Laagliggende baarmoeder.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xRooss, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRooss

    xRooss Nieuw lid

    9 apr 2013
    3
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ongeveer week geleden had ik mijn vruchtbare dagen, mijn vriend en ik zijn natuurlijk flink aan de slag geweest om zwanger te worden.
    Nou viel mij sinds zondag ineens op dat hij tegen mijn baarmoedermond aanstoot en dat was best gevoelig. Normaal heb ik hier totaal geen last van en is het nooit gevoelig of zelfs pijnlijk.
    Ik ben vandaag even op internet wezen kijken en daar vond ik al snel dat veel vrouwen dit hebben als ze zwanger zijn. Ook stond er dat ze hem heel makkelijk kunnen voelen na ongeveer 3 cm. Ik ben dat dus even gaan testen en ook bij mij is hij na ongeveer 3 cm al te voelen.
    Aangezien het nog te vroeg is om te testen maar wel erg nieuwsgierig ben vroeg ik mij af of één van jullie misschien weet of dit echt met een zwangerschap te maken heeft?

    Alvast bedankt!
     
  2. Cooks

    Cooks Fanatiek lid

    9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik weet niet of dit met een zwangerschap te maken heb. Lijkt mij pas dat aan het eind van de zwangerschap zich zoiets voordoet. En ik denk dat een week na de vruchtbare dagen echt nog te vroeg is om symptomen te voelen.
     
  3. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb ergens gelezen dat je baarmoeder wat daalt tijdens je vruchtbare dagen, om het allemaal wat toegankelijker te maken :).
     
  4. xRooss

    xRooss Nieuw lid

    9 apr 2013
    3
    0
    0
    Oke. Ja ik heb ook het één en ander gelezen. Maar op internet staat zo veel. Ik dacht, ik vraag het even na. Maar toch denk ik ook dat dat per persoon verschillend is. Elk lichaam reageert natuurlijk anders.
     
  5. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Denk ik ook! Vooral mbt zwanger worden haha ;).
     
  6. Tibo

    Tibo Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Baarmoeder ligt juist hoog tijdens vruchtbare dagen, hier nu 10 dpo en ook een erg laag liggende baarmoeder, dus ik lees even mee! Maar ik weet ook niet of de stand iets met een evt zwangerschap te maken heeft...
     
  7. Dinges1989

    Dinges1989 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik had dit altijd rond mn menstruatie eerlijk gezegd.. Sinds ik zwanger ben is ie hoger gaan liggen..
     
  8. daphnev85

    daphnev85 Niet meer actief

    Inderdaad, je baarmoeder ligt juist hoger tijdens je vruchtbare dagen. Ik kan er dan met moeite aan. Na je vruchtbare dagen daalt je baarmoeder terug naar beneden, is ie hard en gesloten. De stand van je baarmoeder verklaart niets ivm een eventuele zwangerschap. Al hoop ik wel voor je dat je zwanger bent!!! Nog eventjes geduld... succes...
     
  9. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Oeps, dan draai ik het om! Pff.. Al die info ook :D.
     
  10. xRooss

    xRooss Nieuw lid

    9 apr 2013
    3
    0
    0
    Hihi ja ik hoop het ook.
    Dinsdag moet ik weer ongesteld worden dus ik ben erg benieuwd.
     

Deel Deze Pagina