zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melanietje, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanietje

    melanietje Actief lid

    19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallo iedereen , ik heb hier al dikwijls iets neergezet omdat ik dacht zwanger te zijn maar nu voelt het toch wel anders , ik moet s nachts 2 maal opstaan om te plassen , wat ik normaal nooit doe en heb ook heel de dag een lastig gevoel in men onderbuik , steken aan de rechtse kant. ik zal me dit waarschijnlijk weer allemaal inbeelden , maar ik hoop zoooo dat het ons toch eens gaat lukken , men gedult raakt op .
     
  2. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier nog zo iemand die het niet meer weet :p

    Zoals jullie zien ben ik nu 1 dag overtijd en zou ik kunnen testen.Heb di een test gedaan maar die was negatief.
    Had van di op woe nacht echt het gevoel dat ik ongi ging worden.Maar nog niets aan de hand, gisterenavond had ik die krampen weer maar ook nu weer weggetrokken...
    Nu heb ik ook veel last van mijn darmen,rug en ben met vlagen misselijk en hoofdpijn.
    Pff zo vervelend dat wachten...vooral met zo een lange cyclus!
    Heb wel nog hoop:)
     
  3. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ziet er wel rooskleurig voor jullie uit!
    IK ga voor jullie duimen allebei! :thumup: :thumup:
     
  4. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Debke,dat weg trekken en weer terug komen van ongi gevoel heb ik ook!Vanmorgen mega misselijk geweest,was maar een minuutje maar wel al richting de wc gelopen,toen dacht ik hapje eten mss,toen werd het beter..
    Maak me eigen helemaal gek.... ook woe nega getest..

    Sucses meiden
     
  5. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vandaag weer getest maar helaas weer negatief...om gek van te worden:(
    Als je ongesteld wordt of een positieve test hebt weet je waar je aan toe bent...nu is het maar afwachten...

    Heb geen ongi krampen meer gehad, wel een rommelde buik.

    Ben benieuwd....ik duim voor jullie!en voor mezelf natuurlijk:) hoop dat we allemaal zwanger zijn!

    -xxx-
     
  6. melanietje

    melanietje Actief lid

    19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallokes allemaal , bedankt voor de reacties.
    hier nog altijd heel veel naar toilet lopen men vriend zei het me gisteren nog moet jij nu weer gaan plassen? is echt niet normaal. en ook men darmen zijn niet goed dan kan ik niet gaan , dan heb ik diarree afwisselend. en gisteren heb ik heel de dag op de zetel gelegen ,hoofdpijn en moe , krampen ook.
    ik zal het mezelf misschien allemaal maar wijsmaken , ik weet het niet meer ,durf in alle geval nog niet te testen is nog watt vroeg alhoewel ik me toch moet inhouden om geen testje gaan te kopen. wachten duurt zo lang he
     
  7. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Balen meid,ja ik snap helemaal wat je bedoelt,of ongi of positief maar laat ons hier niet gek worden,heb je wel op je langste cyclus gerekend?
    Kan ook nog zo zijn dat je cyclus dit keer langer is,dus dat je later pas ongi moet worden,of natuurlijk een posi test kan krijgen....

    Ga voor je duimen....


    ps ik denk al 3dgn elk uur,nu ga ik ongi worden,maar telkens toch niet...
    Normaal als ik het aan voel komen is het ook binnen een uur!

    En idd dat we allemaal zwanger mogen zijn....zou mooi zijn
     
  8. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Heb goeie hoop voor je meid.....
    En ik weet hoe moeilijk het is om te wachten....dat het maar een dikke posi streep mag zijn voor je!
     
  9. melanietje

    melanietje Actief lid

    19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoy lily26
    ik hoop ook zo op een posi test . ik denk dat ik er straks toch stiekem al eentje ga halen. alhoewel ik toch al weet dat die negatief zal zijn .
    pff , geduld is een mooie deugd
     
  10. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey,ik heb vorige cyclus ook te vroeg getest en posi,maar 4dgn later mk,toch vind ik het wel fijn te weten omdat ik als het echt niet gaaat luken en het gebeurd vaker daar rekening mee kan houden...

    Maar het doet wel veel meer pijn dan (geestelijk)ongi worden,dus als jezelf de pijn daarin wil besparen kun je beter wachten.....Als je op je NOD posi test weet je ook zekerder dat het een goed innesteling heeft gehad...

    In ieder geval sucses meid en laat wel wat weten he!
     
  11. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik ben nog steeds niet ongi...als ik morgen nog niet ongi ben ga ik weer testen.

    Lilly26: ik bedoel ermee....dat je als je of ongi wordt....of een positieve test hebt dan weet je waar je aan toe bent...nu hang ik er zo tussen in.Heb wel de langste cyclus aangehouden....de laatste was 37 dgn....
    Wanneer ga jij testen, of het je ook al stiekem getest?

