Is jullie kindje ook zo vaak verkouden met koorts?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nena77, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena77

    Nena77 Actief lid

    7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi meiden,

    even een vraagje.
    Mijn dochter van 2,5 jaar is sinds oktober regelmatig verkouden/ ziek en heeft dan ook koorts. Vorig weekend had ze 1 dag koorts, toen een paar dagen niet en nu dit weekend weer hoge koorts. Nu 40.6.
    Ik ben al eerder bij de huisarts geweest en die zegt dan dat het viraal is.
    Maar is zo vaak verkouden en koorts hebben wel normaal voor een kind van 2,5? Moet er even bij vermelden dat ze sinds februari ook naar de psz gaat.


    Groetjes nena
     
  2. annekulpe

    annekulpe Fanatiek lid

    7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    gelukkig niet meer!
    afgelopen winter is de eerste winter zonder al te veel snottebellen enzo...
    valentijn is nu 3jaar en een maand
    tot hij 2,5 was, was hij vrijwel altijd ziek (die pech had hij)
    hopelijk heeft de volgende spruit meer geluk

    beterschap!
     
  3. Marni

    Marni Bekend lid

    26 apr 2007
    758
    14
    18
    Hier ook hoor, en zeker toen hij net naar de psz ging (hij zit er nu 1 jaar) en ik moet zeggen dat het wel minder is nu als toen hij net ging dus hij zal wat weerstand opgebouwd hebben ondertussen. Na een vakantie merk ik het ook altijd, meteen weer verkouden en hoesten en ook altijd wel snel verhoging of koorts, hoort er toch bij denk ik als ze naar school gaan.
     
  4. Ja mijn zoon is ook om de haverklap ziek. Verkouden en koorts.
    Vorige week ineens vanuit het niets hoge koorts. En omdat hij eerder bij de ha was ivm extreem hoesten, moesten we bij koorts meteen bellen en komen.

    Maar ook hier het antwoord het is viraal.

    Maar afgelopen vrijdag begon het weer, weer eind van de middag koorts. En dit ook gister weer. Vandaag lijkt het eindelijk beter te gaan.