HELP!

Discussie in 'Miskraam' gestart door teske, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Hoi meiden! Ik ben zo'n week of 5 zwanger, en gisteravond na het vrijen verloor ik ineens een flinke dot helder rood bloed! We schrokken ons natuurlijk kapot, maar ik had geen buikpijn, mijn bmm zat potdicht, dus ik ging er een beetje vanuit dat het wel mee zou vallen.
    Nu heb ik sinds vanmiddag weer behoorlijk wat helder rood verlies, en nu heb ik wel wat buikpijn. Niet zo erg als wanneer ik ongesteld moet worden, maar het is wel aanwezig. Het vloeien is nu wel wat minder geworden, maar heeft alles bijelkaar toch 1.5 uur flink gebloed. Wat is er aan de hand? Ik heb pas geleden een vmk gehad, die voelde wel anders. (pijnlijker, en het bloede zette door). Bij mijn eerste twee kinders heb ik dit ook gehad, tenminste: Bij de eerste had ik in week 5 een bloeding van een paar uur, en die stopte toen. Verder geen last meer van gehad. Bij de 2e had ik vanaf week 6 t/m week 20 dagelijks bloedingen. Toen zat er een stolsel in mijn bm. Het verschil is alleen dat het nu echt helder rood bloed is. Het lijkt niet op menstruatie bloed! Helder rood is foute boel toch? Owie owie kan me advies geven? :cry: :cry: Bedankt alvast... xxx teske
     
  2. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Volgens mijn gyn komt het doordat alles zo goed doorbloed is en bloedvaatjes makkelijk kunnen springen als er druk op komt.
     
  3. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Hmm dus niet gelijk het ergste denken? Maar waarom vloei ik dan nu weer? Gisteravond kan ik me inderdaad iets bij voorstellen :) Maar nu voelt het niet heel fijn meer... Ik heb trouwens nog geen verloskundige! Kan ik dan toch bellen? En wat denken jullie: We zouden morgen met z'n 4 tjes (5jes) een lang weekend weggaan. Gewoon doen? Is wel in het buitenland... Hij weet nu ook niet dat ik weer vloei... :rolleyes: Dit is niet leuk! Eindelijk gelukt, en dan dit! xx
     
  4. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Je kunt de dichstbijzijnde vk bij jou in de buurt gewoon bellen.
    Daar zijn ze voor. Kan je meteen een afspraak maken.
     
  5. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoe is het nu met je?
     
  6. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Hey lautjuh! Late reactie! Ben ff afwezig geweest.. Toch dat weekendje weg geweest, hardstikke leuk. Niets aan het handje. Maandag middag toch weer wat bloedverlies gehad. Maar dat duurde geen kwartier! Ik heb toch de verloskundige gebeld, en ik heb gister een echo gehad. Tja en nu gaat het eigenlijk gewoon kut! (sorry voor het taalgebruik). De vrucht zou volgens mijn berekening zeker 5.5 a 6 weken moeten zijn. Volgens de echo was t pas 3 a 4 weken.. En wederom een groot stolsel in mijn baarmoeder. Dus grote kans dat het mis gaat! Nu is er een lichtpuntje: de afgelopen cyclussen waren heeel onregelmatig. Dus mogelijk ben ik idd pas 4 weken of iets meer zwanger. Alleen heb ik al wel een dikke 2 weken geleden een positieve test gehad, dus lijkt me haast van niet. Geen bloed verlies meer gehad, gewoon zwangerschaps verschijnselen. Zo dubbel allemaal! Echt zwaar klote dit.. :cry:
     
  7. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Krijg je nog weer een controle echo?
     
