Wanneer hebben of gaan jullie de box opzetten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Grassprietje, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Saskia: het kan helpen om aluminiumfolie in je box te doen, daar hebben katten een hekel aan. Of opgeblazen ballonnen, dat helpt vaak ook heel goed.
     
  2. Niet meer actief

    Wij gaan t ook met ballonnen proberen denk ik. Aluminiumfolie vindt dat beest van ons namelijk leuk, daar gaat ie mee spelen ;)
     
  3. Mist

    Mist Fanatiek lid

    18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja ik zou ook al zeggen opgeblazen balonnen, is de snelste manier om de katten het af te leren ;)

    Hier staat hij sinds afgelopen zondagavond, samen met de zeiltjes etcetc
     
  4. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja aluminiumfolie houdt denk ik precies 1 van de 2 katten tegen.
    dus dat is niet goed genoeg

    en de balonnen durf ik niet zo goed
    1 vand e katten is onwijs bang voor plotselinge geluiden en bewegingen.
    zou ej denken dat het super werkt.. en dat zal ook best wel :)

    maar alle moeite die we erin gestoken hebben om dr "aaibaar" te maken zou dat dan weleens helemaal voor niets kunnen zijn geweest.
    ben bang dat ze er weer superbang/schichtig van word.
    ze is eigenlijk pas sinds ik zwanger ben in staat om op schoot te liggen.
    toch hebben we dr al 2 jaar inmiddels.
    (en is ze ook echt niet ouder dan die 2 jaar zegmaar)

    ben net zo trots op dr dat ze graag bij mij komt liggen en zelf aangeeft wanneer ze geaaid wil worden :)
    en gister nog trotser.. ze was namelijk NIET bang voor de statische borstel en bleek het onwijs lekker te vinden!
    ik ging er al half/half vanuit dat ik het voor niets gekocht had zegmaar :)
    maar mevrouw gaat er gewoon lekker voor liggen zelfs *denk aan de stoere poes*

    enneh.. tja dat is enkel dus asl wij me tzn 2tjes thuis zijn
    zodra er iemand anders in huis komt vind je dr letterlijk niet meer terug.
    ben benieuwd wat dat strask word met een baby erbij
    hoop dat het goed gaat
    en anders moeten we gewoon een mooi plekkie voor dr regelen in huis
    waar zij wel kan komen.. maar de beeb niet :)
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik hem hem nog niet eens gekocht, vandaar dat ik nu hier even kom vragen of iemand een goede tip heeft, ik wil er namelijk het liefst 1 die wit is, maar vooral eentje met een lade eronder.....

    ik denk wanneer ik hem heb, pas neerzet wanneer de baby er is, anders nemen mijn katten hem al in beslag voordat de baby erin heeft gezeten ;)
     
  6. Niet meer actief

    Wij hebben m al wel gekocht, was een actie, maar staat nog op zolder in de doos. Vind het nog een beetje vroeg om 'm nu al neer te zetten ;) Ik denk dat we dat zo rond de 37wkn ofzo eens gaan doen. Hoewel ik er nu ook al best zin in zou hebben hoor. We hebben nog helemaal geen babykamertje, dus niks in huis verraadt dat we een kindje verwachten...best maf...
     
  7. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Die van ons was met 34 weken binnen en toen hebben we hem maar gelijk opgezet!
     
  8. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Wij hadden em geloof ik met 30 weken ofzo al te staan, maar idd voor de katten, eerst met ballonnen geprobeerd maar moest elke dag nieuwe opblazen omdat die anderen steeds kleiner werden en de katten er dan gewoon tussen gingen liggen. Nu met aluminiumfolie erin en dat blijkt aardig te werken (niet helemaal plat er in leggen maar met hoge kreukels erin zeg maar) en uiteraard de plantenspuit in de aanslag als we in de kamer zitten.
    Straks als het boxkleed erin ligt en wij gaan weg dan denk ik dat ik het aluminiumfolie er steeds maar overheen leg, beter dan al die haren brrr
     
  9. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    De box, komt hier ook met iets van 35/37 wkn. Kan ik er voor zorgen dat mijn zoontjes er niet klimmen, ipv de katten, want ja die zijn het wel gewend. ALs wij weg gingen legde wij handdoeken in de box, voor tegen de haren. Maar ze vonden zo'n kleine bewegelijk 'ding' in de box niets, dus als de jongens er in lagen, lag er ook geen kat in.
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    kreeg net voor de kinderwagen wel de tip dat je natuurlijk gewoon het regenscherm erop kon zetten. dan liggen er ook geen poezen in.

    en handdoeken in de box is ook wel een idee ja
    of gewoon het boxkleed eruit.. de houten bodem veeg ej tesnlotte zo schoon.
     
  11. Anne5

    Anne5 Lid

    6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Bij ons staat hij sinds week 30. Vanwege de hond wilde ik hem ruim op tijd hebben staan, maar de hond vindt de box helemmal niet interessant.
     
  12. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Hihihi, jiik zie jou al staan met plantenspuit om je zoontje eruit te jagen :) ;)
     
  13. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben 7 katten, waarvan een aantal getraumatiseerd, dus ballonnen zijn geen optie voor ons. denk niet dat het lukt ze uit de box te houden als we weg zijn, dus dan gaat het kleed er gewoon uit. even doekje er doorheen als we thuis zijn en kleed er weer in. verder inderdaad een plantenspuit en we laten de frummel niet alleen in de box. als hij wat ouder is zal het allemaal wat makkelijker worden ;)
     
  14. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    2 weken voor de uitgerekende datum.
    De eerste week hebben alle cadeau's erin gelegen.
     
  15. emmie

    emmie Niet meer actief

    wij toen seff net geboren was, we lagen nog in het ziekenhuis (16dagen eerder geboren) dus was nog met vanalles bezig..mn vriend heeft m toen neergezet en klaargemaakt.
     
  16. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Bedankt voor jullie reacties...

    We hebben de box zojuist opgezet, en het staat zo leuk!
     

Deel Deze Pagina