"Wat is in" bij jullie midden/bovenbouwers

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door tuc, 7 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    814
    1.050
    93
    Vrouw
    Sokken in Adidas badslippers onder korte broeken en rokjes
     
  2. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    In haar mandje? Is het niet gewoon een stukje touw wat je aan elkaar knoopt en waar je figuren van maakt, zoals vroeger? ;)
     
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ja maar ze verkopen dus leuke regenboogtouwtjes bij de speelgoedwinkel.
    Het mandje is een cadeaumandje in de winkel waar je iets uit kan kiezen als je dat wilt.
     
  4. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Ja I know, maar ik zag daar dan in mijn hoofd een stukje wol van 50 cm lang in liggen :roflmao:
     
    tuc vindt dit leuk.
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    :roflmao::roflmao:
     
  6. boogiebril

    boogiebril Niet meer actief

    Ik zit nu serieus te denken: Wat was vroeger nog meer "in" en kan ik nu op de markt brengen en een rage van maken? Jeetje, alles komt terug, dat blijkt wel! Gouden business, dit soort dingen. Wel voor een korte periode (denk aan die elastiekjes, tolletjes, enz)
     
    Syane en tuc vinden dit leuk.
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    die touwtjes zijn hier de laatste week ineens weer 'in' inderdaad...
    Ty Beans doen het ook nog steeds goed - dochter heeft er vandaag 3 (!) gekregen. Vriendinnetjes vinden het ook zo leuk om te geven... en ik riep een tijd geleden al- je hebt er nu 3.. er komen er niet meer! (ze worden allemaal favoriet namelijk)

    Verder Kawai tekenen en 5 minuten crafts kijken . Fortnite zegt me wel iets... dus hoor ik op school wel- maar daar zit ik nog niet 'in'.

    Pokemon kaartjes zijn ook weer even terug van weggeweest...
     
  8. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hier een 9-jarige en na de vakantie groep 6, maar ik heb helemaal niets gemerkt van een rage van wat dan ook...
    Ja, afgelopen herfst/winter, zo`n long sleeve met zo`n plaatje van pailletten dat je kunt omvegen. Maar dat is wel het enige.
    De Techplaatjes spaart hij wel, maar ik kan nou niet zeggen dat het een rage is, de plaatjes zijn 1 keer mee geweest naar school en kwamen onaangeroerd weer mee naar huis.
     
  9. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Lol ballen
    Touwtje om met je vingers figuren te maken.
     
  10. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Serieus? Love flippo's haha. Maar hebben de kids dan de oude van hun ouders? Er zijn tussendoor toch nooit meer flippos geweest?
     
  11. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, geen idee hoe ze erbij komen. Maar het is iets dat al een paar jaar steeds bij vlagen terugkomt. Die oude flippo's van hun ouders. Ze gebruiken ze als knikkers en schuiven ze in de knikkerputjes. Die dingen zien er dus niet meer uit, want de plaatjes slijten eraf.
     
  12. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Dit is echt afgrijselijk:roflmao:
     
  13. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
    De swish
    Putty (glitter en die uv)
    Minecraft (ze werken met eigen iPads en dan zitten ze in elkaars wereld)
    Doppers (ja de hele klas heeft 1, in alle kleuren van de regenboog)
    Unicorns inderdaad ook
     
  14. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Unicorns en narwhals zie ik ook wel veel!
     
  15. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Hier is oma trouwens heel fanatiek in sparen cq verzamelen van bijv voetbalplaatjes, flippo’s, etc etc terwijl de kids er zelf vaak niet eens zo fel mee bezig zijn :roflmao:
     
    Athina en tuc vinden dit leuk.
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.596
    3.483
    113
    #36 Jo79, 8 jul 2018
    Laatst bewerkt: 8 jul 2018
    Kattenoortjes, unicorns, Fortnite, zo’n t-shirt met groot Levi’s er op, hoge staarten à la Ariana Grande, swish enz.
    Nog geen flippo’s gezien.
     
  17. Duda

    Duda Actief lid

    13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Wrijfshirts ( onomkeerbare pailletten), squishys, swish en ik hoor de jongens ook over fortnite. Aangezien er eentje ook veel met de bovenbouw omgaat, zal het daar wel spelen.
     
  18. MoederK

    MoederK Fanatiek lid

    19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Slijm en putty (bij de meiden in ieder geval)
     
  19. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.174
    113
    Hier 3 jongens.... alles is Fortnite. Ze kunnen niet normaal stilstaan, constant die dansjes....

    Wij hebben als enige van groep 7 geen PlayStation. Ik hoorde afgelopen weekend dat andere ouders jaloers op ons zijn haha! Maar wij geven zelf echt niets om computerspellen en als ik merk hoe verslavend het is komt zo'n ding er ook niet. Mijn oudste heeft soms niemand om mee te spelen omdat al zijn vriendjes zitten te Fortniten. Dat vind ik wel zielig, maar nog niet genoeg om zo'n apparaat te kopen.
     
  20. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Haha ja die dansjes. Oudste speelt hier ook fortnite, maar vind de dansjes dus niks. Snapt er niks van dat iedereen die heel de tijd staat te doen.

    Verder worden alle acties van de plus hier een rage, aangezien dat de enige supermarkt in het dorp is. Maar dat speelt nu niet.

    En zijn er serieus mensen die hun flippo-album hebben bewaard??? :eek::roflmao::roflmao:
     

Deel Deze Pagina