  8. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Ik heb dinsdag om 1200 uur een controle echo.. Het was ook wel heel raar eigenlijk. Eerst zei ze dat ze geen vruchtzak zag :pale: . Dat kan helemaal niet, want dan had ik het moeten verliezen he.. Vervolgens zegt ze: Er zit een behoorlijk stolsel in je baarmoeder, en daar onder zag ze dan toch een vruchtzak. Toen zei ze in eerste instantie dat ie veel te klein was, en toen zei ze dat ze zelf twijfelde, omdat het wel zou kunnen, als je er vanuit gaat dat mijn cyclus zo lang was de afgelopen maanden. Toen had ze t r over dat ze niet de duivel aan de muur wilde schilderen, :evil: dus dat er nog een echo gemaakt moest worden. Ze had er geen goed gevoel bij zei ze, maar ze twijfelde wel. Tja wat moet je daar dan mee he!? #-o
    Ik probeer in mijn voorhoofd te houden dat het gewoon verschrikkelijk mis is, [-( maar als ik het hele filmpje nog eens afdraai, dan moet ik er voor waken dat ik niet te veel hoop koester zeg maar.. :-k En het stomme is, dat ik al vaker een miskraam had (2x) en toen had ik ook heel duidelijk van te voren het gevoel dat het mis was ](*,) . Nu heb ik dat gevoel helemaal niet!
     
  9. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb maandag een echo gehad, omdat ik opnieuw zwanger ben na een miskraam in juni dit jaar. Maar er was niets op de echo te zien. Ja er zat een dikke slijmlaag in mijn baarmoeder maar nog geen tekenen van een zwangerschap. Maandag moet ik urine inleveren bij de ha voor een zw.test. Is deze weer positief dan moet ik opnieuw voor een echo. Vreselijk he die onzekerheid. Ik kan er ook zo slecht tegen. Nooit gedacht dat zwanger worden of zijn zulke ingewikkeldheden met zich mee kon brengen. Sterkte...knuff
     
  10. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Wat klote voor je! Idd die onzekerheid daar wordt je niet goed van! Toevallig: Ik heb een miskraam begin juni gehad. Was wel een hele vroege hoor.... Ik zag dat jij 04 augustus hebt getest? Ik ook.. Maar hoe kan je nou positief zijn, en niets hebben? Kan toch haast niet!? Ik duim voor jouw! Had vandaag de hele dag met fases een beetje menstruatie achtige buikpijn. Niet heel erg, maar gewoon aanwezig. Iedere keer naar de wc... Ja echt vrolijk wordt je hier niet van. Gelukkig dat je zo je verhaal kwijt kan, en dat het zo herkenbaar is voor elkaar..
    Heb jij verder klachten dan ofzo? of het gevoel dat het niet goed is? Knuf teske
     
  11. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    sorry bedoelde 05 augustus..( ik mocht pas 05 aug, maar had stiekum gesmokkeld, had 04de al getest) :) :)
     
  12. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi

    Nee ik heb verder helemaal geen klachten. Alleen zwangerschapskwaaltjes maar dat is goed. Gister nog een test gedaan en de streep knalt er vanaf. 05 aug. was ie vaag. Ik heb niet het gevoel dat het mis is maar je weet het nooit he.
     
  13. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    :) Dat moet wel goed zitten! Ik denk dat die vorige echo misschien gewoon te vroeg was? Bij mij is 2 x eerder gezegd dat er wel een vruchtzak zat, maar dat de ontwikkeling achterliep. De keren daarna waren de echo's in een keer wel goed. Tis natuurlijk niet helemaal te vergelijken, maar het is dus goed mogelijk dat jouw beebje wat later begint te groeien, :baby: en dus ook later pas op een echo zichtbaar is! Dat kan niet anders met zo'n test! Ik hoop het echt voor je! Maar kan haast niet missen! :thumup:
    Tot nu toe is het hier ook rustig. Geen rare krampen of bloedverlies meer gehad.. Ga nu toch heel voorzichtig wat blijer zijn... :D Ik hoop echt heel erg dat ik gewoon later zwanger geraakt ben als ik dacht, en dat volgende week de echo gewoon goed is... Dan ben ik echt :D :D :D
    Nou mama doe het rustig aan he... ;)
    Liefs teske
     
