Wat is wijsheid...

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door NieTa, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Ik ben nu ruim 15 weken zwanger van ons zesde kindje.

    Bij alle andere kinderen heb ik last van mijn bekken gehad en bij de laatste 2 ook van spataderen doen minder en op mijn benen.

    Vandaag weer mijn eerste avond gewerkt na mijn vakantie en dit was meteen weer een avond alleen maar lopen en staan en alleen een half uurtje pauze gehad en he t laatste kwartiertje rapporteren

    Nu is het nog te doen wat pijn betreft na het werken.
    Maar tijdens het werken vanavond een uur of 8 wist ik niet meer hoe ik moest staan van het Beurse gevoel doen under en ook voel ik mijn bekken.
    Ik probeer al veel werk zittend te doen zoals koken en medicijnen controleren, maar er zijn dasgen dat het ook daar te druk voor is.
    Ik werk maar 10 uurtjes in de week en wil graag nog even bli of en werken, maar ik weet ook dat dit veel erger gaat worden en ik waarschijnlijk eind van de zwangerschap weinig meer kan.

    Moet ik nu doorgaan tot het moment dat de pijn niet meer hersteld en ik amper meer wat kan of deze keer proberen eerder gas terug te nemen zodat het langer goed gaat.
    Vind het zo moeilijk omdat ik alle keren doorgegaan ben tot ik niet meer kon en dat was rond de 28 weken.

    Mijn gevoel zegt gewoon door te gaan en zien waar het schipl strand, maar is dit verstandig...
     
  2. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Ik zou gas terug nemen en naar je lichaam luisteren!
     
  3. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zou sowieso vandaag nog een afspraak maken bij de fysio.
    En aankaarten bij je werkgever. Misschien kunnen je uren wat meer verspreid worden of je werkzaamheden aangepast worden.
    Wie weet wel een extra pauze.
     
  4. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Nee, het lijkt me heel onverstandig om maar gewoon door te gaan als je zuinig bent op je lijf en je gezondheid!

    Uiteindelijk doe je ook niemand een plezier met een afgetakeld lijf, jezelf niet, je kinderen niet en uiteindeljk je werkgever ook niet.

    Mijn ervaring (ziekenhuis als werkgever) is dat ze ook best goed meedenken om te zorgen dat je nog wel even door kunt werken maar bijv. in kortere diensten of met meer pauzes wanneer je klachten hebt ten gevolge van je zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina