Wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cruella, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cruella

    cruella Actief lid

    18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    hey essie,

    vanmorgen heb ik een test van t kruidvat gedaan.. met een pipetje..

    tis nu echt rood.. dus t is of mis gegaan of toch mn ongie. snap niks meer van mn lichaam, aangezien ik echt nooit overtijd ben :cry:

    nou ja op naar de volgende ronde dan maar..

    ja dan zou het bij jou best je innesteling kunnen wezen.. oooo hoop het voor je :D :D

    denk dat ik vanaf deze maand maar eens ovulatie testen ga gebruiken..

    heb ik bij de rest nooit nodig gehad.. alleen bij sylvana duurde het ook anderhalf jaar voor het raak was..

    liefs X C.
     
  2. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Cruella,wat ontzettend jammer voor je en ik duim voor je dat het gauw weg blijft.
    Ik heb zelfs nu roze erbij en bruin slijm en ik heb een paar uur geleden even naar de assistente van mijn huisarts gebeld en zij denkt dat mijn ongi eraan komt.
    Vanwegen dat ik een rare cyclus hebt,maar als het niet doorzet moet ik volgende week donderdag naar mijn huisarts toe gaan vind ze.
    Dus dat ga ik doen als het weg blijft natuurlijk.
    Ik hoop en duim voor jouw dat je gauw zwanger bent en ik blijf je volgen hoor.
    Liefs van Essie. :D
     
  3. cruella

    cruella Actief lid

    18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    ja ik baal als een stekker :cry: , maar we blijven volhouden hoor..

    cb is idd ook een goede test.. heb ik ook wel eens gebruikt.. haha kan beter vragen welke niet :)

    ik hoop dat het bij jou geen ongi is, maar toch een innesteling..
    wachten duurt lang als het moet :oops:

    wazig zien heb ik nog nooit gehad.. meestal merk ik het alleen aan mn borsten en vermoeidheid..

    en dan test ik ook na een week pas positief,,

    ik blijf jou ook volgen want ben heel benieuwd hoe het afloopt ;)

    liefs X C.
     
  4. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D hoi Cruella.
    Ik heb nog steeds dat bruine slijm met rose.
    Ik blijf het raar vinden maar ik wacht het allemaal af.
    Als het hetzelfe blijft dan doe ik volgende week een test en dan meteen naar mijn huisarts.
    Ik duim voor jouw dat het heel gauw raak is.
    liefs van essie en ik spreek je morgen wel.
    Ik hou je op de hoogte. ;)
     
  5. cruella

    cruella Actief lid

    18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    hey essie,

    tis alweer opgehouden met bloeden...

    gisterochtend was echt roze en werd toen flink rood/bruin.. vanmorgen was het alweer over..maar twee halve tamponnetjes..

    dus weet ik het nu ff niet meer... durf niet zo goed te testen.. bang dat hij toch negatief is...

    vorige maand ben ik ook maar 1 dag ongi geweest... dus als de test maandag negatief is ga ik een afspraak bij de HA maken..

    dan kijkt zij maar ff..

    liefs X C.
     
  6. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Cruella. :D
    Dat is volgens mij best goed nieuws zeg.
    Ik ga zo voor je duimen dat je posi test.
    Wanneer ga je testen?
    Wauw wat spannend! :D
    Nou ik zit ook erg in de zenuwen,vanmorgen helemaal niks meer en vanmiddag alleen een beetje bruin slijm.
    Verder de avond ook niks meer.
    Ik heb bij de verloskundige ook mijn vraag daar gesteld en zij zegt wacht zo wie zo even af en misschien toch een innesteling of het heeft met mijn cyclus te maken dat het een week eerder komt :cry:
    Maar tot nu toe dus helemaal niks van :evil: te zien dus we wachten af.
    Slaap lekker als je dit nog leest.
    Groetjes van Essie.
     
  7. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi Cruella.
    En heb je geen bloed verloren?of wel?
    Ik duim voor je dat je niet ongi wordt.
    Bij mij nog steeds hetzelfde geen bloed :evil: te zien en ik wou dat ik in mijn buik kon kijken,wat er hand is.
    Ik voel een raar gevoel in mijn buik anders dan ongi gevoel zeg maar.
    Alsof mijn buik groeit.
    Nou we houden elkaar maar op te hoogte want het is wel erg spannend allemaal.
    Liefs van Essie
    :D
     
  8. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Goedemorgen Cruella.