  14. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Nog ff een vraagje he: Stel dat de vrucht bij mij toch afgestorven is, dan zou ie dus al 2 tot 3 weken `dood` zijn. Zou ik dan nu toch nog steeds hcg aan maken? Ik zit te denken om een nieuwe test te doen. Ist fout, dan zou die dus niet positief moeten zijn, of in iedergeval veel minder donker als de eerste test, want toen leefde de beeb nog... Wat denk jij? x
     
  15. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Toen ik een mk had gehad was de test meteen erna negatief. Denk je dat je beebje dood is? Heb je het vruchtje verloren dan? Je kan altijd een test doen maar zekerheid heb je niet.
     
  16. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    hey! Ja... hmm bij de echo zeiden ze dat het vruchtzakje/ vruchtje pas 3 a 4 weken was, terwijl ik al ruim 6 weken had moeten zijn, dus dan zou de vrucht idd al 2 tot 3 weken dood zijn. Ik heb niets verloren... T zit r gewoon nog, maar die vrouw zei dat ze dacht dat het mogelijk een miskraam zou worden. Nu moet ik ff bekennen: Kon het niet laten, en heb net een nieuwe test gedaan. De vorige tests (nu toch al wel 2 weken geleden) waren heeeel licht, en toen iets donkerder. Deze klapte eraf! De test streep is dikker en veel donkerder als de controle streep. Wil dus zeggen dat ik wel veel meer hcg heb aangemaakt. Dus als de beeb idd al 2 of 3 wk dood is, lijkt me dat deze test wat minder positief zou zijn?! Of maak ik me nu heel blij? Ik ben een beetje in de veronderstelling dat wanneer je een dode vrucht draagt, je lichaam geen, of in hele lichte mate hcg aanmaakt. Bij mijn miskraam was het idd ook anders. Ik ging vloeien, en de zelfde dag nog, werd de test veel lichter, en een dag of wat erna was ie negatief... Gaan we weer :rolleyes: Onzekerheid.. Ik heb er nu iniedergeval een beter gevoel over. Hopelijk is dat ook terecht!
    Ga jij maandag nog wel naar de ha? Je had nu toch weer een positieve test?! Ik ben zo benieuwd hoe het bij jouw zit! Misschien kan jij ook dinsdag een echo krijgen.. zou leuk zijn.. (als we alle twee leuk nieuws hebben tenminste) liefs
     
  17. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh jij moet dinsdag voor een echo?
    Ik moet maandag inderdaad naar de huisarts om urine te checken voor een zwangerschapstest. Als die bij de ha ook positief is (wat niet anders kan) dan moet ik opnieuw een afspraak maken voor een echo.
    Spannend he....Ik duim ook voor jou.
    Ik weet niet of je lichaam nog hcg aanmaakt met een dood vruchtje. Ik hoop voor jou dat je baby ook nog niet zo lang in ontwikkeling is en dat je straks ook een mooie echo hebt. [-o<
     
  18. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    :(: :(: :(: :(: :(: :(: en hoe was t bij de ha? Ben heel benieuwd! Liefs teske
     
  19. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hey Teske,

    Zwangerschapstest bij de ha ook positief.
    Ik moet morgen ook voor een echo! :D
    Termijnecho bij de vk in het ziekenhuis.
    Hoe laat moet jij? Ik om 14.10. Spannend....
     
  20. teske

    teske Lid

    9 jul 2008
    81
    0
    0
    Ohhh wat spannend! Ik moet morgen om 12:00 uur... Kan je zeggen dat ik in mijn broek .. van de zenuwen.. :D
    Om 14:15 moet ik mijn dochter ophalen van school, maar ik ga heeeeeeel hard voor je duimen [-o< ! Probeer ik morgen middag ff op de site te komen.. Hopelijk krijgen we allebei goed nieuws!
     

Deel Deze Pagina