneer sliep je baby 's nachts door?

    Ik ben best wel benieuwd, want je hoort zulke verschillende dingen variërend van 2 weken tot 2 jaar :-k
    En ging het van de één op de andere nacht vanzelf of heb je er iets voor gedaan / gelaten?
     
  2. Esmée sliep eigenlijk meteen door. Maar 1 maand er 1 keer 's nachts uit. Rond 3 uur was dat. Maar dat hoeft dus niet meer.
     
  3. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame sliep met 8 weken ineens door van 0.00 tot 9.30

    voor die tijd kwam ze alleen om 4 uur voor een voeding
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi sliep pas met ruim 6 maanden echt door.
    Na een maand of 3 kreeg ze geen nachtvoeding meer, maar kwam ze wel nog een hele tijd om de anderhalf uur voor haar speentje.
    We hebben haar toen een keer nadat ze met haar speentje in slaap was gevallen, laten huilen en dat duurde de eerste keer 50 minuten, toen diezelfde nacht nog 2 keer 5 minuten en daarna niet meer.
    Nu wordt ze natuurlijk ook nog weleens 'wakker' 's-nachts, maar ze valt 9 van de 10 keer zelf weer in slaap.
     
  5. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Mijn dochtertje ging eigenlijk pas rond de 3 maanden doorslapen en daar bedoel ik mee rond 11 s'avonds de laatste voeding en dan slapen tot ongeveer 7 uur . Ik stond eerst al naast haar bed bij ieder geluidje en dat heb ik niet meer gedaan dus gewoon proberen die kleine weer in slaap te laten vallen en niet voeden , en door de laatste voeding heb ik 2 eetlepeltjes rijstebloem gedaan zodat ze wat voller zat ....
     
  6. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Iedereen heeft een andere definitie van doorslapen. Officieel is het als je baby langer dan 7u kan zonder voeding ofzo.

    Mijn zoon sliep vanaf 4 maand van 23u tot 7 en sinds hij 5 maand is van 19u tot 7u half 8.

    Ikzelf ben ervoor om het gewoon op zn beloop te laten... het komt vanzelf wel goed. Mn dochter sliep met 6 maand pas door, die kwam standaard rond 4u voor een voeding.

    Leuk worden nachtvoedingen nooit maar je stelt je er op in. Als ze doorslapen en dan opeens snachts weer wakker worden vind ik dat een stuk zwaarder.
     
  7. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    vanaf 9 maanden pas, de dag dat ik stopte met BV en ze dus een flesje kreeg ging ze doorslapen.
    Ze kwam soms wel 2x in de nacht voor een voeding.
    Ik vindt dat de meeste kindjes toch wel snel doorslapen, goed hoor!
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ik heb anders gestemd, bij ons was Tymen 13 weken toen hij doorsliep.
     
  9. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    uhm benthe slaapt al door met 2 weken ;)

    Van 22.30 tot 6a7 uur...we hebben er niks voor hoeven doen.
    Nu was ze de afgelopen nachten 1 x wakker geworden maar met meer voeding slaapt ze weer door :)
     
  10. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Vanaf 7 weken zo van 23u tot 5u

    Sinds een paar weken slaapt ze van 20u30 tot 07.00uur
     
  11. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hier sliep ze rond de 5 weken door van 23.00 tot 7.00 ongeveer.
    Sinds 3 weken krijgt ze de laatste fles rond 20 uur en dan slaapt de de klok rond tot de volgende dag 8 uur! :)
     
  12. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ooh wat klinkt dat heerlijk!
    Finn nog lang niet hoor.. heeft een fles rond 23:00/24:00 uur (slaapt dan vanaf 19:00/20:00) dan eentje rond 03:00 uur en dan weer een om/rond 06:00 uur - ben jaloers!
    (nou is hij pas 3 weken maar toch ;)) dit is wel erg heftig en zwaar voor de mama'en papa!
     
  13. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan was 4/5 weken toen hij begon met snachts doorslapen :)
     
  14. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hir vanaf 3 weken. Ook neits voor hoeven doen. (beetje op de tijden gelet qua voeding) Nu krijgt ze de laatste om 21.30 / 22.00 en slaapt ze door tot 8.00 uur. (Als ik haar niet wakker maak slaapt ze nu nog :) )
     
  15. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa sliep vanaf dag 1 6 uur op een nacht en vanaf week 5 slaapt ze door nu is het ongeveer 11 uurtjes op een nacht heerlijk! :)
     
  16. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    Sinds dat ze 11 weken is slaapt mijn meisje 's nachts door. Ik liet haar 's nachts gewoon slapen en gaf haar een fles zodra ze wakker werd. Op een dag was dat pas na 11 uur. Dat was wel even schrikken, want ze kreeg op dat moment nog voeding voor 6 flessen.

    Nu krijgt ze rond 22.30-23.00 uur haar laatste fles en komt ze 's morgens weer rond half 9-9 uur.
     
  17. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje sliep met 8 weken door.
    Ze had haar laatste voeding dan rond 9 uur en de volgende rond 7 uur.
    De 1e keer toen ik wakker werd ben ik wel direct gaan kijken of alles wel goed was.
    Ja ik was gewend dat ze rond 4 uur nog een keertje kwam, maar dat gebeurde niet meer.
    Wel lekker hoor...had ik wat meer nachtrust en dat kwam voor mij precies op tijd!
     
  18. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    sinds vorige week slaapt Dano 7 uur achter elkaar door. afgelopen nacht kwam hij weer om de 3 uur door een hele onrustige dag, we hadden allemaal visite voor mijn verjaardag.

    WIj hebben dit zelf iets opgerekt, als Dano begon te happen of te brabbelen snachts, gaven we hem zijn speentje en viel hij weer in slaap. dit duurde een weekje zo tot hij zelf pas na 7 uur slapen kwam.

    Ik kan niet zeggen hoe heerlijk ik dat vond even een keer langer dan 2 uur te slapen achter elkaar.
     
  19. missyb

    missyb Niet meer actief

    Benthe slaapt minstens 7 uren lang.
    Dat deed ze vanaf 8 weken.
    daarvoor werd het steeds later en later...
    Zo en nu en dan heeft ze nog wel eens zin om snachts een nachtje te komen
     
  20. Yvon

    Yvon Actief lid

    25 okt 2006
    319
    0
    0
    Ik heb anders gestemd. Mijn dochter slaapt nog steeds niet door. Rond 12 weken heeft ze wel een periode doorgeslapen (iets van 2 weken). Vorige week en deze week heeft ze 1 nacht doorgeslapen. Maar meestal ga ik er nog 2 keer per nacht uit om haar te voeden (rond 1/2 uur en 4/5 uur).
     

Deel Deze Pagina