wasmachine vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Ysabella, 23 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.246
    113
    Het gaat over de Samsung ecobubble.

    Sinds een tijdje maakt de geweldige wasmachine nogal een raar geluid, ( en laat ik nou net alle baby kleding / spullen willen wassen, iets met nestel drang of zo:roflmao:) het lijkt net alsof er een wasbol achter de trommel is gekomen. (die ik overigens nog nooit gebruikt heb) Ik vraag mij dus af of meerdere die deze wasmachine hebben dit gehad hebben en wat er dan precies was. Op internet lees ik dat meerdere mensen er last van hebben, de 1 zegt dat het om de motor van de wasmachine gaat de ander zegt weer dat de schroef van de wastrommel zelf los zit. En ja, natuurlijk gaat er gekeken worden door iemand wat er aan de hand is, maar ik vraag me dus af of dit echt zo'n bekend probleem is bij deze wasmachine.
     
  2. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.600
    3.848
    113
    Wij hebben idd ooit een schroef los gehad van onze eco bubble en dat maakte een flink rammelend geluid.
    Dus zou kunnen maar ik ben geen expert op dat gebied natuurlijk
     
  3. Msee

    Msee Niet meer actief

    Je hebt wel de transportschroeven er uit?
     
  4. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.246
    113
    maakte jullie wasmachine dan extra veel lawaai als ie ging centrifugeren? Want dat is bij ons, dan maakt het me toch een lawaai.:roflmao:

    Transportschroeven? :| waar zouden die dan moeten zitten? We hebben deze wasmachine nu 3 jaar en die is neergezet door een monteur ik neem aan dat hij behalve hem gekalibreerd te hebben ook de transportschroeven er uit heeft gehaald? Er lijkt in ieder geval niks in de trommel te zitten wat er niet hoort te zitten. Of de transportschroeven moeten natuurlijk ergens anders verstopt zitten?:o:
     
  5. Msee

    Msee Niet meer actief

    Die zitten aan de achterkant in je trommel geschroefd. Maar als hij 3 jaar netjes op zn plek heeft gestaan dan zal dat het niet zijn.
     
  6. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.600
    3.848
    113
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    heb die wasmachine ook. inmiddels 5 jaar. Maar het probleem (nog) niet gehad.
     
  8. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.246
    113
    Ja dat hebben wij hier dus precies zo! Hopelijk is het dan die schroef.
    Gelukkig maar dat geluid is om gek van te worden!:roflmao:
     

Deel Deze Pagina