Wanneer hebben of gaan jullie de box opzetten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Grassprietje, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    De titel zegt al genoeg denk ik...

    Ivm huisdieren kan ik het me voorstellen dat je het eerder doet, maar wanneer je geen huisdieren hebt, wanneer zet je dan box op?

    Ik kan namelijk niet wachtten eigenlijk...Lijkt me zo gezellig staan 8)
     
  2. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi nou lekker neer zetten dan!
    Kan je er alvast aan wennen :D
     
  3. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Pas als ons ukkie er is. Voorlopig nog niet iig.
    Hebben m na t kopen even opgezet maar vind t maar een groot en lomp ding in de huiskamer.
    Geeft denk ik t zelfde gevoel als een kerstboom; Leuk als ie er staat maar ook wel weer lekker als ie opgeruimd is.
     
  4. HammyQ

    HammyQ Actief lid

    8 jun 2007
    115
    0
    0
    Wij hebben hem al wel opgezet. Er zit op dit moment een grote knuffelbeer in :D
    Toch ook om even te wennen hoe of dat nu is zo met een box in huis 8) en hij past precies op de plek die we wilde.... alleen waar moet de kerstboom straks staan ;)
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik wilde dat in mijn verlof gaan doen (mede ivm twee honden). Ook om zelf een beetje te wennen (klinkt misschien nog veel dommer hoor ;)).
    Ik denk dus zo'n 3 wk voor de uitgerekende datum.
    Was trouwens ook wel benieuwd naar hoe de "rest" dat doet hoor!
    Elmo
     
  6. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb hem pas gekocht toen Yildiz 5 weken was :D ...... ach ja er zijn altijd mensen die laat zijn haha! ;) ....Ik ben nu sper blij dat dat ding me kamer uit is!
     
  7. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Wij hadden 'm bij 37 weken klaar staan.
     
  8. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Wij hebben de box in week 39 neergezet.
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou hem graag al vroeg neerzetten, maar ik ben een week voor mijn uitgerekende datum nog jarig en dan is het weer niet handig met de visite. ik zie het tegen die tijd wel. maar als jij al zin hebt de box neer te zetten, vooral doen! lekker toch ;)
     
  10. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ruim een maand voor mn uitgerekende datum ivm met een vriendin die langskwam met haar dochtertje. Ook voor de honden wel handig. Groot nadeel: de plaat boven de speelgoedla wordt stoffig en is lastig schoon te maken!
     
  11. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Hahaha, ja inderdaad, dat vond ik ook onhandig, zeker met die nesteldrang die ik had... :rolleyes: :(

    Had hem ook voor de uitgerekende datum al staan.
     
  12. San76

    San76 Actief lid

    2 jul 2007
    240
    0
    16
    Hihi, dan zijn wij echt vroeg; wij hebben 'm al staan....Hebben 'm 2e hands gekocht en dus meteen meenemen (bopita box Carus koloniaal, echt kei mooi :)) Maar we zijn boven ook aan het verbouwen en hebben ook niet zo gauw andere ruimte om 'm neer te zetten en wij hebben idd honden. Al moet ik zeggen dat die er zo aan gewend zijn hoor!
     
  13. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik had hem met 16 weken zwangerschap al staan geloof ik :oops:
    Ik kon gewoon niet wachten. :p
    Elke keer als we speeltjes voor de kleine gekocht hadden, deden we in de box.
    En de speeltjes met geluidjes laten we steeds aan de honden horen, dan kunnen ze daar goed aan wennen.
     
  14. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Wij hebben hem een week na de geboorte neergezet. Ik vind het dus een onding in huis, dus hoe later neerzetten hoe beter. En ik ben ook heeeeel erg blij als het ding er weer uitkan ;)
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    hier staat hij nu 2 wk en inderdaad het ziet er heel leuk uit. ben al stiekem aan het wegdromen elke x als ik er naar kijk
     
  16. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ik wil hem ook neerzetten!

    Maar wacht nog heel ff.. Mijn vriend is over 2 weken jarig dus word het al zo vol in huis.. Denk daarna dat we hem toch echt gaan neerzetten!
    Moet alleen nog wel een leuk boxkleed kopen!
    Lijkt mij geweldig! Al kan ik me ook wel voorstellen dat we blij zijn als die uit de kamer kan. Tis en blijft een groot ding!


    Liefs kiss
     
  17. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier staat ie alweer een week of drie, even de katten afleren dat ze er niet in mogen. Helaas hebben ze nog geen poging gewaagd.
    Moet wel zeggen dat de box hier ook absoluut niet in de weg staat, valt bijna niet op.
    Nu nog even zorgen dat de inhoud erin komt ;)
     
  18. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm ik denk dat het bij ons bijna onmogelijk is om de katten eruit te weren als we niet thuis zijn
    zou in ieder geval niet weten hoe :(
    en ik weet ook heel zeker dat ik niet wi ldat ze er in liggen.

    denk dat we elke keer als er geen babybeer in ligt.. we het boxkleed er maar gewoon uit moeten halen
    das denk ik de enige manier om te voorkomen da thet 1 groot harenfeest word :(
    alsin.. zo'n houten bak si gauw even schoongeveegd.. en ene boxkleed niet

    hebben hem hier nog niet eens gekocht eigenlijk
    zal eens onlien gaan shoppen of ik wat leuks kan vinden
    veel te druk met het huis nog eigenlijk.. was het al bijna "vergeten" dat die ook nog gekocht moet worden.

    wel al begonnen met een lijstje wat nog gekocht moet worden.. maar volgens mij staat ie er niet eens op nog
    gauw even doen :oops:
     
  19. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij zetten hem er neer, tegelijk met de klossen en het zeiltje in mijn bed.
    Dus met 37 weken, als je thuis mag bevallen. ;)
     
  20. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij zetten m neer als we de kerstboom opruimen ;)
     

Deel Deze Pagina