Wat is DE ideale tuitbeker????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavoorde2x, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

    mamavoorde2x Bekend lid

    25 jul 2010
    602
    79
    28
    Nou de titel zegt het al...

    Ik ben dus druk op zoek. Bij dochter nu 6 had ik een ideale die echt niet lekte.een hele goedkope van de kruitvat maar dat model verkopen ze niet meer.
    Heb nu ook een van kruitvat eigen merk een groen blauwe met harde tuit.werkt op zich wel maar daar zit dus zo een (hoe noem je dat) ventieltje in en daar zitten 4 hele kleine gaatjes in. Daar blijft alles in zitten en vind hem niet hygienisch.
    Het moet er echt een met harde tuit zijn want bij een zachtte vind ie het mooi op hem gewoon leeg te drukken ergens op.
    Avent heb ik geprobeerd maar die lekte dus wel uit dat kleine gaatje als hij hem op zijn kop houd.

    Rietjesbekers vind ik op zich wel handig maar die rietjes worden zo snel goor en wij hebben geen vaatwasser en als je elke 3 weken nieuwe rietjes set moet kopen word het ook prijzig.

    Graag jullie ervaringen voor ik juist enorme ondingen in huis haal;)

    Ps zat ook te denken aan die rosti mepal bekers met zo een tuitje die eruit klapt maar heb daar dus ook geen ervaring mee

    groetjes jacq
     
  2. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tuitbekers van Mepal!

    enne dat leegdrukken met zachte tuit komt me heeeeeeeeeeeeel bekend voor hahaha
     
  3. ientje

    ientje Fanatiek lid

    7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  4. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Inderdaad de tuitbeker van Mepal. Trouwens ook bij de Blokker te koop.
     
  5. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    De tuitbeker van tupperware schijnt heel goed te zijn. Nuby heb ik gehad maar die lekte heel erg, kon je niet eens op z'n zij houden. Ik heb nu de prinsessen tuitbekers bij de xenos vandaan. Je moet ze niet onderste boven houden maar als mijn dochter eruit drinkt lekken ze niet.
     
  6. Tuti80

    Tuti80 Fanatiek lid

    20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Bij de Hema. Blauwe beker met groene bovenkant! Lekt hier echt niet!
     
  7. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    die is ook erg goed idd.
    maar ons zoontje moet wel erg hard eraan zuigen voordat er wat drinken uit komt.
     
  8. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.216
    751
    113
    home sweet home
    inderdaad die van de hema, duurdere variant. volgens mij hebben ze namelijktwee modellen.
     
  9. Eeksie

    Eeksie Bekend lid

    10 jun 2011
    640
    0
    0
    Drenthe
    Hier ook op zoek naar een anti lek beker die echt niet lekt... Difrax ging absoluut niet goed, lekte als een gek. Mepal gaat redelijk. Alleen als ik deze in de tas meeneem, altijd in een plastic zakje, omdat deze op de een of andere manier dan toch weer lekt... Dus ik lees mee...
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'
     
  11. Jo33

    Jo33 Actief lid

    20 jul 2011
    380
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben de tuitbeker van tommee tippee (gewoon bij de kruidvat te koop). Echt een ideaal ding. Er is al heel wat mee gesmeten, maar hij lekt nog steeds niet.
    En je kan er ook vanalles indoen. Zelfs versgeperst sinaasappelsap gaat prima, dan blijft er (tot mijn grote verbazing :D) geen spul tussen de ventieltjes zitten.
     
  12. Yil

    Yil Bekend lid

    16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier de tuitbeker met zachte tuit van Nuby. Lekt niet en onze meid drinkt er super uit!
     
  13. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Als tip: om rietjesbekers goed schoon te krijgen (met name het rietje) kun je de ragertjes van de dr brownsfles gebruiken (ook los te koop bij de prenatal, gaan per 5 dacht ik). Werkt prima en je krijgt ook de binnezijde van het rietje schoon.

    Hier gebruiken we de tuitbeker van difrax. Nooit geen lekproblemen, alleen wanneer we zelf het ventiel niet goed hebben aangedrukt oid.
     
  14. cvm1985

    cvm1985 Fanatiek lid

    2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    mepal...voor thuis de gewone tuit en voor onderweg die net uitklikbaar drinktuitje, die lekt echt 0,0!
     
  15. krabbeke

    krabbeke Actief lid

    30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de tip! Ik doe nog al eens thee in de rietjes beker en het rietje wordt helemaal bruin van de aanslag. Ik heb nog zo'n ragertje liggen, zal het eens proberen.

    Als tuitbeker hebben wij die blauw/groene van de hema. Ik heb wel de opening iets groter gemaakt, anders kreeg hij er niks uit. Ook nu lekt hij niet. Wel lastig open en dicht te doen vind ik. Je moet oppassen bij het openmaken dat je niet de hele inhoud over de vloer gooit :D
     
  16. beertje4

    beertje4 Actief lid

    14 dec 2008
    259
    0
    16
    ik heb De Kiddyboo 360° anti knoeibeker. lekt niet hier
     
  17. bumpie

    bumpie Niet meer actief

    Ik kan je deze tuitbeker adviseren:

    bol.com | ISI Mini Drinkbeker - Blauw | Baby

    Hij lekt dus echt niet! Allerlei tuitbekers geprobeerd maar deze lekt dus echt niet! Online te koop of bij da ofzo. Tenminste hier heeft da hem
     
  18. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bij blokker ofzo hebben ze simpele anti lek bekers, volgens mij ook van mepal oid, verschillende kleuren, 5 euro geloof ik. Echt super anti lek heb ik er nog geen een gevonden, maar deze was aardig goed!
     
  19. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik zweer bij die van de hema, ideaal gewoon!
     
  20. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Wij hebben de tuit van tommee tippee en die lekt echt niet. Super tevreden ermee.
     

Deel Deze Pagina