klokken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    ik vraag me af of jullie baby's dat ook wel eens doen?

    ik til hem naar boven, en op de trap hoor ik ineens een klokkend geluid uit zijn buikje komen..

    net alsof je bijvoorbeeld veel heb gedronken en je ligt op de bank en gaat heen en weer, dat geluid wat je dan in je buik hoort,

    zou dit dan melk zijn wat in zijn buik klokt ofzo?

    eigenlijk nog nooit eerder opgevallen hij doet dit pas sinds de laatste week..
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hahaha! Ja, heb dat geluid ook wel is gehoord, bij een kindje van mn nichtje! Echt heel grappig vond ik dat toen ik het voor het eerst hoorde.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    zou dat dan teveel lucht zijn in het buikje?
     
  4. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ja klopt, dit is de lucht in de maag tesamen met de melk, wat gaat klotsen. Mick heeft het bijna elke keer na een voeding. Even de tijd nemen om een goede boer met de kleine te doen en dan is het over. Probeer maar!

    Groetjes, Emma
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    het klinkt ook zo duidelijk, hij schijnt er volgens mij geen last van te hebben, ik zelf word er een beetje misselijk van...

    ga m even goed laten boeren de volgende keer, want meestal als hij smiddags een fruitdrankje krijgt laat ik m eerst even zitten voor ik m boer, omdat hij altijd zoveel spuugt.
     
  6. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja hoor, hier nog eentje met een "klokkend" buikje. Probleem bij ons is alleen dat hij nu hij ouder is, vaak niet wil boeren....... en als hij dan heeft geslapen en ik til hem uit bed, dan moet hij dus wel een boertje laten. Ach zolang hij er geen last van heeft....
     
  7. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Yes, hier ook een klotsende baby :D
     
  8. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik heb het ok wel eens gehoord. maar als ik zelf ineens veel heb gedronken en dan ineens in de bank plof.. hoor ik het bij mij zelf ook :)
     
  9. eko

    eko Actief lid

    22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    ik hoor het regelmatig bij mijn allebei de kindjes en ook bijmezelf trouwens :)
     
  10. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort

    Ik ook!
     

Deel Deze Pagina