Wat doen jullie als geboorte traktatie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bubblez, 5 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Wij hadden de ouderwetse beschuit met muisjes voor bij het eerste kopje koffie/thee en voor bij de tweede hadden we chocolaatjes en vruchtenhartjes van candyshoponline.nl. Op mijn werk (school) heb ik koekjes van geboortekoekjes.nl getrakteerd.
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Jaaaaaa!! Elke dag vast een stukje voorproeven :D jmhahaha
     
    Besco vindt dit leuk.
  3. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    gisteren 2kg mana binnen gekomen.. en heb er 90 flesjes mee gevuld..
    heb nog iets van 300/400gram mana over..

    deze gisteren op cupcakejes gedaan, ivm verjaardag van de jongste vandaag...Werd erg leuk ontvangen..

    Voor de visite doen wij hier gewoon de 'standaard' beschuit met muisjes
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  4. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Joh, dat er mensen kadootjes géven omdat mensen naar hun baby komen kijken.. super attent, maar hier wordt kijken naar de baby gewoon het kadootje :roflmao:

    Ik dacht aan beschuit met muisjes of iets van die geboortechocolaatjes ofzo. Maar denk dat ik lekker voor beschuitjes ga. Verwachten mensen denk ik ook gewoon.... En dit is een verwachting die ik niet erg vind om aan te voldoen!
     
  5. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik trakteer puur voor mijn andere 3 kinderen in hun klas (alle 3 nog op basisschool).. zodat zij ook hun blijdschap kunnen delen qua geboorte van hun zusje straks ;)
    rest kan gewoon beschuit met muisjes krijgen..
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dat is ieder zn eigen keuze verder toch :) ik vind het leuk, het is niet nodig nee ;)

    Beschuit met muisjes is ook prima toch :)
     
  7. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Iemand die nog een gezonde traktatie weet voor op de crèche? Ik zat te denken aan bananenbrood zelf bakken zonder suiker. Maar dan nog iets rozes er bij. Of ik moet als ik er aan toe kom toch kleine knuffeltjes haken oid
     
  8. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Klopt, ik noemde het ook al super attent!

    @Springboon ja op school snap ik. Ik vatte het hier op als kadootjes die mensen thuis aan visite meegeven.
     
    Springboon vindt dit leuk.
  9. Miles

    Miles Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Je kunt ook je föhn erop zetten ;)
     
    MamavanDuncan vindt dit leuk.
  10. Tessss

    Tessss Fanatiek lid

    9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Kwark met muisjes klinkt als een goed idee om mijn zoontje van 2 te laten trakteren op het kinderdagverblijf.
     
  11. Puck123

    Puck123 Bekend lid

    22 dec 2014
    582
    291
    63
    Cake met slagroom en muisjes.
    Voor de peuterspeelzaal weet ik nog niet wat het wordt.
     
  12. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    20 jaar geleden (my god waar blijft de tijd) had mijn tante zelfgebreide slofjes met een kaartje eraan om uit te delen. Ook dat was superschattig. Moest ik aan denken door jouw gehaakte knuffeltjes.
     
    Jajo vindt dit leuk.
  13. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Iemand nog een tip voor iets zonder muisjes? Ik wil mijn oudste graag laten trakteren bij de gastouder maar ik vind muisjes toch wat klein voor kindjes van 2 en jonger. ;)
     
  14. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Cupcakes met gekleurde frosting?
    Spekjes? Zoiets?
     
  15. Nasibal

    Nasibal Actief lid

    22 mei 2016
    174
    48
    28
    Horssen
    In plaats van muisjes zou je ook bosvruchtenhagelslag kunnen doen (https://www.deruijter.nl/en/products/suikerhagel/products/bosvruchtenhagel). Moet je wel van houden ;)
     
  16. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Heeft jullie appie ook zo'n tap met hagelslag? Hier zitten daar ook roze hagelslag bij..

    En anders cupcakes met van dat roze glazuur? En evt wat van die kleine marshmallows erop?
     
  17. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Thuis gewoon ouderwets beschuit met muisjes. Voor de opvang moet ik nog iets bedenken wat geschikt is voor kinderen tussen de (pakweg) 1 en 4...
     
  18. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hagelslag is top! Dank dames :D
     
  19. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier op het kdv en psz een halve soepstengel in witte chocolade gedoopt en daar dan roze sprinkels over heen. Werd heel leuk ontvangen ook door de leiding.

    Thuis hadden we verschillende dingen. Bij de oudste cupcakejes met roze creme en witte hagelslag erover heen of beschuit met muisjes.

    Bij de jongste had ikzelf koekjes gebakken met roze M&M's omdat het niet heel roze was later nog gedoopt in de witte chocolade die ik met eetbare kleurstof roze had gemaakt. (Werden ook erg goed onvangen, vooral de oudste was er erg blij mee als ze die weer uit kon delen bij bezoek).
     
  20. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik werd na 3 gesmeerde beschuitjes alweer gek van al die muisjes over de vloer :rolleyes: vooral toen schoonvader er meteen een liet vallen hihi

    Nu lekkere chocolaatjes van de zoete verleiding, echt een aanrader en hele leuke reacties op gekregen!
     

Deel Deze Pagina