wat is dit nu weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pooh81, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dames, heb het ergens anders ook al gevraagd maar werd er niet echt wijzer van. Herkent iemand dit?

    ongi was 1 dag, hierna 5 dagen niks, daarna 5 dagen roze waterige afscheiding. Vandaag een roze/rood op het puntje van me tampon (had ik voor de zekerheid ingedaan).
    Hieronder heb ik mijn tempkaartje gezet. Zit nu op dag 12 van me cyclus na 1 dag ongi.

    IMG http://img213.imageshack.us/img213/2678 ... tuszi1.png IMG
     
  2. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een mega hoge temp zeg!
    Ben je niet ziek dan?
    En heb je een zw test gedaan?
    Want met die temp zou het best eens kunnen.

    Ik zou er een zw test tegenaan gooien.
     
  3. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik heb afgelopen zondag een test gedaan, toen was de roze afscheiding begonnnen, deze zw test was neg...
     
  4. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vanmorgen was me temp 37,0
    Afscheiding is nu erg donkerbruin
    Zw test was Negatief vanmorgen

    Weet nou niet zo goed wanneer er sprake is van rode,bruine afscheiding of dat je van ongi kan spreken... Als het ongi is dan is m'n cyclus 12/13 dagen deze ronde.
     
  5. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey!
    das wel een zeer rare temp-curve,
    hoe meet je?
    Is echt wel lastig dat je lichaam zo raar doet, ben je niet lichtjes ziek geweest de voorbije dagen?
    ik denk dat je ei nog moet komen,
    koop anders ovu-testen!
    succes!
     
  6. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik temperatuur 's morgens, rectaal. Niet anders dan normaal. Ben een beetje verkouden geweest maar dat had ik vorige cyclus ook, toen zonder temp verhoging.....
    Het geen waar ik me nu 'druk' om maak is de afwijkende afscheiding/spotting icm deze hoge temp.

    Morgen ochtend ga ik de HA bellen maar was benieuwd of iemand dit herkende.
     
  7. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Goed idee Pooh,
    hou ons op de hoogte
    we kunnen er nog iets van leren!
     
  8. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik heb de HA gebeld, het is erg druk bij de HA dus kan pas donderdag terecht.... Vanavond op me werk toch weer veel buikklachten en weer donker bruin verlies. Ga morgenochtend de HA weer bellen en zeggen dat het zo echt niet gaat en ik niet tot donderdag kan wachten. Vraag wel om een telefonische afspraak met de HA dan kan ik zelf met hem overleggen want voel me er niet gerust op.
    Ik hou jullie op de hoogte!
     
  9. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    pooh 81: hier ook van dat rare bruinverlies voor mn nod, heb al een paar keer een cyclus van26 gehad en nu is deze dus weer langer.
    testen zijn neg dus niet zwanger maar wel heel irri,wild edat t doorzette!
     
  10. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    die afwjkende afscheiding (nu donkerbruin) is bij mij 1 week na me ongi begonnen. moet zelfs me ei nog krijgen.....
    De HA belt mij eind van de ochtend terug, dan kan ik met hem overleggen. Ben benieuwd..

    Makey, bruin verlies voor je NOD kan of aankomende ongi betekenen (hoop ik niet voor je) of innesteling. Succes meid! Misschien toch nog maar even afwachten en over een week nog maals testen als je dan nog niet ongi bent. Zou gewoon je langste cyclus aanhouden, van 32 dagen.
     
  11. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    De HA verwijst me door naar de gyn, heb 16 sept al een afspraak. laat jullie weten als ik nieuws heb.

    Makey, laat je weten als je post test? Hoop het voor je meid!
     
  12. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik kon het niet meer vinden haha maar helaas negatief! wordt er wel een beetje gek van t duurt nu al weer eventjes
     
  13. Pooh81

    Pooh81 Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    duurde even maar vandaag ben ik bij de gyn geweest. hij kon geen verklaring geven voor het bloedverlies. Wel blijf ik nu onder controle van hem en wordt er bloed bij mij geprikt en mijn man z'n zaad wordt onderzocht. ook krijgen we een samenlevingstest. Ben blij dat het allemaal onderzocht wordt nu maar vind het ook wel spannend.
     

Deel Deze Pagina