Wanneer was mijn eisprong

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tryingfornumber3, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal

    Wij willen voor een 3e gaan. In februari gestopt met de pil daarna is m'n cyclus op gang gekomen met 34 dagen cyclus erna 30 dagen en toen begonnen met ovu testen en tempen alleen niet echt m'n ei op kunnen speuren deze ronde wederom weer getempd maar ff geeft geen duidelijkheid in dat m'n eisprong is geweest vandaag is dag 30 van m'n cyclus en heb nu spotting dus verwacht m'n menstruatie ieder moment maar om je menstruatie te krijgen moet je toch een eisprong hebben gehad? Wanneer zou deze dan geweest zijn zien temp kaartje alvast bedankt
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je rectaal?
    Elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het wakker worden en nog voor je je bed uit gaat?
    En ga je wel elke avond rond dezelfde tijd naar bed zodat je ongeveer evenveel slaapuren hebt.
     
  3. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Ik meet elke ochtend op dezelfde tijd rectaal en ga meestal rond dezelfde tijd naar bed. Ik ben van 16 maart tot 20 maart een midweekje op vakantie geweest en heb toen elke ochtend een uur later getempd omdat ik ook later naar bed ging maar kwam dan wel op de hetzelfde aantal uren slaap uit met tempen. Ik herken dit ook helmaal niet van mijn 1e daar had ik ook snel een regelmatige cyclus van 30 dagen en kon toen altijd m'n ei vinden was in ronde 6 raak. Bij de 2e gestopt en ook gelijk regelmatig toen nog niet getempd maar was in ronde 2 al raak. Weet niet of het ook kan komen door de leeftijd. Ben nu net 30 geworden. Oudste is 4 jongste is bijna 20 maanden
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Okay.. ja het valt mij op dat de zaterdagen wat hoger liggen qua temp ;)

    Je hoeft er in de nachten ook niet meer uit dus ;).

    Ik denk dat jouw lichaam wellicht nog wat aan het ontpillen is.
    Ik zie iig nog geen eisprong helaas.
     
  5. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Oké nu je het zeg haha ik zie het ook terwijl ik ook om het weekend werkt zoals dit weekend werk namelijk in de zorg dus helaas wel onregelmatige diensten maar zet elke dag de wekker ervoor. Nee hoef er snachts gelukkig niet meer uit heb 2 kindjes die al heel snel door sliepen oké maar door het ontpillen kan je dus wel ongesteld worden zonder een eisprong te hebben gehad? Bedankt in ieder geval
     
    Wannabemammieagain vindt dit leuk.
  6. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Vanmorgen ongesteld geworden en temp is gedaald naar 36,5 voorgaande cyclussen lag m'n basale temp veel hoger dus hoop dat m'n cyclus zich nu aan het herpakken is en ik deze cyclus een eisprong vind.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Succes!! En ik duim dat er ditmaal wel een ei te zien zal zijn :)
     
  8. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Dank je wel
     

Deel Deze Pagina