Prijs zomerschoenen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ik heb net met Iris schoenen gepast. In de House of Shoes (NIMCO) zag ik leuke, maar die zijn 75,-....pffff wel erg duur hoor!!
    Wat hebben jullie betaald voor de zomerschoenen?
    (het zijn trouwens lente / zomerschoenen; dichte schoenen dus)
     
  2. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het laatste paar schoenen dat we gekocht hebben (maand terug) was 35 euro (elefanten bij van Haren). Wel voorjaarsschoenen.
    En dan nog een paar van 20 euro, maar die zijn voor de zandbak etc..
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm dat wordt geen 75 euro in ieder geval :)

    niet eens omdat we het echt niet kunnen betalen hoor... maar ik koop liever meerdere schoenen zodat we een beetje kunnen varieren. en dan voor het kdv een paar gympies voor het buitenspelen :)
    Vorig jaar vond iedereen ons raar dat we bij bristol witte gympies van 10e hadden gekocht..
    (daar laat je je kinderen toch niet op lopen!! dat is hartstikke slecht!!) maarja die gingen elk weekend in de was :) en zodra ze stuk dreigden te gaan kreeg ze gewoon weer nieuwe.. soms wit.. soms ander kleurtje :)
    Maar wel volgens het principe "wasbaar" :)
    lekker makkelijk te wassen en makkelijk vervangbaar
    neuzen sleten eraf alsof het gratis was.. maar anne remt tijdens het fietsen met de neus van dr schoenen... :)
    en zomers spelen ze de hele dag buiten op het kdv dus no way dat ik daar dure schoenen aan ga spenderen :)
     
  4. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    pff even kijken hoor,

    o staat er niet meer in maar geloof 55 euro
    geox bij huisman in surhuisterveen
    ik koop daar altijd voor onze knul schoenen hij heeft daar een eigen kaart en om de 2a3 maand ga ik er heen om te kijken of zijn voeten zijn gegroeit en dus nieuwe schoenen moet hebben wil er niet meer dan 100 euro aan uit geven 80 vind ik al genoeg
     
  5. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ik heb bij van Haren (Elephanten) gekeken maar zag niks leuks. Ik zou ook t liefst goedkope schoentjes kopen maar heb altijd begrepen dat die niet goed zijn voor die kleine voetjes.....
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    ik heb clarks ballerina''s van 60 euro
    witte nette schoentjes van petit shoes van 70 euro
    all stars van 35 euro
    replay sandalen van 39 euro
    replay ballerina's van 70 euro
    Witte birkies sandalen van ehm, geloof 35 euro
     
  7. namya

    namya Niet meer actief

    ik heb voor mijn zoon open geox schoentjes voor 60 euro en wil nu ook een paar bikkemberg sandaaltjes kopen, ook rond die prijs klasse of misschien nog iets duurder
     
  8. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @femke: mja ooit zei hier iemand.. als iedereen die op goedkope schoenen liep last van zn voeten zou hebben.. zou de halve wereld mank lopen :)

    overigens kijken wij ook bij goedkopere schoenen natuurlijk wel of ze goed passen en of er enige vorm van voetbed in zit :)
    en liefst ook geen plastic.
    vind zelf elephanten trouwens ook niet zo bijzonder.. maar ze past nog in bobbi's (ook van haren) en die vind ik dan wel weer leuk.
    en vorig jaar zomerschoentjes online bestelt omdat ze gewoon in de winkel niet te vinden waren.
    toen echte havaiana slippertjes in babymaat gekocht
    en mini teva's
    beiden ook niet supergoedkoop dus... maar aangevuld met een paar puma gympies van 29e (ook merken hoeven niet perse d uur te zijn) en dus cheape gympies voor de zandbak
    leuke is dat ze op het kdv ook soms op blote voeten buiten mogen.. dat is tenslotte toch nog het beste :)
    (tch gek.. schoenen moeten perse een voetbed.. maar op blote voeten zou het beste zijn)
     
  9. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Ik koop alleen Piedro of Track Style. Heb voor de zomer 1 paar Track Style dichte schoenen gekocht, die gingen qua prijs: 79,-. En een paar sandalen, die waren 105,-. Maar dan heb je dus wel echte degelijke kwaliteitschoenen in de juiste breedtemaat die na een heel seizoen nog niet versleten zijn.
     
