Wat ik nou weer heb meegemaakt.

Discussie in 'De lounge' gestart door mama en zoon, 25 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    's Avonds nog even gauw een boodschap gedaan met de auto. Terwijl ik de supermarkt uitliep, kwam er een auto aangescheurd met de muziek loeihard aan. Echt loeihard en het klonk als een elektrische zaag.
    De auto parkeerde naast de mijne en er stapte een man uit. In de auto zat ook nog een vrouw, zij bleef zitten.
    Ondertussen dacht ik, goh van die herrie loop je echt een gehoorbeschadiging op.. maar goed, als zij dat willen.. ze zijn volwassen tenslotte.
    En dan.... zie je achterin een kleine baby... :cry: ik schrok echt zo erg. Dat kleine kindje in die klere herrie! Het leek te slapen (of het was al doof), maar hoe kún je dat doen als ouders! De muziek stond echt heel heel heel hard en het liefst had ik de baby uit de auto gerukt en meegenomen.
    Ik ben er gewoon misselijk van en het laat me niet los.

    Hebben jullie weleens iets dergelijks meegemaakt?
     
  2. Piep2016

    Piep2016 Fanatiek lid

    30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Ik heb ooit een stel aan mijn balie gehad die beide zwaar onder invloed waren, zo wazig als ze maar zijn konden en een kleine baby in de kinderwagen die zich serieus aan het afvragen waren of ze de baby wel eten hadden gegeven want tja hij huilde zo erg. Ze waren zo onder invloed dat ze niet eens normaal konden reageren. Ik was op dat moment net zelf bevallen en ik heb er serieus nog jaren last van gehad, ondanks dat ze aangemeld werden bij jeugdzorg en ze dus volop onder controle hebben gestaan inmiddels zal het kindje een jaar of vijf zijn. Ik snap echt niet dat ouders zich zo onverantwoord kunnen gedragen. Ik vraag me dan ook serieus af of hun geschikt zijn voor het ouderschap.
     
  3. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Ik zou nooit bij jeugdzorg kunnen werken. Ik zou nooit meer kunnen slapen.
    Echt diep diep diep respect voor de mensen die het wel kunnen.
     
    Rodaina, username, Floeperd en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Jedine

    Jedine Bekend lid

    2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    En dan later mopperen op t kind dat t niet luisterd.....


    Hier vd week ook wat meegemaakt, ga dochter bij bso halen staat er een mannetje van 3 ofzo (luier aan) bij de deur dat hij naar binnen wilde, verder niemand te zien. Dus ik neem m mee en dacht hoe kan t nou dat er een kind van kdv buiten t hek is, bleek hij helemaal niet op kdv te zitten!
    Uiteindelijk na vaak vragen heb ik hem naar zijn huis gebracht.
    Was hij gewoon een weg overgestoken op zn loopfiets!!!!
    Aangekomen bij huis staat er hard muziek aan, niemand reageerder oo bel dus flink op raam geklopt. Komt er een man vanuit achterom of ik zo op dat raam sta te bonzen. ehhh ja is dat kleine mannetje van jullie (inmiddels ook en vrouw erbij)
    Wat bleek probeerde ze hem te leren vrijer te laten maar hij was er al een paar keer vandoor gegaan. Ze zeiden t alsof het de normaalste zaak van de wereld was!
    Heb maar even aangeven dat hij zojuist bijna was aangereden maar dat leek weinig indruk te maken.
    Ik stond echt met mn mond vol tanden....
     
  5. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Omg dat is ook erg zeg o_O
     
  6. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Wat een malloten zeg :mad:
     
  7. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    En precies op die manier is mijn tante overleden op driejarige leeftijd. Ze glipte de deur uit en kwam onder een auto...afgrijselijk gewoon. Ik wil niet weten hoe mijn grootouders en de chauffeur zich hebben gevoeld. Het was een ongeluk.. verkeerde tijd verkeerde plek.
     
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Pasgeleden stopte er een klein wit autootje naast me met twee volwassenen rokend erin. Ik dacht nog goh wat staat die auto blauw dat mensen dat lekker vinden he...zitten er twee peuters achterin.


    En echt ik ben zelf roker geweest maar ik zou nooit nooit in de auto of ruimte met kids roken.
     
  9. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Afschuwelijk zulke mensen.

