wanneer hoofdje onder controle?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bar, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    vanaf welke leeftijd had jullie beeb het hoofdje onder controle?
    daisy die is nu bijna 5 maanden en ze kan opzich haar haafdje wel optillen enzo en even omhoog houden, maar niet erg lang. ze laat haar hoofdje gewoon hangen.. en is nog erg wiebelig.
     
  2. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena houd al meer dan een maand haar hoofd onder controle.
    Eigenlijk laat ze haar hoofd niet meer hangen,ze houd haar hoofdje gewoon constant recht.Niks gewiebel meer :D
    Zal echt van baby tot baby afhangen... ;)
     
  3. Niet meer actief

    dat verschild heel erg per baby volgens mij.. danisha is daarin wel heel stevig maar die pakt bijv. nog niet haar voetjes of speeltjes uit haar zelf..
     
  4. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Het is zo hé lauraatje.Elena pakt ook haar voetjes nog niet en lacht nog niet luidop,omrollen heeft ze ook nog niet gedaan maar ze is lichaamelijk wel een sterke meid.
    Komt wel goed :)
     
  5. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Dat verschilt inderdaad per kind. Mijn dochtertje heeft al vanaf haar geboorte een zeer "vast" nekje...hoe moet ik dit zeggen?
    Maar heeft inderdaad ook nog steeds haar voetjes niet gevonden en ze is 5 maanden.
    Ach ik kijk en geniet elke dag weer en zie wel wat er komt en ook zeker wanneer het komt.
     
  6. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    die van mij kan al heel goed zijn nekje recht houden ! ook als ik hem gewoon vastpak.. hij kan zich ook ghoed ''opdrukken''

    maar daarin tegen kanhij ook veel andere dingen nog niet.. maar ja hij is nog jong ;)
     
  7. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    mijn zoontje ging met zijn 3 maanden zijn hoofdje omhoog houden ;)
     
  8. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn tild zijn hoofdje ook al vanaf zijn geboorte op! En nu houd hij hem helemaal rechtop en kan zo rondkijken! Sterk nekje dus...Tuurlijk...heel af en toe, als het te lang duurt dan wankeld zijn hoofdje ff....
     
  9. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook al vanaf de geboorte, maar nog niet de voetjes ontdekt, elke baby is anders ;)
     
  10. Friemeltje

    Friemeltje Actief lid

    2 jul 2006
    406
    1
    0
    Hier ook vanaf de geboorte en vanaf de 2e week ging ze ook al draaien van rechts naar links met haar hoofdje, echt een sterk nekje..
     
  11. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nee daisy heeft ook nog niet de voetjes ontdekt.. wel pakt ze alles al beet en speelt ze al met bepaalde dingen
     

Deel Deze Pagina