molton hoeslaken of onderlegger?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bloempje82, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Door al die uitzetlijsten zie ik door de bomen het bos niet meer.... Moet ik nu molton hoeslakens kopen of molton onderleggers? En hoeveel moet je daar ongeveer van hebben?
     
  2. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    ik heb 2 molton hoeslakens gekocht. Als er een in de was zit kan ik de andere erop doen. Neem aan dat dat voor molton ook wel genoeg is. Van gewone hoeslakentjes heb ik er 3 genomen omdat ik verwacht dat je die veel vaker verschoont.
     
  3. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik heb 2 moltonhoeslakens, maakt lekker makkelijk op. Er zitten er 2 in een pak (Hema) en net als busybusy 1 voor er op en 1 voor als de ander in de was zit. Hoeslakens heb ik er ook 3 van, die verschoon je idd vaker en heb bijpassende kleurtjes voor bij het lakentje.
     
  4. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik gebruik molton onderleggers (direct onder het hoeslakentje) ik gebruik deze omdat ik ze van mijn zus heb gehad. Ik heb er wel een stuk of 10 maar gebruik er maar 2/3. Hoeslakentjes heb ik ook 3 en dat is wel genoeg vindt ik.
     
  5. bloempje82

    bloempje82 Actief lid

    12 jan 2007
    323
    0
    0
    Denk dat ik dan ook maar een paar molton hoeslakens ga kopen, kan er altijd nog een paar (laten) bijhalen. Bedankt voor jullie reacties!
     

Deel Deze Pagina