Wat denken jullie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door lizzy23, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzy23

    lizzy23 Lid

    14 apr 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Ik ben moeder van een knappe dochter van 2
    Ik zit met het volgende ik ben vorige maand 21 juni ong geworden en en zou dan 26 weer met de pil beginnen nou wou ik dat doen maar dag dat ik nog een strip had liggen maar dat was dus niet zo beetje dom nu kon ik pas woensdag de 28 ste de pil halen en die avond in genomen dag de naar ben ik tog weer wat gaan vloeien ik heb sex gehad in het weekend dus 24 en de 25ste
    Maar toen nog niet gedacht dat ik geen pil had liggen verder gewoon weer de pil genomen en 2 juli weer sex gehad nu ben ik zaterdag 8 juli enorm ziek geworden diaree miselijk pijn in de buik moe
    Nu ga je natuurlijk denken zwanger ?
    Wat denken jullie
     
  2. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zou betekenen dat je je eisprong erg vroeg gehad hebt.

    Een buikgriep is waarschijnlijker :)
     
  3. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik denk dat je gewoon moet testen want niemand is helderziend.

    Ondanks dat de kans klein is is het natuurlijk niet onmogelijk.
    Zelfs al zou je de pil goed slikken heb je nog geen 100% bescherming.
     
  4. lizzy23

    lizzy23 Lid

    14 apr 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dat is waar nu al testen denk je ?
     
  5. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Als je misselijk bent van hcg moet je al een hele duidelijke test hebben.
    Maar het lijkt mij onmogelijk. Is nog veel te vroeg.
     
  6. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Denk je dat dat enorm ziek zijn te maken heeft met een zwangerschap? Dan moet je al veel HCG aanmaken wat ook een duidelijk positieve test zal geven.

    Je kunt dus prima testen. Temeer je ook alweer een tijdje na die sexmomenten zit.
     
  7. lizzy23

    lizzy23 Lid

    14 apr 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nou daarom vind ook zo vroeg maar hou niks binnen zo miselijk heb net beetje vla op en toen werd ik alweer miselijk
    Wel apart
    Maar moet zeggen met de eerste was het ook heel snel toen had ik ook last van me buik dus miss morgen tog even testen
     
  8. lizzy23

    lizzy23 Lid

    14 apr 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nou dat niet zo zeer maar het is wel toevallig maar inderdaad als het al zo heftig is moet er genoeg hcq aanwezig zijn
     
  9. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Lijkt mij onwaarschijnlijk dat het van een zwangerschap is. Je kunt ook gewoon ziek zijn he.

    Dan moet je wel een heel snel eitje hebben gehad voor cd14 anders zit je nu pas rond 5dpo wat betekend dat je afgelopen zaterdag pas 3dpo was. Dan zijn zwangerschapskwaaltjes echt niet mogelijk.
     
  10. lizzy23

    lizzy23 Lid

    14 apr 2014
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja vind ook vroeg hoor maar je denkt wel even na ik heb in de tussen tijd even gekeken enz maar je kan wel een vervroegde test doen als je echt wil dan moet het smorgens dan is het het duidelijkst Als het wel zo is en
    Heb met mij vorige zwangerschap afspraak bij dokter gehad want had zo buikpijn en toen hadden ze ook getest was er niks was een vrijdag en die zondag dag ik er klop iets niet en toen gaf de test aan zwanger hihi dus je word zo onzeker hahaha
     

Deel Deze Pagina