Wanneer..?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DvS, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik zal even het e.e.a. uitleggen voor mijn verhaal: Wij zijn nu 16 maanden bezig. Ik heb PCOS en ben al enige maanden onder behandeling van Clomid. 2 Maanden geleden zou ik eigenlijk moeten beginnen met spuiten, maar dit wilde ik nog niet, dus weer 4 maanden Clomid. Eileiders staan gewoon goed open is gebleken uit de echo. :) Bij mijn man was ook alles zeer goed en de gemeenschapstest was ook positief.

    De laatste maanden heb ik een cyclus van 32/33. Ik zit nu op dag 36 en nog steeds niets. Soms lichte menstuatiepijn, maar het komt niet! Vanmorgen een test gedaan, maar negatief! :( Mijn buik is ook wat rommelig en heb vaak last van avondmisselijkheid.

    Ik heb liever dat het dan gewoon komt zodat ik zekerheid heb dan dit. :evil: Ik wil even mijn verhaal kwijt.

    *Edit moderator: topic verplaatst*
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik denk dat je het beste je behandeld arts kunt raadplegen.
    Succes!
     
  3. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik ga morgen bellen! Zit dan op dag 38.
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja, lijkt me echt het beste, zeker op dag 38!
    Succes (laat je het weten?).
    Elmo
     
  5. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ja, zeker! Ik bel vandaag tussen 11-12 even met het ZH, dan krijg ik de gyn rechtstreeks. Vanmorgen weer negatief getest. :(
     
  6. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    balen meid
    hopelijk kunnen ze je in het zh verder helpen
    misschien wel met behulp van ongi opwekkers zodat je verder kunt
     
  7. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou meis, hopelijk snel meer duidelijkheid! Weet je ondertussen al iets van de gyn? Ben benieuwd!
     
  8. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dankjewel voor jullie medeleven. :)

    Ik heb de gyn gebeld vanmorgen en kon meteen terecht morgen om 10 uur! :) Dan gaan ze een echo maken en kunnen ze blijkbaar ook aan het baarmoederslijmvlies (dikte) zien hoe het kan dat de menstruatie uitblijft. Ze had het inderdaad al over pillen om de menstruatie op te wekken. Maar ik wil sowiezo nu een stap verder dan de Clomid, want blijkbaar slaat dat nu ook niet meer aan na 8 maanden en gaat mijn lichaam weer z'n eigen weg. :rolleyes:

    Ik houd jullie morgen op de hoogte! :thumup:
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou, dan zullen ze het morgen inderdaad wel op gaan wekken, met pillen.
    Goed dat je aangeeft wat JIJ wilt!
    Succes morgen!
     
  10. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ben vanmorgen geweest en een echo gehad. Het baarmoederslijmvlies was erg dik. Dit komt voor bij een opkomende menstruatie en een beginnende zwangerschap. Pillen om de menstruatie op te wekken durfde ze daarom nog niet aan.

    Ik moet nu een week wachten of het toch nog vanzelf komt. Als het niet komt moet ik testen, blijft het negatief gaan ze alsnog opwekken. Sowiezo moet ik nog terug, want mijn hele cyclus is weer overhoop, omdat mijn lichaam de laatste tijd toch niet goed gereageerd heeft op de Clomid.

    Waarschijnlijk ga ik dan toch kiezen om daarna te gaan spuiten of ik zou een hogere dosis Clomid moeten nemen, maar ik zal waarschijnlijk voor het spuiten kiezen, dus toch weer een stukje verder.

    Zal een spannende week worden dus... Hou jullie op de hoogte!
     
  11. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Nou, helaas... Vanmorgen ongesteld geworden! :( Erg jammer, maar heb liever dat het uit zichzelf komt dan dat het opgewekt moet worden.

    Ga vandaag de gyn bellen om toch te kijken of ik meteen kan beginnen met spuiten of dat ik deze ronde nog met Clomid moet beginnen.
     
  12. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    He jeetje...ja, die hoop is er dan stiekem toch he!

    Wel fijn dat het inderdaad alsnog vanzelf is gekomen.

    Succes meid!
     
  13. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Inderdaad.
    Morgen krijg ik een spuitinstructie en dan kan ik er zaterdag al mee beginnen!
     

Deel Deze Pagina