Wanneer ovitrelle uit urine

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Treuteltje, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Hi ladies,
    Heb de hele forum en internet afgezocht maar iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen.

    Wat zijn jullie ervaringen met ovitrelle? Wanneer was het uit jullie urine? Tot wanneer testten jullie nog streepjes?

    Zit vandaag op dag 13 na ovitrelle en had vanochtend een lichte maar duidelijke streep op de test. Kan het nog van de ovitrelle zijn?

    Ben benieuwd :)
     
  2. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Als het goed is niet, bij mij had ik rond 7-8 een witte test. Maar in de bijsluiter staat dat het naar 10 dagen uit je lijf is. Ik had zelf de 2e ronde dag 8 negatieve test en de 10e 2 positieve deze ronde was ik dus zwanger!
    Succes, heb je de afloop toevallig gevolgd trouwens ik had namelijk meerdere testen al gedaan dus zag het streepje aflopen... mocht dit niet zijn geweest zou ik morgen of overmorgen eventjes weer testen en dan zelfde merk pakken om te vergelijken.
    Hopelijk is het raak voor jullie!
     
    BonnieH vindt dit leuk.
  3. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Toevallig zit ik vandaag ook 13 dagen na ovitrelle en 6 dagen na tp en vroeg me hetzelfde af....ben al vanaf maandag aan het testen maar wordt nog steeds niet duidelijk veel minder maandag en dinsdag wel gisteren en vandaag blijft gelijk.....
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    bij sommige dames zit otrivelle 14 dagen in het bloed. Ik zou morgen weer testen. Is er een oploop dan is het geen otrivelle meer
     
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Bij mij was het na 7/8 dagen eruit, dus weer heel snel
     
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier duurde het 12 dagen voor het eruit was.
     
  7. Treuteltje

    Treuteltje Niet meer actief

    Bij iedereen heel anders dus. Ovitrelle is niet te vergelijken met Pregnyl. Die was er bij mij na max 10 dagen al uit.
     
  8. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik had 8 dagen na ovitrelle (single shot), dat was 3 dagen na tp, een witte test... 8 dagen na tp had ik een positieve zwangerschapstest...
     
  9. DonderWolkje87

    DonderWolkje87 Nieuw lid

    21 jul 2017
    4
    0
    1
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam e.o.
    Ik zit nu op dag 16 na ovitrelle.. ik zou morgenochtend met ochtend urine mogen testen maar heb gisterenavond al getest: negatief.. nog steeds geen verkleuring in afscheiding oid terwijl ik in een normale cyclus al wel verkleuring zou hebben gehad.. morgenochtend alsnog testen zoals de arts zei? Of is dat gewoon kansloos na gisteren?
     
  10. BonnieH

    BonnieH Actief lid

    25 jan 2017
    201
    107
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dpo 6 een hele vage(heel licht 2e streepje) positieve zwangerschapstest gehad, dpo 7&8 Omo wit. Neem dus aan dat de ovitrelle nog een beetje zichtbaar was op
    Dpo6
     
  11. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik zou voor de zekerheid toch nog een testje doen, maar heel eerlijk zou ik verwachten dat je wel al positief had moeten testen nu...
     
  12. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Bij mij was t na 10 dagen uit urine

    Vandaag nog getest?
     

Deel Deze Pagina