Wat hadden jullie aan tijdens de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door H0pe, 29 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H0pe

    H0pe Bekend lid

    29 nov 2016
    617
    10
    18
    De titel zegt het al, wat hadden jullie aan tijdens de bevalling?
     
  2. H0pe

    H0pe Bekend lid

    29 nov 2016
    617
    10
    18
    Ah niet gezien sorry
     
  3. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Ik had niets aan....... ik had het bloed heet en mocht voor de laatste centimeter ontsluiting nog even onder de warme douche toen ik daar een maal uit kwam en mocht persen en iedereen zijn best deed om mij kleren aan te trekken dacht ik echt NEE NEE gaat niet gebeuren mij te heet hahahahaha
     
  4. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Een bh en zwart topje
     
  5. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik had een nachtjapon gekocht voor de bevalling. Leek me een prettig idee. Maar eenmaal zover was zat ik daar in mn hemdje, die lang niet zo lang als mijn nachtjapon was. Ik kwam hier pas achter toen de ruggenprik gezet werd. Inmiddels had ik mn trainingsbroek al uit omdat ze ctg rechtstreeks op mn zoontjes hoofd moesten zetten. Toen interesseerde het me allemaal niet meer en vond ik het korte hemdje wel goed.
     
  6. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Een pyjama shirt van de zeeman
     
  7. Humava

    Humava Niet meer actief

    Een hempje bij alle 3.
     
  8. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    Een hemdje, meer vond ik niet nodig. Hoe het met deze gaat geen idee, als het 30 graden is als ie komt dan wrs niets
     
  9. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Bij de 1e en 3e heb ik een (wit) shirt van ML verziekt. Kon gelijk de vuilnisbak in. Trouwens de sportsokken die ik droeg en die ook van hem waren, konden ook meteen weg :D
    Bij de 2e droeg ik een infuusjasje vanwege de ruggenprik die ze gezet hadden.

    Die shirts van ML bevallen prima, dus daar houd ik het nu ook maar bij, als het zover is. :rolleyes:
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Een hempje en dikke sokken
     
  11. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Een oversized T-shirt wat ik daarna kon weggooien. Was toen ook 55 kg zwaarder dus ik wilde iets wat makkelijk zat.
     
  12. Ikzelf

    Ikzelf Bekend lid

    1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Niks, why? Kan me niet voorstellen dat het met kleren aan lekker bevalt.
    Daarnaast wilde ik de kleine ook meteen huid op huid contact geven en niet half.
    Maar bijkomstigheid was ook dat ik uit bad kwam. En bevallen is ook hard werken en daar krijg je het hartstikke warm van. Moet er echt niet aan denken om kleren aan te hebben dan. Normaal redelijk preuts maar tijdens een bevalling gaan alle remmen eraf
     
  13. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.547
    946
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik moet nog bevallen maar weet dat ik een operatiehemd aan krijg (is hier in de meeste ziekenhuizen standaard)
     

Deel Deze Pagina