  10. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    1 paar beagles voor 27,95 en 1 paar gympies van de Wibra 5 euro
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    @suzanne: jij hebt meer dan 1 kind dan? :)
    want hier kan ik ze na 1 seizoen alsnog weggooien gewoon omdat het het jaar erop niet meer past :)

    ik neig meer naar de prijzen van lexie ;)
     
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Dr Visser 34 euro

    En ik haal nog een paar instappers/gympen/bootschoenen voor denk ik 14 euro straks.
     
  13. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    nette baleriná's en ze wilde zelf dora schoentjes, 20 euro per paar bij van haren.
    dan 2x gympen van nikes meen dat ze 30 of 40 euro waren.

    verder nog wat slippertjes en badschoentjes maar echt geen schoenen van 70 euro.

    in de winter draagt ze wel goede schoenen omdat ze er dan ook veel op loopt. dan tussen de 50 en 100 euro wel normaal. ze speelt er dan niet zo veel mee in de speeltuin waar de neuzen er zo af liggen en ook draagt ze ze dan veel meer en vind dan goede schoenen wel belangrijk
     
  14. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa krijgt gelukkig schoenen van mn schoonouders.
    kheb ze zelf mogen uitzoeken en ze waren 70,- (had ik zelf denk ik niet gedaan).
    verder krijgt ze van ons nog sandaaltjes voor het echt warme weer en nog gympies maar die worden denk ik tussen de 30,- en 40,-

    van de winter had alyssa ook schoenen van bobie shoes (van haren) maar nu zag ik niks leuks voor alyssa.

    liefs doris
     
  15. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Chris heeft schoentjes van shoesme a 74,-. Vind ik eigenlijk te duur, maar ons pukkie van bijna 2 draagt nog steeds maatje 20 en schoenen met een stevige zool in die maat heb je nog niet veel. Nick heeft schoenen van brakkies van rond de 50 euro. Daarnaast hebben beiden sandaaltjes gekregen van teva a 29,- en daar mogen ze het deze zomer mee doen. Hopelijk groeien ze niet zo hard dat er nog andere hoeven te komen....
     
  16. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    die teva's zijn leuk!
     
  17. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    niet meer als 35 euro.
     
  18. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Nee hoor, ik heb er maar eentje! Maar dan zijn ze dus niet versleten. Mijn vriendin met jongenstweeling van 7 maanden jonger is er nog heel blij mee!
     
  19. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    daar heb je weinig aan als ze het jaar erna er toch niet meer inpassen.
    Ik koop voor mezelf nog niet eens schoenen van 100 euro (nou ja 1x een paar DocMartens), vind ik zonde van mn geld en ik koop echt wel goede kwaliteit hoor.

    Helemaal voor kinderen die er heerlijk in moeten kunnen spelen vind ik boven de 50 euro gewoon veels te veel. Als ze nu eens flink vies worden en niet meer schoon kunnen bijvoorbeeld heb ik er geen moeite mee dat ik nieuwe moet kopen. Als het eerste paar al vreselijk duur was, zou ik daar flink van balen.
    Een kind moet vrij kunnen spelen zonder z'n moeder op zn nek te krijgen omdat het dure kleertjes en/of schoentjes aanheeft en die niet vies mogen worden of niet mogen slijten ofzo.Niet dat degenen die hier dure schoentjes kopen zo zijn hoor, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik wil me er zelf iig niet drukl over hoeven maken.
     
  20. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    En waar heb jij die schoenen dan gekocht??
     

Deel Deze Pagina