wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

    Ik bestel heel af en toe bij light in the box of bij aliexpress.
    Zorg altijd dat ik onder de 22 euro blijf.
    Zo ook deze keer, niks besteld qua merk.
    Maar nu kreeg ik een brief dat ik het moet ophalen op het postkantoor.

    Ik ga van de week er even heen, maar dacht misschien weet iemand hier wat ik zou kunnen verwachten?
    Nog nooit eerder gehad namelijk.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Aliexpress gaat sinds kort standaard via het postkantoor. Hoorde ik toevallig gisteren toen ik mijn pakketje ophaalde.
     
  3. O, dank je wel!!
    Ging me al van alles afvragen.
    Maar misschien niks aan de hand dus ;)
     
  4. Khlo

    Khlo Fanatiek lid

    16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel brutaal inhaken op je topic hihi, maar hoe vinden jullie toch iets op Aliexpress? Ik snap er niks van hahahahahahah. Als ik dan eens wat vind is t meteen erg duur terwijl ik van iedereen hoor dat t zo goedkoop is.
     
  5. Mag hoor haha ;)
    Wat zoek je dan bijvoorbeeld?
     
  6. Zeepbel83

    Zeepbel83 Bekend lid

    21 jun 2007
    808
    1
    18
    Gewoon,via de zoekfunctie.
    Je ziet er vaak dezelfde dingen,maar de kunst is de goedkoopste aanbieder te vinden

    Ik heb laatst 5 dingen besteld en die kwamen stuk voor stuk netjes in mn brievenbus. En ik zat wel boven die 22 euro.

    Ik verwacht komende weken superleuke haarknipjes 20 stuks voor 1,38 wollen sokken voor mezelf en dochter,'lego' poppetjes en een leuk kledingsetje voor mn dochter voor 6euronogwat
     
  7. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gisteren gewoon thuis gekregen
     
  8. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb inmiddels vaker gehoord dat sommige pakketjes opgehaald moeten worden bij het postkantoor en sommige weer niet, geloof dat het met een bepaald gedeelte te maken had waar het vandaan kwam

    ook ik vind aliexexpress een leuke site maar snap er weinig van en dan durf ik vaak al niet meer te bestellen :)
     
  9. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.854
    424
    83
    Ja heel irritant. Deze week al twee keer op en neer naar het postkantoor gefietst. Terwijl het gewoon door de brievenbus past. Voor het pakket moest ik ook tekenen. En dat voor een waarde van 4-5E.
     
  10. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.854
    424
    83
    Ja hoorde ik ook. Geloof pakketjes uit China.
     
  11. Survivor

    Survivor Bekend lid

    23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Wil daar ook even kijken voor kleding voor m'n dame, dus hopelijk binnenkort niet zo dat ik er ook naartoe moet. Tijdje terug geen problemen gehad, werd gewoon door de bus gegooid.

    In de linker kolom kan gezocht worden naar het product en daarna ietsje naar rechts kan op Price worden gedrukt. Zo komen de goedkoopste aanbieders bovenaan te staan.
     
  12. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    231
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb nog nooit iets op hoeven halen! En bestel er wel regelmatig!
     
  13. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Ik heb er ook nog nooit wat van hoeven op te halen op het post kantoor,

    Ik bestel er graag onderbroeken voor de kinderen vooral de boxers voor mijn dochter vind ik ideaal, blijven mooi in de was en als ze in de zomer een rok of jurk aan had en ze had haar benen eens wijd dan keek je haar niet meteen recht voor de lippen zeg maar, sluit mooi aan

    Ook verkleed jurken voor onze dochters word er besteld via alie xpres
     
  14. Khlo

    Khlo Fanatiek lid

    16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal dit eens proberen. Zijn er ook dingen die echt af te raden zijn via Aliexpress? Hebben jullie altijd alles ontvangen bijv.?
     
  15. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja mijn ervaring, bestel groter. En die kleding niet in de droger. Voor de rest.. Top!
     
  16. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik krijg het nog steeds thuis bezorgd.

    Laatst 1x op moeten halen bij de Primera ( wij hebben hier geen postkantoor meer ) omdat ik niet thuis was en de bezorger het daar had afgeleverd.

    Ik ben echt zo'n fan van Aliexpress.

    Speelgoed voor die kinderen, leuke muurstickers voor in de speelkamer, shirts voor de kids en ik ben echt fan van de Make up. Enige jammere is dat het leveren lang duurt maar goed, gewoon op tijd bestellen dan komt dat wel goed ;)

    Maar dat ze standaard gaan bezorgen bij de postkantoren daar heb ik nog niets over gehoord hoor.
     
  17. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Even een tip voor de dames die kleding wil bestellen, zorg er voor dat je minimaal altijd 2 maten groter te bestellen dan je zelf hebt.

    Ik heb daar altijd XL terwijl ik hier maat M heb.
     
  18. Korsou

    Korsou Lid

    28 dec 2008
    57
    12
    8
    Julianadorp
    Hier een pakketbezorger van postnl, sinds 1 sept of okt heeft de verzender de keuze om het pakketje rechtstreeks naar het postkantoor te sturen, het kan nu dus vaker gebeuren dat je naar het postkantoor moet voor deze pakjes. Het wel of niet in de brievenbus ligt aan de track en trace code 3simuxxx mag in de brievenbus, 3srimuxxx moet voor getekend en mag eigenlijk niet in de brievenbus, deze pakjes worden ook geen 2de keer aangeboden en gaan na de eerste poging naar het postkantoor.
     
  19. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar Aliexpress is niet één en de zelfde verkoper, er zitten daar zo ontzettend veel verschillende verkopers en de ene verstuurd het met de DHL en de ander weer met de TNT, denk dat het dus ook echt per verkoper verschilt hoe of wat. Ik krijg de kleinere dingen inderdaad gewoon via de brievenbus post, alleen kleding in pakketten via de TNT pakket dienst
     
  20. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier ook fan :) en bestel rustig boven de 50 euro komt altijd helemaal aan. Deze week mijn winterjas nog binnengekomen voor 32 euro
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      121

Deel Deze Pagina