    Liefs Deb
     
  12. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey debke


    Ja dat bedoelde ik ook....ongi of postief dan weet je tenminste iets..
    Hier nog steeds erg veel lichte ongi krampjes en ochtens misselijkheid vanaf donderdag(ook do op vrijdag nacht na t plassen 2 uur wakker gelegen en misselijk geweest).Mijn vriendin vind mijn puisten nu ook echt niet normaal.... :( maar msss voor een goed doel? :)
    Ik ga ook morgen testen als ik dan niet ongi ben!
    Spannend!Dat we maar 2 dikke strepen te zien krijgen!

    Wel wat laten weten morgen he?
    Good luck :thumup:

    ps Ben jij ook altijd zo mega zenuwachtig net voor dat je de test gaat doen?


    Liefs Lily
     
  13. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    en nee nu nog niet stiemem getest na woe...ook voor het eerst! :)
    Durfde niet meer zo goed,bang voor nega!
     
  14. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hoi Lily,

    Ja ben ook altijd mega zenuwachtig...maar verwacht er nooit veel van...dan valt het niet zo tegen hihi
    Ben iig nog niet ongesteld...pff zit al op dag 40!
    Morgen ga ik testen...als ik nog niet ongi ben:)
    DUIMEN! hihi

    Welke ronde zitten jullie nu? Wij al in de zevende helaas :(

    Hoop dat we beide zwanger zijn!
    Laat je wat weten?

    Liefs Deb
     
  15. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey debke

    Je zult het nooit geloven...word ik vanmorgen wakker dat ik moest plassen,vergeet ik met mijn slaapkop te testen!
    How stupid can you be?
    Je kunt die testen toch elk moment van de dag doen he?Want ik wacht gewoon totdat ik weer moet plassen....(moet nu wel een beetje maar bang dat het niet genoeg is :) )

    Wij zijn nu bijna 7 mnd bezig(presies de rondes heb ik eerlijk gezegd niet bij gehouden,maar volgens mij 6!)echt te lang!
    Ook al weet ik dat het een jaar kan duren...maar waarom telt iedereen bij mij in de buurt dan in 1 keer gelijk aan,waarvan er 3 ook nog eens 'Foutjes' zijn? ;)

    Sucses en laat wat weten he? :thumup:
    Ik mail je gelijk als ik iets weet!
    Gr Lily
     
  16. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey debke

    Net getest en...negatief! :thumbdown:
    Snap er echt nix van...was er zo zeker van,waar komr die ochtend misselijkheid dan van? :pale:

    Nou ja helaas!
    Jij nog sucses,ga voor je duimen dat er in iedere geval nog eentje een vreugde dansje kan doen vandaag!

    Gr Lily
     
  17. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lily wat jammer van je nega test , maar kan het niet zo zijn dat als je iets heel graag wilt je symtonen krijgt die een zwangerschap aangeven.
    Soort hypgondrie volgens mij willen wij zelf zo graag zwanger zijn dat we alle syptonen ook in onze hoofd stoppen en dat onze hersenen denken laat ik ze maar echt geven.
    Soort schijnzwanger ofzo.
     
  18. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja begrijp wat je bedoelt,maar die misselijkheid is geen schijn....
    Maar ja het zal wel weer eens niet zo zijn... :cry:
    Ik heb na een uur na mijn`vergeten te testen ochtend plas` opnieuw geplast en getest..kan het zijn dat mijn urine nu niet goed geconcentreed is geweest(vooral omdat dit nog maar het begin is als ik zwanger zou zijn?) om dat het nu niet lang genoeg opgehouden is?

    Bedankt
     
  19. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Debke?

    Jij houd me wel in spanning zeg?!
    Of ga je toch niet testen vandaag?
     
  20. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    He Lily,


    Sorry voor mijn late reactie...ben vandaag hele dag weg geweest.
    Heb dan ook vergeten vanochtend te testen...vanmiddag getest maar ook helaas negatief:( wat een ellende zeg pfff.

    Nou dan zitten we iig samen in de 7de ronde, en ben ook pas sinds kort mijn cyclussen bij aan t houden maar dat is niet meer te voorspellen, vorige maand 37 dgn en maand ervoor 30 dgn.
    Nu alweer overtijd...4 dgn... dus nog een langere cyclus :(

    Heb je verder ook nog symptonen?
    Ik heb ook helemaal geen gevoel dat ik ongi ga worden....dat heb ik normaal wel.
    Dus nog steeds een heeeeel klein beetje hoop, en anders maar weer naar ronde 8.

    En ik weet dat ik niet moet klagen ... aangezien ze het een jaar de tijd geven, maar precies wat jij zegt hier in mijn vriendekring raken ze allemaal in ee keer zwanger of idd "foutjes"...en ik ben niet jaloers en gun het ook iedereen van harte, maar denk wel steeds wanneer zijn wij aan de beurt!

    Maar jij ben ook nog niet ongi dus we moeten hoop blijven houden :) en anders op naar de volgende ronde!
     

Deel Deze Pagina