Wanneer hcg uit lichaam naar buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Webje, 16 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webje

    Webje Bekend lid

    6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hoi Hoi,

    Vorige week zondag geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Hcg was toen bijna 1100.

    Mijn lichaam blijft denken zwanger te zijn gevoelige borsten etc

    Net een zwangerschapstest gedaan had verwacht tuur tot geen streepje maar vind hem nog zo duidelijk..

    Iemand advies?? IMG-20180116-WA0015.jpeg IMG-20180116-WA0015.jpeg
     
  2. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Hier een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in november. Operatie gehad de 10e november en hcg was toen boven de 3000. Op 30 november had ik wel nog een duidelijk zichtbare streep, maar de 5e december had ik terug een witte zwangerschapstest. Maar dat gaat uiteraard niet bij iedereen op hetzelfde tempo. Ik had ook al meteen na de operatie zo goed als geen symptomen meer.
     
  3. Webje

    Webje Bekend lid

    6 okt 2012
    503
    100
    43
    Dat is inderdaad snel.
    Ik blijf maar gevoelige borsten houden met soms steken vandaag wat meer.
    Mijn HCG was nog geen 1100 dus dat moet nu toch wel weg zijn?
    9 dagen geleden nu.

    Ook het vloeien enzo is zo apart na de operatie tot woensdag vegen enzo woensdag donderdag vrijdag en zaterochtend veel bloedverlies en nu af en toe (merk als ik veel gedaan heb)

    Mijn buik zwelt ook continue op alleen al als ik loop en de rechterkant hangt meer was dit bij jou ook Zo?

    Ik heb zoveel vragen en zie mijn gynaecoloog volgende week pas
     
  4. Webje

    Webje Bekend lid

    6 okt 2012
    503
    100
    43
    Oh sorry haalde 10 en 30 november door elkaar.
     
  5. MarlousAnne

    MarlousAnne Actief lid

    8 nov 2012
    296
    94
    28
    9 dagen is nog niet zo lang. Je test is al licht. Nog even geduld!
     
  6. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    9 dagen is inderdaad nog niet zo lang geleden. Nog niet panikeren en nog even geduld.
    Ik had al ruim 1,5 week bloedverlies voor de operatie (en dat was tegen het einde echt veel). na de operatie leek het meer op een gewone -weliswaar iets langere- menstruatie.

    Dat zwellen en hangen van je buik herken ik niet. Fysiek heb ik er niet zo erg veel last van gehad, buiten de eerste dagen na de operatie het gevoel alsof er een 10-tonner over je buikspieren gereden was. En tot op heden wel nog altijd een gevoelloze plek rond 1 van de incisies, maar dat gevoel zou wel moeten terugkomen.
     
  7. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

    Ik heb mijn verhaal hier ook al eens eerder op het forum gedaan. Je kunt het nog teruglezen: gezocht positieve verhalen na vermoedelijke bbz.


    Ik had op een gegeven moment 1700 ongeveer. Die week was het afgezakt naar 680. Die week daarop naar 380 die week daarop naar 25. En die week daarop onder 5. Al om al ben ik er dus 4 weken mee bezig geweest.

    Heb geduld. 9 dagen is echt niet lang. Hoe is de operatie gegaan? Hebben ze een eileider/eierstok besparende operatie uitgevoerd? Bij mij heeft mijn lichaam het zelf opgeruimd.

    Liefs
     
  8. Kinderwens87

    Kinderwens87 Fanatiek lid

    31 aug 2012
    4.169
    1.591
    113
    Vrouw
    Wat naar dat je een bbz had:(. Hopelijk is je test snel wit.

    Ik had geen bbz maar een ma. Geen idee hoe hoog mb Hcg was maar 27-12 gecurreteerd en afgelopen dinsdag voor het eerst een witte test, dus na 20 dagen. Het kan dus helaas even duren
     

Deel Deze Pagina