uitstrijkje

Discussie in 'De lounge' gestart door Sassie85, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie85

    Sassie85 Actief lid

    1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ha meiden,

    Omdat ik heb gezocht en het niet vond zet ik het hier maar neer.

    Vorig jaar een uitstrijkje laten maken die niet goed was nu een jaar later na een biopt en vervolgens een lis heb ik nog steeds een pap 3 b met een cinIII

    Mijn vraag, zijn er meer meiden die dit hebben.
    En hebben jullie een kinderwens of zijn jullie erna gewoon zwanger geworden?

    Bedankt.
     
  2. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Heb je wel een behandeling gehad? Dat is wel nodig hoor. Daar is pas geleden een topic over geopend en ik heb er ervaring mee. Na de behandeling zijn mijn uitstrijkjes goed en kan ik gewoon nog een kindje krijgen hoor.
     
  3. Sassie85

    Sassie85 Actief lid

    1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ja heb 4 weken geleden een lysextie gehad.
    Uitslag was hetzelfde pap 3 b cin III

    Nu over 6 maanden weer een uitstrijkje.
     
  4. Pina82

    Pina82 Fanatiek lid

    16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oh fijn dit topic. Hier iemand die aan het randje staat van dit onderwerp. Ben nog een beetje in de war.
    Uitslag vandaag gehoord 'toch wel wat onrustige cellen' dus ze willen biopt doen.. Wat gaat dat brengen...bah. #helemaalgeenzininditgedoe :x
     
  5. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb het ook gehad... daarna 2 kindjes mogen krijgen...
     
  6. Sassie85

    Sassie85 Actief lid

    1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Het komt zo rauw op je dak he!!
    Tenminste dat had ik, laat het maar over je heen komen...

    Wanneer gaan ze die biopten nemen?
    Of hebben ze gezegd kom over 6 maanden maar weer?

    Sterkte, het komt goed!
     
  7. Brabootje

    Brabootje Actief lid

    11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Sassie85,

    Duurt wel lang, pas na 6 maanden weer een uitstrijkje.
    Eenmaal een keer een slecht uitstrijkje, dan zit de angst er altijd in. Ik heb na een Pap4 en lisbiopsie gelukkig een Pap1 uitslag. Over een paar weken is het half jaar voorbij en krijg ik weer een uitstrijkje. Ondertussen is er een kinderwens, tot op heden geen geluk, helaas.. dan spookt het toch door je hoofd, het zal toch niet daaraan liggen..

    De voorlichting door de artsen laat ook nog al eens te wensen over, dus maak een lijstje met vragen en stel ze vooral aan de gynaecoloog.

    Sterkte dames!
     
  8. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik had een iets andere situatie.
    2 keer pap 3a en 3b gehad. Daarna een lysectie gehad.
    Daar kwam CINIII uit. Ik was ook heel erg geschrokken, en best bang.
    Nadat ze alles verwijderd hadden, heb ik 3 maanden daarna weer een uitstrijkje laten doen.
    Hier kwam toen gelukkig pap1 uit. Nu moet ik elk half jaar een uitstrijkje laten maken, in maart moet ik weer.

    Sterkte!
     
  9. Pina82

    Pina82 Fanatiek lid

    16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Sassie 85, ik moet maandag a.s. voor een biopt, maar ik kreeg de folder van een lisectie. Gaan ze dat nou ook doen? Beetje vreemd, naja. Degene die dit eerder hebben gehad, zijn jullie daar gewoon alleen heen gegaan en had je er verder niets van? Want ik ben dus alleen maandag met de auto. Hoe lang moet je wachten op de uitslag van de biopt van de bmoedermond?

    Hmm komt wel dicht bij. Ik ben in,ieders voor de eerste keer ongi geweest dus ik hoopte dt dit de afwijkende uitslag verklaarde... We wachten af.
     
  10. Brabootje

    Brabootje Actief lid

    11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Pina,

    Ik was ook alleen en dat vond de gynaecoloog niet verstandig. Door de spanning werd ik na de behandeling draaierig, maar na een koud washandje en glas cola ben ik zelf naar mijn werk gereden en voelde ik me prima. De uitslag kreeg ik volgens mij na 2 weken.

    Sterkte!

    Groeten Brabootje
     
  11. Pina82

    Pina82 Fanatiek lid

    16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi ik heb net de lis gehad. Ik wist nog niet welke uitslag ik had waardoor ik me niet al te onzeker hoefde te maken. Aar nu gehoord Cin3. Daar ben ik lekker mee. Was erg spannend allemaal.
    Volgende week uitslag.
    Als het blijkt uit het biopt dat er aanleiding is dat ze niet alles hebben weggehaald.. Moet ik weer een lis, maar dan een grotere hap. En zal opnieuw zwanger worden helemaal moeten worden besproken...
    Bah
     

Deel Deze Pagina