wanneer snacht geen luier

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lovekees, 23 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekees

    lovekees Bekend lid

    8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    dochter is nu 3 maand zindelijk ze heeft sinds een week of 2 ook snacht droog ik doe nog steeds liuer om zit te denken nu ook snacht af of toch voor zekerheid wanneer deden jullie snacht geen luier??
     
  2. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Na twee weken droog s nachts zou ik het gewoon proberen.
    Waterdichte molton op de matras en mocht er een ongelukje gebeuren gewoon even snel s nachts beddengoed wisselen. Mocht het snel weer een tweede keer gebeuren en je vindt het vervelend kan je overwegen de luier nog wat langer aan te doen. Maar waarschijnlijk gaat het (op een enkel ongelukje) gewoon goed! Mijn dochter was iets na 2,5 jaar ook s nachts droog.
     
  3. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is al maanden droog maar voelt zich op de 1 of andere manier toch zekerder met een luier aan in bed. Van de week wilde ze hem af. De hemel in geprezen natuurlijk, daarna was ze ziek en wilde ze hem weer om (gelukkig want die nacht plaste ze wel in haar luier (vond ze zelf heel erg).

    Van mij mag ze hem om, ze komt er echt wel mee als ze hem af wil ( maar ik begrijp dat dat voor ieder kind anders is).
     
    Triesje91 vindt dit leuk.
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Hier na 2 weken geprobeerd, toen plaste hij precies in z'n bed en vond dat zelf heel vervelend. Toen weer een maandje om gedaan en daarna met 2jr10mnd definitief af en op 1x na nooit meer in bed geplast. Hier wel een waterdichte molton op bed.
     
  5. Miracle1

    Miracle1 Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Inderdaad een waterdichte molton op het bed leggen en lroberen hoe dat gaat. Mocht ze toch een keer plassen in bed dan is het matras beschermt en kun je tijdelijk weer een luier om doen.
     
  6. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik probeer het sinds gisteren zonder luier. Dochter is nu denk ik 3 maanden zindelijk, ze vond het echt vervelend als ze s'avonds een luier om moest, afgelopen nacht is het goed gegaan, ben benieuwd .
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn vriend vergat een keer der luier om te doen s avonds.
    Smorgens een hoop gegil want ze had zichzelf volledig ondergeplast.
    Vanaf dat moment was ze snachts zindelijk en heeft ze nog 2x een luier omgehad snachts.
     
  8. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Hier heb ik de luier afgelaten toen ze overdag ook geen luier meer aanhad. Ze was toen net 3 jaar.
    Nou was ze toen al zeker een half jaar droog 's nachts en plaste dan 's ochtends alles onder (met luier aan was ze dan tot aan haar sokken nat :rolleyes:)

    Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Lukt het wel is dat fijn, lukt het niet dan de luier weer om.
    Hier heeft de waterdichte molton er nog wel heel lang onder gelegen.
     

Deel Deze Pagina