Wat een opluchting!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mariposa1986, 30 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariposa1986

    Mariposa1986 Bekend lid

    22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Hou meiden,

    Tis al weer behoorlijke tijd geleden dat ik hier actief was. We hebben een zoontje die in februari al weer 2 wordt. Sinds bijna een jaar waren we bezig voor een tweede. En omdat ik een Marco prolactinoom heb, was het toch weer enorm spannend of het toch nog keer op de natuurlijke ronde zou gaan lukken. Na 10 rondes had ik de hoop dus ook eigenlijk al wel opgegeven en had ik er zo de balen in dat zelfs even de gedachte door me heen ging dat ik er mee wilde stoppen om nog verder te proberen.

    Na de afgelopen maanden een regelmatige cyclus te hebben gehad van ongeveer 30’dagen. Zat ik eigenlijk al sinds gisteren te wachten op mijn menstruatie, omdat ik er heilig van overtuigd was dat het toch niet gelukt was. Maar inmiddels vandaag op dag 33 dacht ik, laat ik toch maar een testje doen... en OMG!!! De test streep stond er nog eerder dan de comtrolestreep! Niet eens meer een tuurstreepje, zoals bij mijn eerste zwangerschap, maar meteen een knaller

    Ik ben zoooooo blij dat het op de valreep toch nog gelukt is, om zonder medische hulp zwanger te worden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    26mei, Mj89, Raaf92 en 9 anderen vinden dit leuk.
  2. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Wauw, die knalt prachtig! Gefeliciteerd :D
     
  3. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een prachtige test! Gefeliciteerd, geniet ervan :)
     
  4. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Heerlijk zeg! Gefeliciteerd, lekker blij zijn!!
     
  5. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Dan mogen we elkaar de hand schudden. Hier ook. :) gefeliciteerd en geniet van deze spannende periode!
     
  6. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Mooie test van harte.
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat fijn! Van harte gefeliciteerd!
     
  8. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Gefeliciteerd! Wat een prachtige knaller!
     
  9. Kookaburra

    Kookaburra Actief lid

    5 nov 2016
    170
    86
    28
    Vrouw
    Huisvrouw & moeder
    Emmerich am Rhein, Duitsland
    Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!
     
  10. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Wat een knaller! Gefeliciteerd
     
  11. luckynumber4

    luckynumber4 Niet meer actief

    Wat een mooie duidelijke test. Gefeliciteerd!
     
  12. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Mooie test. Gefeliciteerd!
     
  13. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd! Dat is nog eens een knaller.
     
  14. Kikki1

    Kikki1 Actief lid

    28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    Wauw! Gefeliciteerd!
    Jij bent dus spontaan zwanger geworden terwijl je een macro prolactinoom hebt? Helemaal geen medicatie geslikt dan? En zo’n mooie cyclus?

    Ik heb een micro prolactinoom. Zitten inmiddels in ronde 7 voor een 2e kindje. Van de week bloed geprikt om te kijken hoe hoog mijn waardes zijn (ben nu net 3 maanden gestopt met de bv dus mocht nu pas prikken) en krijgen volgende week te horen of ik weer medicatie krijg.

    Ik dacht eigenlijk dat je niet spontaan zwanger kon worden als je een prolactinoom hebt?
     
    Mariposa1986 vindt dit leuk.
  15. Mariposa1986

    Mariposa1986 Bekend lid

    22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Hoi hoi,

    Ik ben idd spontaan zwanger van ons tweede kindje. Heb wel altijd medicatie geslikt (cabergoline, om de dag halve tablet). Maar hiermee merendeel van de tijd goed onder controle kunnen houden. Hierdoor ook altijd een nette cyclus gehad van 28-30 dagen.

    Van de eerste ben ik ook spontaan zwanger geraakt in de eerste ronde, tegen alle verwachtingen in. Van de tweede nu dus ook, al heeft het even wat langer geduurd. Je kunt dus wel degelijk spontaan zwanger worden gelukkig!

    Hebben jullie voor je eerste kindje een medisch traject moeten volgen dan?
     
    Kikki1 vindt dit leuk.
  16. Kikki1

    Kikki1 Actief lid

    28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    Hoi hoi,

    Ik ben idd spontaan zwanger van ons tweede kindje. Heb wel altijd medicatie geslikt (cabergoline, om de dag halve tablet). Maar hiermee merendeel van de tijd goed onder controle kunnen houden. Hierdoor ook altijd een nette cyclus gehad van 28-30 dagen.

    Van de eerste ben ik ook spontaan zwanger geraakt in de eerste ronde, tegen alle verwachtingen in. Van de tweede nu dus ook, al heeft het even wat langer geduurd. Je kunt dus wel degelijk spontaan zwanger worden gelukkig!

    Hebben jullie voor je eerste kindje een medisch traject moeten volgen dan?


    Hoi!
    Aha, jij slikt dus standaard de Cabergoline. Dat heb ik niet. Bij onze eerste wist ik wel dat ik een prolactinoom had, maar omdat ik gewoon een ongesteld werd dachten we dat het gewoon oké was. Maar na 6 maanden proberen zijn we naar de gynaecoloog gegaan en bleek mijn prolactine echt veel te hoog te zijn. Toen Cabergoline gekregen en daarmee was ik al snel spontaan zwanger.
    Het gebruiken van Cabergoline is niet echt een medisch traject misschien, maar het voelt ook niet alsof ik echt spontaan zwanger kan worden. Snap je wat ik bedoel? Ik heb de medicatie daar wel voor nodig.
    Ik dacht even uit je berichtje te begrijpen dat jij zonder Cabergoline oid zwanger was geworden. Maar begrijp nu dat jij hetzelfde traject hebt als wij.
    Maar wat duurde het dan nog lang he voor je zwanger was, 10 maanden. Wat superfijn dat het gelukt is! Jullie tweede wondertje!
     

Deel Deze Pagina