doorzichtige zakken gezocht voor Diaper Champ

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Keiko, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Wij hebben de Diaper Champ, de luieremmer waar gewone afvalzakken in gaan. Nou mogen hier bij ons de luiers bij het GFT, maar wel in een doorzichte plastic zak, dus niet in een gewone vuilniszak.
    Een gewone vuilniszak in de Diaper Champ en die leegstorten in de groene kliko is niet echt een optie want dan zitten we dan dus alsnog in de luierstank :(
    Bij AH vond ik passende doorzichtige zakken, maar die zijn zo dun, die scheuren kapot als je de volle zak uit de DiaperChamp haalt.

    Wie weet waar doorzichtige afvalzakken van ongeveer vuilniszakformaat (en ook ongeveer die sterkte!) verkocht worden?
     
  2. Lara1978

    Lara1978 Bekend lid

    14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik gebruik zelf grote pedaalemmerzakken voor de diaperchamp en die krijg ik er altijd goed uit (zonder te scheuren).
    Ik heb wel eens containerzakken gezien, die zijn doorzichtig en volgens mij de goede maat, volgens mij liggen ze bij de AH. Die zijn misschien iets steviger?
     
  3. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Misschien kun je er gewoon 2 in elkaar doen voor de stevigheid?
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    pedaalemmerzakken, gewoon bij de AH, zijn stevig genoeg en anders kan je idd 2 eromheen doen!
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Bij de Lidl verkopen ze doorzichtige vuilnisemmerzakken en die zijn heel stevig, stukken beter dan die van AH.
     
  6. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Pedaalemmerzakken? Hebben jullie de kleinste diaperchamp dan? Wij hebben de middenmaat, daar past volgens mij een hele vuilniszak in.

    Die containerzakken heb ik zien liggen maar laten liggen want die zagen er helemaal broos uit, heeft iemand daar ervaring mee?

    Ik ga bij Lidl kijken, bedankt voor de tip! En anders proberen we het maar met 2 (3, 4?) over elkaar heen van die AH dingen... :(
     
  7. Lara1978

    Lara1978 Bekend lid

    14 nov 2007
    614
    0
    0
     
  8. Carolyn

    Carolyn Actief lid

    2 jun 2008
    317
    0
    0
    Ik gebruik ook de lidl pedaalemmerzakken in de middelgrote diaperchamp. Ze zijn erg stevig en zowiezo verschoon je het om de paar dagen dus met die stank valt het wel mee. Ik moet we zeggen dat ik poepluiers liever meteen buiten weggooi.

    Succes met het zoeken. Trouwens, die Lidl zakken zijn ook best wel doorzichtig. Niet helder maar wel doorzichtig.
     
  9. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik koop ze altijd bij jumbo, en dan het grootste formaat (kijk naar de liters) pedaalemmerzak. Dat past in de middenmaat diaperchamp.
     
  10. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Bedankt voor het meedenken dames :)

    We doen nu een week met 1 zak (ook met stinkluiers, geen geurtjes gehad nog!) maar gebruiken pas luier maatje 3 - eerder deden we anderhalve week met 1 zak.

    De zakken die erbij gegeven werden zijn ook niet echt doorzichtig maar schijnen net genoeg door om te laten zien dat er luiers in zitten (anders krijgen we een boete van de milieuinspectie :))
     
  11. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    waarom doe je zo moeilijk. Dan gooi je die zaken toch gewoon in de grijze kliko. Ik gebruik ook gewoon pedaalemmer zaken en heb erg geen problemen mee dat ze scheuren.
     
  12. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Omdat we veel minder milieuverontreinigen als we ze bij het GFT doen :confused:

    Daarnaast is het ook gewoon praktisch; wij hebben niet twee kliko's maar een duo-bak, dus maar (net iets minder dan) een halve kliko voor restafval. Als daar ook nog eens al die luiers bij in moeten, terwijl het GFT deel elke week maar een klein bodempje heeft!
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    Dus de daiperchamp is een goede luieremmer?
    Ben zo aan het twijfelen of ik eentje wil kopen...
     
  14. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ons bevalt ie heel erg goed! Zelfs met die hittegolf vorige maand hebben we helemaal niets geroken, terwijl het dagenlang 30 graden was op de kamer waar de diaperchamp staat, en we deden toen nog anderhalve week met 1 zak. Prima aankoop!
     

Deel Deze Pagina