ingedroogd lijntje of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charis, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hallo,

    Hier een stresskip :rolleyes: , ik was laatste keer 16 juni ongi (maar 2 dagen) en (cyclus van 31 dagen) moest ik 17e ongi worden maar ik werd het de 14e op de 15e al?

    Nu heb ik gister ochtend getest binnen 5 minuten gekeken zag echt niets (dacht wel eerst wat te zien toen de urine omhoog liep) nu een dag later wil ik hem weg gooien en nu zie ik een 2de streep, ik ga morgen ochtend weer een test doen maar denken jullie dat t een ingedroogde lijn is? Of heeft iemand dit wel eens meegemaakt en wel of niet zwanger?

    Groetjes Charis
     
  2. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    het zou kunnen, maar je weet het pas zeker als je over een paar dagen weer test... Je kan evt langs de huisarts voor een test. Die zijn wat gevoeliger dan de huis-tuin-en-keuken-tests... Spannend zeg! Heb je misschien al wat verschijnselen?
     
  3. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Sorry maar ik denk echt dat het een indrooglijntje is. Weet natuurlijk niet welke test het is. Maar je mag ze normaal gesproken niet meer aflezen na een kwartier.

    Maarreh...ik heb al 3 negatieve tests achter de rug...heb nog nooit een indrooglijntje gezien.
     
  4. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ja dat was al helemaal raar eigenlijk, want ik had eerst zoiets van ik verbeeld het mezelf en toen had ik er ook last van toen ik ongi werd (denk toch dat ik ongi was)
    Maar ik heb last van misselijkheid licht en met vlagen, dingen echt constant helemaal verkeerd zeggen steken in mijn buik reuk is veel beter, maar ik denk dat het een ingedroogd lijntje is, want ik zie hem nu pas een dag later maar ik heb wel alleen gister tijdens het testen gekeken en daarna niet meer.

    Ik laat het morgen even weten, nog een tip voor een gevoelige test? ik heb moet kruidvat getest!

    Groetjes Charis
     
  5. afgelopen maand had ik ook een kruidvat test, na een paar uur (nadat hij negatief was) had ik ineens ook een heel vaag lijntje, ik de test opengemaakt (wilde wel es zien hoe t er van binnen uitzag) en daar zag ik echt een lijn zitten.....toch werd ik ongi....
    dus bij mij was die helaas echt ingedroogd...

    hoop voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent!

    liefs marieke
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb op de matcare testen (hier van de site) wel een keer een indrooglijntje gehad. 's Morgens had ik getest, en toen ik em 's avonds nog een keer uit de prullenbak viste om te kijken was er een grijs indrooglijntje te zien!
     
  7. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    die tests heb ik ook gehad, als het een grijs lijntje is, is het een indrogingslijntje en als hij roze of blauwig is (afhankelijk van welke kleur hij zou moeten aangeven natuurlijk) kan het zijn dat er hormoon in je urine zit. probeer anders de predictor eens, heb ik ook gedaan die geeft of wel of niet zwanger aan. Geen indrogingslijntes of wat dan ook dus! Succes ermee! Flientje
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb ook een ingedroogd lijntje gehad. Mijn zoon ligt nu lekker te slapen....

    Succes!
     
  9. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Nou, ik moet wel zeggen dat ik ongeveer hetzelfde had als Brussie. Toen ik 2, 3 weken geleden voor het eerst testte kreeg ik ook een ''indrogingslijntje'' en een paar dagen later testte ik opnieuw en toen was dat ''indrogingslijntje'' een beetje roze. Niet meer grijs dus. Een week later kreeg ik van de huisarts te horen dat ik zwanger was!
     
  10. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hoi meiden,

    Bedankt voor jullie reacties!

    Ik heb deze ochtend getest, weer met kruidvat, maar helaas geen 2e streepje! Wel heel raar ja, want aan de binnenkant is er van die ingedroogde (heel in het begin een streep dan in het testvak een streepje en dan in het controlevenster een dikke streep, mijn negatievetest heeft echt maar 1 dikke vette streep en dat is van mijn urine.

    Ik ben dus niet zwanger :cry: !

    Groetjes Charis
     
  11. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Hé jammer... Niet de moed verliezen hoor! Wanneer heb je je n.o.d?
     
  12. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hoi Flientje,

    Ik had mijn NOD 17 juli maar werd t al op 14 a 15e. mijn volgende n.o.d. de 14e van augustus dacht ik, en jij?

    Liefs Charis
     
  13. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    huh...Je werd op 14/15 juLi ongesteld? en je gaat nu testen?
    Of lees ik het verkeerd?
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je kan als je ongesteld bent geworden testen hoor...
    heb ik net geleerd, soms als je menstruatie eerder komt is er iets misgegaan met de innesteling en heb je dus een vroege miskraam, wat dus betekend dat er wel hcg in je urine aanwezig is.
     
  15. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    ja maar ik was maar 2 dagen ongi dus ik had zoiets van dan weet ik het tenminste zeker en kan ik lekker door gaan met mijn wijntjes drinken en leverkaas eten :)

    Groetjes Charis
     
  16. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Ja, ik snap het wel, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Maar hou jezelf wel goed in de gaten, zeker omdat je je cyclus even ''kwijt'' bent...
    liefs, Flientje
     
  17. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Oké dan snap ik het wel. dacht dat je gewoon echt goed ongi geweest was.

    Ik zou als ik jou was over een dag of 3 nog eens testen.
     
  18. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ik heb vanochtend getest maar het was negatief, dus ik weet niet of ik nu weer moet gaan testen, anders had t nu toch wel een lichte streep moeten zijn denk ik :rolleyes:

    Ik heb in ieder geval nog een test thuis liggen dus dan ken ik mezelf wel weer :)
     
  19. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Anders wacht je tot maandag. Eerder testen heeft toch geen zin... Succes met wachten. Let goed op jezelf!
     
  20. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Dat is echt lief van je flientje, dank je! Pas jij ook goed op jezelf want je moet inderdaad uitkijken dat je jezelf er niet te erg in mee sleurt het is zo gebeurd! Het is ook allemaal zo spannend. Ben je al mama eigenlijk?

    Liefs Charis
     

Deel Deze Pagina