    Hoe gaat het met je?
    En heb je nog een testje gedaan?
    Met mij gaat het verders goed want ik heb geen bloed en :evil: gehad maar dat kan nog komen natuurlijk.
    Ik heb nu witte slijm een beetje steeds alsof het lekt beneden.
    Vreemd allemaal he?
    Ik denk dat ik zondag een test doe en als er volgende week niks komt ga ik naar mijn huisarts toe.
    Verder voel ik me eigenlijk best goed dus het is afwachten maar.
    Wat spanning allemaal he?
    Ik hoop dat ik gauw van je hoor.
    Groetjes van Essie :D
     
  9. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    He Cruella,hoe gaat het met je en weet je al meer?
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden en zit nu op mijn laatste langste cyclus dag en voel totaal geen menstuatieklachten of pijntjes.
    Alleen als ik op sta voel ik mijn buikwand van binnen pijn doen maar dat gaat wel snel over als ik opsta.
    Ik hoop dat ik gauw van je hoor.
    Groetjes van Essie. :D
     
  10. cruella

    cruella Actief lid

    18 apr 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    Hey essie,

    Het was bij mij uiteindelijk toch doorgezet in een flinke ongie :cry:

    Blijf wel allemaal vage klachten houden.... opgezette buik, behoorlijke buikpijn helemaal onderin en pijn in mn boobies :oops:

    We gaan gewoon verder, probeer me er niet teveel mee bezig te houden want ik ga strax failliet aan het testen kopen :) :)

    Heb je wel al getest?.. ppff spannend

    Liefs X C.
     
  11. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi Cruella,wat jammer dat het door gezet heeft.
    Flink balen zeg
    Ik ben nog steeds niet ongi en ben inmiddels 4 testen verder vanmorgen kon ik het weer niet laten!Weer negatief.
    Ik heb de husarts gebeld en ze zegt dat het echt beter is om af te wachten en niet zo veel testen ertegen aan te gooien,zonde van het geld.
    Ik heb ook nergens pijn meer.
    Bij mijn andere kindjes had ik pas positieve test toen ik iets meer dan een week overtijd was dus dat zou nu vrijdag of het weekend moeten zijn,denk ik zelf.
    Mijn langste cyclus is 34 dagen en dat was afgelopen vrijdag,dus nu 4 dagen overtijd.
    Ik wacht het wel af. ;)
    Ik hoop en duim voor je dat je heel gauw een positieve test in handen hebt.
    Groetjes van Essie en ik hou je op de hoogte. :D
     
  12. yakout

    yakout Actief lid

    16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Hallo lieve dames,

    Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven of zeggen of dat bij jullie ook voor is gekomen. Het zit namelijk zo.

    op 28 juli was me eerste ongesteld dag normaal wordt ik dan weer 4 weken later zeg maar 28 aug. Dat was niet het geval ik ben dus op 22 aug ongesteld geworden. dat heeft ongeveer 4 a 5 dagen aangehouden en eindigde op 26-27 aug. Daarna op 6 sept heb ik eerst licht bruin slijm verloren en darana werd het donkerder en vies zag het er uit dat bleef 2 dagen dus zo 6 sept en 7 sept daarna was het ook over. Nu weer op 12 sept het zelfde verhaal maar dit keer roze achtig met licht bruin erbij dat hield ook 2 daagjes aan tot 14 sept en nu nog niet verder meegemaakt wel beetje maagzuur en pijn in me onderrug verder alles normaal wie o wie herkent dit en kan me helpen. wil graag zwanger worden heb 3 maanden geleden een miskraam gehad was er kapot van. Wat kunnen deze verschijnselen betekenen?

    mvg

    Yakout
     
  13. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Yakout.
    Wat is ongeveer je cyclus?
    Het is zo moeilijk in te schatten wat het is.
    Ik zou gewoon een test doen als je denkt dat je zwanger bent.
    Mijn huisarts zegt dat je het meteen kan zien zodra je een dag overtijd bent.
    Mijn cyclus is nogal van streek dus waarschijnlijk ben ik ook niet zwanger zegt hij.(na drie keizersnedes)
    Ik ben nu 5 dagen overtijd en ik heb ook als jij bruin slijm gehad.
    gGisteren een zwtest gedaan en die gaf weer negatief aan dus waarschijnlijk heb ik een hele rare menstruatie gehad.
    Ik snap er de ballen niet van! Wat kan je lichaam raar doen he?
    Maar jij zegt ook dat je last hebt van maagzuur en pijn in je rug het zou natuurlijk altijd kunnen dat je zwanger bent.
    :D Ik duim voor je dat je zwanger bent.
    Hoeveel dagen ben je overtijd?
    Groetjes en sterkte van Essie :D
     
  14. yakout

    yakout Actief lid

    16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Ik be nog niet over tijd de 19e zou ik ongesteld moeten worden maar ben echt misselijk nog net niet dat ik moet overgeven
     
  15. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Hoi
    Ik ga hard voor je duimen dat je zwanger bent. :D
    En gelukkig is de negentiende al snel en dan weet je het gauw.
    Ik weet helaas nog niks en ik ga vrijdagochtend een testje doen en dan ben ik een week overtijd. :D
    Laat je het even weten?
    Groetjes van Essie :D
     
  16. emma8888

    emma8888 Lid

    19 sep 2008
    34
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag. Stel dat je zwanger bent kan je dan ook eerder testen als op de eerste dag van een gemiste menstruatie?
    Ik slik de pil maar heb behoorlijke diaree gehad en op dat moment niet bij nagedacht dat daardoor de pil niet goed werkt. Ik ben twee weken geleden wel ongesteld geweest maar anders dan anders, er zaten heel veel stolsels in? En ik heb pijn in mijn buik links onder zomaar een beetje steken, soms kramp. Ben hééél moe. En ik heb het normaal altijd koud, ook snachts. Maar de laatste 2 weken zweet ik me te pletter. Normaal is het altijd mijn man die het warm heeft en ik warm me aan hem op. Maar nu ben ik het! Kan dit een verschijnsel zijn? En is het schadelijk als je zwanger bent en de pil slikt?
    Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven op mijn vragen...

