Wanneer terug zwanger na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dansprinsesje, 19 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    ik weet dat het voor iedereen anders is, maar na hoeveel maanden proberen waren jullie terug zwanger na miskraam? (En hoeveel maanden hadden jullie ervoor moeten proberen om zwanger te geraken?)
     
  2. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Om je hoop te geven en ik weet dat je het graag wilt horen (wilde ik ook): ik was na de eerste normale menstruatie na m'n miskraam weer zwanger. Met de miskraam was ik in ronde 1 zwanger. Het kan dus heel snel! :) Maar het kan helaas ook heel lang duren :(
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  3. K00

    K00 Niet meer actief

    Mijn antwoord wil je niet horen.

    Meteen zwanger en nu in ronde 5 na miskraam.

    Hopelijk is het je snel gegund!!
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Januari miskraam gehad en in maart toen positieve test in handen.
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  5. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    2x in de 1e ronde zwanger de keren daarna gelijk weer zwanger! Dus voor mn dochtertje een miskraam maand daarop weer zwanger en is mn dochtertje en nu precies t zelfde, 1e ronde zwanger werd een miskraam en nu alweer 36 weken zwanger!
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  6. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Ik was de eerste ronde zwanger. Dat werd een miskraam eind september. Begin december had ik weer een positieve test maar dat bleek een biochemische zwangerschap. Een maand later, begin januari, was ik weer zwanger en nu alweer 19 weken :thumup:.
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  7. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Na 1 natuurlijke menstruatie zwanger, werd een vmk, daarna meteen weer zwanger, dat werd helaas weer een vmk, daarna meteen weer zwanger :)
    En dat is nu even afwachten of dat goed blijft gaan.
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  8. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik was in ronde 7 zwanger van een MA. Zit nu in ronde 25 en nog steeds niks. Daar moet ik wel even bijzeggen dat mijn leeftijd wat hoger is.
     
  9. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ik was binnen 3 maanden weer zwanger na de miskraam.
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ronde 1, ronde 4 en ronde 6
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  11. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen hebt xxx
     
    Mammamuis vindt dit leuk.
  12. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Merci voor jullie reactie
    Geeft me al terug wat meer hoop
    Xxx
     
  13. Rneetjj

    Rneetjj Actief lid

    14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Na de curretage 1 menstruatie bewust afgewacht en daarna meteen zwanger :)
    Maar ik ben nu 3x zwanger geraakt en nooit langer dan 3 maanden geprobeerd
     
  14. Krulletje87

    Krulletje87 Fanatiek lid

    24 jan 2010
    2.404
    331
    83
    van alles...
    Na miskraam(en curretage) van bijna 11 wk direct zwanger. Dit werd helaas weer een miskraam.(6.5 wk) daarna weer direct zwanger.
     
  15. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Bij mijn MA in ronde 1 zwanger. Mijn cyclus is altijd heel precies, zelfs na mijn miskraam (met cytotec) was de dag dat ik het meeste verloor ook dag 1 van mijn nieuwe cyclus. Dag 14 ei-pijn en nacontrole, bleek inderdaad een ei op springen te staan. Direct weer zwanger en nu ruim 17 weken :)

    Heb bij beiden tarwekiemolie gebruikt, weet natuurlijk niet of dat effect heeft gehad.

    Ik hoop dat het bij jou ook snel weer raak mag zijn!
     
    Dansprinsesje vindt dit leuk.
  16. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Toen ik gestopt was met de pil was ik in ronde 3 zwanger. Werd een miskraam en daarna werd ik in ronde 8 weer zwanger van een gezonde dochter. Nu gaan we voor een 2e. Gestopt met de pil en in ronde 3 weer zwanger.. weer een miskraam en nu afwachten dus hoe het verder loopt
     
  17. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Voor de middelste 2x miskraam gehad, steeds ronde 1 zwanger (hebben er toen wat maanden pauze tussen laten zitten; januari zwanger- miskraam, maart zwanger- missed abortion en toen weer in september zwanger- dochter in mei geboren)

    Voor de jongste een vroege miskraam/biochemische zwangerschap. In ronde 4 en meteen de maand erna weer zwanger.
     
  18. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik blijk nu 13 dagen na verlies van vruchtje ook ei te hebben dat op springen staat maar men HCG staat nog op 43 en zit nog beetje rommel in baarmoeder dus we nemen het risico niet. In ziekenhuis zeiden ze dat risico op miskraam te groot is. Wacht nu men menstruatie af heb zelfs morning after gepakt want eergisteren onveilige seks gehad.
    Ik weet nu wel dat men lichaam terug werkt en volgende cyclus gaan we er volledig voor. Yes we can!! Merci lieve dames
     
  19. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    @Dansprinsesje logisch idd! Bij mij waren mijn testen voor de eisprong alweer Omo-wit en op de controle echo was te zien dat ik helemaal schoon was, dus toen was er geen reden om uit te stellen. Hoe dan ook is het voor jou ook super fijn om te weten dat jouw cyclus zich direct heeft hersteld! Nu je lichaam nog even. Volgende ronde duimen voor een plakbaby :)
     
  20. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ooh ben blij dat te lezen. Bevestigd mijn goede beslissing nog eens .
    Ja na men menstruatie gaan we terug volop oefenen en dan idd hopelijk een plakbaby
     

Deel Deze Pagina