Wat is dit nou weer?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fearfull, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Hoi dames!

    Ok heb nou iets vreemds meegemaakt..

    Ik gebruik al 4 maanden de temp methode en ovulatie testen van CB (de roze die de 2 meest vruchtbare dagen aangeeft)

    Ik ben begonnen te tempen deze cyclus op cd 1 dus eerste menstruatie dag. Met de ovulatie testen ben ik begonnen op dag 8,10,11,12 en vandaag 13.. allemaal negatief. Ik had vorige cyclus een vroeg ei op cd 12 vandaar dat ik ook vroeg ben begonnen en de cyclus was 23 dagen.

    Nu weet ik dat je het resultaat met deze testen niet ui de strepen mag halen maar elke ronde zie ik bij een aankomende lh piek wel donkerder worden en bij de piek is het een knal streep. Dit zie je bij het verwijderen van de stickje automatisch ;) 2 dagen geleden leek dus ook de streep wat donkerder te worden en dacht aha de piek is on his way! Vandaag echter weer dus een negatieve ovulatietest en de streep is duidelijk minder geworden..

    T gekke is ik heb net 37.0 graden getempt en hiervoor was het tussen de 36.6/36.8 zodra ik ook echt mijn eisprong heb gehad blijft ie ook 37.0 of meer aangeven volgens FF heb ik zelfs al vermoedelijk me ei sprong gehad! Zie kaart..

    Maar wat is dit nou zijn de ovulatietesten in de war? Is FF in de war? Nou ik ben in ieder geval zeker in de war..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Sowieso heeft ff hem totaal niet goed gezet nu.
    Daarbij denk ik dat ie nog moet gaan komen en je wellicht vandaag nog een knaller gaat krijgen (verhoging komt dan door de lh piek).
    Rustig op de correcte wijze doortempen :)
     
  3. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    He @RoGiJuLi bedankt voor je bericht! Deze testen moet je elke ochtend met de eerste urine doen maar ik zal vanmiddag kijken weer of er iets gebeurt met die ovulatie testen :)
     

Deel Deze Pagina