Nutriton

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Liesje76, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

    een heel simpel vraagje...mag mijn dochtertje nu al Nutriton in de fv hebben? Ze is nu een maand oud en gaat zelden slapen na de voeding, met name 's nachts erg vervelend (voor papa en mama dan)
     
  2. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ja dat mag maar het is tegen spugen hoor, niet om beter of makkelijker te gaan slapen.
     
  3. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het wordt ook veel gebruikt om kindjes beter te laten doorslapen omdat de voeding goed indikt
     
  4. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het is bedoelt inderdaad tegen spugen.. Het kan er zelfs voor zorgen dat ze minder gaat drinken en te weinig zou krijgen..
    Kan me voorstellen dat het vervelend is, maar zo klein kun je ze echt nog niet dwingen.. Met een paar weken is dat ritme waarschijnlijk al een stuk beter..
     
  5. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het is niet om de kleine te dwingen om door te slapen maar zij gaat echt nooit slapen na de voeding...
    wij zijn overal al geweest omdat ze zoveel huilt...manueel therapeut, huisarts, osteopaat, CB
     
  6. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nutriton is inderdaad tegen het spugen, maar KAN helpen beter door te slapen omdat de voeding langer in de maag blijft. Wij gebruiken het in de laatste fles en ons zoontje slaapt iets langer door. Al moet ik zeggen is het vanaf het begin goede slaper was ' s nachts. Sliep sowieso altijd 5 uur door en sinds Nutriton 7 tot 8 uur. Ik weet niet of het echt door Nutriton komt, maar baat het niet dan schaadt het zeker niet. Proberen waard.

    Succes
     
  7. Keiko

    Keiko Actief lid

    28 jul 2008
    497
    0
    0
    Wij hebben ook een paar weken Nutriton gebruikt tegen het spugen, en hebben geen enkel verschil gemerkt in het doorslapen of in slaap vallen.
     
  8. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hier vanaf week 1 nutriton gebruikt.

    Justin gaat ook niet slapen na de fles, dan is hij juist het actiefste!
    Het helpt wel dat je kindje meer moeite moet doen voor dr eten en er dus eerder voldaan van is en moe...
    Je kindje kan door de nutriton ook last krijgen met poepen, te dun of te dik...
     
  9. amarantha

    amarantha Lid

    23 dec 2007
    69
    0
    0
    electromonteur
    Alkmaar
    onze dochter noa is nu 15 weken en slaapt nu sinds een week echt door van 11 uur tot 6 uur.
    Ze krijgt sinds week 6 nutriton door haar voeding omdat ze veel spuugt ze is er dus echt niet door door gaan slapen.
    wel geef ik nu sinds een week in haar laatste fles voeding voor hongerige babys maar mischien is dat ook gewoon stom toeval en slaapt je kleine pas door als hij er gewoon aan toe is.
     

Deel Deze Pagina