Wanneer terug zwanger na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dansprinsesje, 19 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ronde 4 zwanger, helaas miskraam met 11 weken waarvoor curretage, na 9 maanden opnieuw positieve test vroege miskraam in week 5. En nu nog steeds niet zwanger.. Vanaf begin nu 14 rondes verder. Volgende maand is het een jaar geleden dat ik voor het eerst zwanger werd.
     
  2. Hobbs

    Hobbs Actief lid

    9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
    De eerste keer duurde het vrij lang, zwanger in ronde 11, dat werd helaas een missed abortion en een currettage. Dat was op 2 februari. Eind maart weer normaal ongesteld. Zit dus in ronde 2, ik hoop echt dat het niet weer 11 rondes gaat duren.

    Ik hoop voor jou ook snel weer zwanger van een plakker!
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier duurde het na elke miskraam steeds weer bijna een jaar voor ik weer zwanger was. Maar bij ons ging dat ook met hulp van het ziekenhuis, dus das mss geen goede vergelijking.
    Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn ts, en dat het dan wel goed gaat.
     
  4. bonita09

    bonita09 Actief lid

    23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    In mijn geval; miskraam bij 6 weken in 2013, een x aantal weken later ongesteld, daarna weer zwanger. Ook dat vruchtje wilde niet goed groeien, miskraam bij 9 weken. Had het advies om de 1e menstruatie af te wachten voordat we weer konden proberen. Maar iets wat eigenwijs... nog voor de menstruatie weer zwanger. En 3x was scheepsrecht in ons geval, want deze zwangerschap ging gelukkig wel goed.

    Hopelijk voor jullie ook snel een goede zwangerschap!! :)
     
  5. HaNa540

    HaNa540 Niet meer actief

    Eerste zwangerschap duurde 26 rondes voor ik zwanger was.
    Toen ons zoontje 10 maanden was maar weer geprobeerd en gelijk zwanger miskraam met 5 weken.
    Daarna gelijk weer zwanger werd niet eens ongesteld na Mn miskraam en dit ging mis met 15 weken!
    Daarna duurde het 13 rondes voor ik weer zwanger werd en werd ons 2 e zoontje geboren.
    Ons jongste zoontje is ene verrassing!
     
  6. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Het is lastig hè, wij zaten in dezelfde periode met onze ma... ik heb mijn menstruatie nog niet gehad (ben normaal echt heel strikt qua dagen) maar ook geen positieve test...vanochtend voor het eerst een test zonder tuurstreep nog van de ma...Jij alwel weer geweest?
     
  7. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb zondag men menstruatie terug gekregen voor het eerst.
    Ga waarschijnlijk cardioasperine proberen
    Morgen laatste bloedname, maar zal normaal 0 moeten zijn
    Ik duim dat jullie ook snel weer kunnen oefenen
     
  8. K00

    K00 Niet meer actief

    Hier 5 rondes, maar in de laatste ronde ov testen gebruikt. Bleek mijn ei dus laat en mijn lf kort. Eerste rondes ei dus gewoon gemist. Wist niet dat dat door mijn miskraam veranderd was..
     
  9. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Dat kan dus ook nog....
     
  10. K00

    K00 Niet meer actief

    Ja.. gewoon een paar dagen langer gezellig maken. Wie weet helpt het :)
     
  11. Kimm24

    Kimm24 Bekend lid

    15 mei 2011
    761
    543
    93
    Ik was in december gestopt met de pil en januari zwanger helaas kreeg ik een miskraam met 6 weken daarna in februari weer zwanger weer een miskraam met 6 weken en in maart weer zwanger van mijn zoontje ( nu 4 jaar )
    Miskramen waren op 3 februari en 17 maart

    April positieve test van mijn laatste zwangerschap in 2013

    Dus het kan wel.
     
  12. Lilou17

    Lilou17 Actief lid

    15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Wij waren in ronde 6 zwanger. Dit is toen uitgelopen op een miskraam met 5 weken. Ik was teveel bezig met het zwanger worden en na die miskraam had ik zo iets van laat maar. Ik zie vanzelf wel. Ik pak mijn gewone leven weer op en ga niet te druk bezig zijn met de juiste dingen eten en drinken. De ronde daarna was ik gelijk weer zwanger. Ik heb toen niet eens meer een menstruatie gehad. Ze ligt nu boven (eindelijk) te slapen.
     
  13. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    De eerste keer werd ik na 3 rondes zwanger, dit werd een miskraam bij bijna 12 weken daarna in ronde 8 zwanger deze verliep wel goed en dochter is nu bijna 2. Voor de tweede was ik weer in ronde 3 zwanger en dit werd weer een miskraam bij bijna 10 weken. Curettage gehad in maart. Menstruatie afgewacht. En nu hopen dat het deze maand raak is.
     
  14. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    In januari curettage gehad.
    Daarna even tijd nodig gehad om alles op een rijtje te zetten.
    Afgelopen maand voor het eerst weer klaar voor en gelijk raak. Hiervoor ook alle 3 de keren gelijk zwanger.
     

Deel Deze Pagina