    Groetjes
    Vul de code hier in
    Let op, hoewel geen forumcode en smiley knoppen worden weergegeven, kunnen ze nogwel gebruikt worden
     
  17. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Emma8888 :D

    Ik zou even je huisarts even bellen en je verhaal uitleggen dat je denkt dat je zwanger bent en of je dan moet stoppen met de pil.
    En dat je diarree hebt gehad.
    Je kan namelijk zwanger zijn als je diaree hebt gehad nadat je de pil in genomen hebt.
    Je moet toch altijd uit kijken met de pil innemen want antibiotica en de pil gaat ook niet samen.
    Daar raak je ook zwanger van.
    Succes en je kan altijd even een testje doen,maar ja dat wil ook niet altijd meteen wat zeggen.
    Groetjes van Essie
     
  18. emma8888

    emma8888 Lid

    19 sep 2008
    34
    0
    0
    Hoi Essie,

    Ja dat is misschien wel een goed idee. Ja ik weet wel dat je met antibiotica en de pil zwanger kan raken. Wij zijn pas getrouwd en waren op huwelijksreis dan denk je niet echt na over de pil als je diaree hebt. :)
    Maar ik zou het niet erg vinden als ik zwanger was. Ik zou heel blij zijn. Eigenlijk hoop ik het een beetje maar ik durf ook weer niet te hopen.

    Ik zal eens kijken..
     
  19. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Emma8888 :D
    Nou dat is dan wel een surprise als je straks zwanger bent he?
    En wanneer ga je een zwangerschapstest doen?

    Ik heb vanmorgen getest en weer negatief en ik zit op dag 8 en ik heb met clearblue getest.
    Mijn cyclus is wel raar dus ik weet nog niet eens of het weer te vroeg is.
    Dat is dan wel weer balen!
    Maar ik wacht af en morgenochtend test ik weer maar dan met een kruidvattest en als deze ook nega aan geeft dan stop ik ermee!
    Ik laat me dan even goed onderzoeken want dat bruine slijm en dat roze bloed heel weinig vind ik zo raar :cry:
    Ik hoor het toch wel he als je toch zwanger blijkt te zijn?
    Groetjes van Essie :D
     
  20. emma8888

    emma8888 Lid

    19 sep 2008
    34
    0
    0
    Hoi Essie...

    Ja dat zou inderdaad leuk zijn! Voor jou ook als het lukt he!
    Ik zat er zo mee in mijn hoofd de laatste dagen dat ik vanmorgen niet kon laten om een test te doen. Want ik zat te denken, als ik nou vorige keer dat in "ongesteld" was al zwanger was, dan zou die test dat toch nu ook aangeven en hoef ik toch niet te wachten tot de eerste dag van gemiste menstruatie. En ik las ook van alles over als je de pil slikt dat je nog gewoon "ongesteld" kan blijven ook als je zwanger bent. en dat sommigen er dan pas na drie of vier maanden achter komen. Nou, als ik zwanger ben dan wil ik het meemaken en genieten vanaf het allereerste begin. Niet vanaf de vierde maand ofzo. Maar misschien is het wel heel stom van mij dat ik dacht dat je het dan nu al zou zien op die test. Hij was ook negatief. Maarre... ik heb nog steeds wel steken in mijn buik links en rechts en soms in het midden onderaan. En dat las ik als symptoom. En ik moet veel plassen maar dat moet ik altijd al omdat ik altijd veel water drink overdag. Had van de week wel een paar keer dat ik dacht dat ik heel nodig moest plassen en dan kwam er een pietluttig beetje uit. En toch.. nu ik die test heb gedaan twijfel ik meer of ik nou wel zwanger ben. Ik ga gewoon even afwachten wat er nu gebeurd als ik klaar ben met mijn stripje. en ik denk dat ik het dan weer niet kan laten om gewoon een test te doen, ongeacht of ik ongesteld ben.
    Ik heb al wel gevonden op internet dat de pil niet schadelijk is maar dat je vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent beter wel kunt stoppen.

    zucht... ik weet het ook allemaal niet meer.

    Wij willen wel graag een kindje maar dachten ook van nog niet meteen.. En ik wilde al wel stoppen met de pil omdat het ook gewoon slecht voor je is. Maar mijn man zei dat ik nog maar de pil moest blijven nemen. Toen ik van de week thuis kwam en zei dat ik ontdekt had dat er toch een kans was dat k al zwanger was doordat ik diaree heb gehad. Toen is voor ons allebei ineens alles veranderd. Het idee van een kindje van onszelf... dan smelt je hart... en nu baal ik dat ik nog aan de pil ben. Want nu willen we eigenlijk allebei dat ik zo snel mogelijk zwanger ben!

    Ik hoop echt voor je dat je een positief resultaat gaat zien binnenkort...

    Groetjes Emma
     

Deel Deze Pagina