    Zo zaten wij een tijd terug in de bioscoop en achter ons zat een vrouw met een tasje vol blikjes bier. De alcohol walm kwam je al tegemoet. Ze was samen met haar dochter van maximaal 10 jaar oud. En toen die film begon, bleef die vrouw maar ouwehoeren. Die dochter dus een paar keer 'Ma-ham, zachtjes. Rustig nou.' Op een gegeven moment hoorde ik een geluid wat echt wel een klap moest zijn. Die moeder die dus die dochter een klap gaf. Werd hier zo misselijk van, maar omdat ik het niet had gezien kon ik er niets van zeggen. Ben wel meteen de bioscoop uit gegaan en een medewerker erbij gehaald. Die heeft een tijdje in de zaal gestaan en later zag ik de politie met die vrouw staan. Vraag me nog wel eens af hoe het nu gaat met dat meisje.

    Het ergste was ook nog de mensen die na de film gingen zeiken bij een medewerker dat ze hun geld terug wilde 'want ze konden nu niet van de film genieten.' Maar dat NIEMAND er iets aandeed terwijl er mensen naast zaten en achter die wel gezien moeten hebben dat die vrouw haar dochter zo hard sloeg.
     
  10. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Goed dat je de medewerker hebt gewaarschuwd. Wat je zegt klopt helemaal, dat is het grote probleem van de huidige maatschappij.... er kijken veel te veel mensen weg.
     
  11. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Vreselijk inderdaad. Je hebt goed gehandeld meid.
     
  12. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Toen ik pas parkeerde op de parkeerplaats bij het winkelcentrum reed de auto waarnaast ik parkeerde net weg. Zie ik dat in die auto een vrouw achter het stuur zit met haar baby in zo'n draagzak. Nou, ik wist niet wat ik zag. Ik moet er niet aan denken hoe dat kindje eraan toe zal zijn als ze een aanrijding krijgen...
     
  13. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik heb een kennis die het voor elkaar heeft gekregen haar pasgeboren baby opgenomen te krijgen in het ziekenhuis al meer dan een week omdat het zo "huilt" terwijl ze zelf lekker genieten van hun "vrije tijd". In het ziekenhuis is het kindje gewoon rustig. Tja daar krijgt het op tijd warme melk (niet koud) en krijgt het liefde en ligt het niet in de herrie van scheldende ouders. Had gewild dat dat het enige egoistische was wat ze doen maar de lijst is eindeloos.
     
  14. xNadine

    xNadine Actief lid

    27 jul 2016
    383
    39
    28
    Wat een vreselijke verhalen die ik hier lees :( arme kindjes, sommigen hebben het echt niet getroffen!
     
    Rodaina vindt dit leuk.
  15. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb al spijt dat ik dit topic heb geopend en gelezen. Zo verdrietig voor die kindjes. :cry:
     
    Rodaina, iMoeder en Strandbal vinden dit leuk.
  16. Sue87

    Sue87 Niet meer actief

    Dit.. heel erg, maar ik kan het niet verdragen om dit soort verhalen te lezen en te zien. Er zijn zoveel kinderen in de wereld die op een afgrijselijke manier opgroeien.. Daar kan ik letterlijk depressief van worden, omdat ik er weinig tot niets aan kan doen.
    Top dat jullie allemaal zo gereageerd hebben!!
     
  17. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.114
    113
    Ah bah.

    Op mn toenmalige werk heb ik ooit eens een man (50+)geholpen en waarom weet ik niet maar ik keek nog even in welke auto hij stapte. Een cabrio, open dak, 2 zits. Haast hem een vrouw met op schoot een kind van een jaar of 5.. ze rijden zo weg.
     
  18. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    De kleinkinderen van mijn buurvrouw worden door hun vader wel eens uitgescholden... Ook worden ze buiten gezet als ze niet willen luisteren. In de kou maar ook in de hitte.
    Jongetje van 5 stond op een gegeven moment huilend op het raam te bonken. Al 20 minuten. Toen ben ik er maar naar toe gegaan, echt niet dat er open werd gedaan. Ik zag ze nog bewegen in huis maar het jongetje inclusief ik werden keihard genegeerd.

    P.s. Ik ga binnenkort in gesprek met mij buurvrouw hierover.
     
  19. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.387
    4.670
    113
    Wat een verhalen :(
     
  20. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Het zijn inderdaad hele slechte verhalen.
    De vraag: Wanneer doe je melding bij jeugdzorg? komt nu wel in mij op.
    Misschien dat ik een topic open..
     

Deel Deze Pagina