wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heel herkenbaar ;)

    Heb ik met de oudste. Qua shirt zit hij in een 158 maar met broeken al op 164 alleen zijn ze dan met de lengte weer te lang. Grrrrr
     
  2. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.259
    113
    Vind dat er tegenwoordig snel geleverd word!
    Afgelopen 2 week volgende binnen gekregen.

    Kids Kniekousen Meisjes Jongens Voetbal Strepen Katoenen Sokken oude School Witte Sokken Gekleurde Kinderen Baby Lange Buis Been Warmer
    http://s.aliexpress.com/fQRramUf
    (from AliExpress Android)

    CHLEZI 30 inches Goud Zilver Aantal Folie Ballonnen Digit Ballonnen Verjaardag Bruiloft Decor Air Ballonnen Event Feestartikelen
    http://s.aliexpress.com/3umeqYRv
    (from AliExpress Android)

    36 Inch 90 cm Jumbo Hartvorm Minnaar Bruiloft Roze/Goud/Rood/Wit Ballon Giant Hart Huwelijksverjaardag Party Ballonnen
    http://s.aliexpress.com/MFBJNVNV
    (from AliExpress Android)

    Hot Kleurrijke 36 "Giant Grote Ballon Latex Verjaardag Bruiloft Helium Decoratie 36 inch Kids Speelgoed 1 STKS
    http://s.aliexpress.com/QRfIb2Ev
    (from AliExpress Android)

    2017 hot Leuke Helium ballonnen gelukkige verjaardag paard kinderen speelgoed opblaasbare folie ballonnen eenhoorn birthday benodigdheden
    http://s.aliexpress.com/q6ryUVNJ
    (from AliExpress Android)


    2016 Fashion Luxe Merk Horloge Vrouwen Lederen Quartz Dames Horloges Uur montre femme relogio feminino Crystal Jurk Horloge
    http://s.aliexpress.com/yYFZbauy
    (from AliExpress Android)

    Vrouw vrouw mom boss grappige geek t-shirt vrouwen dames tops t-shirt mode korte mouw o nek vrouwen clothing vrouwen hc-tt3118
    http://s.aliexpress.com/aeq63Efm
    (from AliExpress Android)
     
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Snellere levering kan wel kloppen, zover ik weet werkt TNT nu samen met Aliexpress waardoor de pakketjes vaak binnen twee weken binnen kunnen zijn. uitzonderingen daar gelaten ;)
     
  4. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    14-6 heb ik een klamboe besteld. Ik kreeg hem net binnen :)
     
  5. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heeft er iemand al eens een kinderwagen besteld bij aliexpres
     
  6. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Gister zijn mijn oorbellen binnen gekomen :D Nu nog op een aantal pakketjes wachten :p
     
  7. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw

    Dat shirt van wife mom boss, hoe heb je dat ontvangen? Ook via postnl pakketpost?

    Nav jou berichtje hier heb ik het ook besteld en nu staat er in mn postnl app dat het vandaag bezorgd wordt en een handtekening vereist is? Is dit normaal of moet ik nu de douane kosten gaan betalen?
     
  8. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat is normaal van die handtekening. Dat is het bewijs voor de verkoper dat je het hebt ontvangen. Gaat steeds vaker gebeuren en eerlijk gezegd snap ik dat best wel, er zijn zoveel mensen die zeggen iets niet te hebben ontvangen terwijl ze het wel hebben. Op deze manier kunnen ze het dus controleren.

    Als je douane kosten had moeten betalen dan had je daar eerst een brief over ontvangen. Vaak moet je namelijk eerst betalen voor ze uiteindelijk de producten alsnog opsturen.
     
  9. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw

    Ah ok dan is het goed.

    Ik heb namelijk al eens gehad (jaar of 2/3 geleden alweer) dat ik iets via Ali besteld had en de postbode ineens iets van 20 euro wilde hebben aan de deur. Geen brief of niks vooraf gehad. Daarom dacht ik nu het zal toch niet weer? Want mijn andere bestellingen worden via brievenbuspost allemaal geleverd.
     
  10. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    ik heb een roze klamboe besteld voor mijn dochter. Tot nu toe alles gekregen behalve deze klamboe. Ik heb nu mail gekregen dat mijn klamboe is bezorgd alleen ik heb niets ontvangen. Hoe kom ik er nu achter waar deze kan zijn?
     
  11. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat kunnen verzendkosten zijn die dan bijvoorbeeld de Postnl berekend. Maar zover ik weet gebeurd dat zelden nog tegenwoordig. Voor Douane kosten word je altijd netjes op de hoogte gebracht door middel van een brief. Postnl werkt momenteel ook samen met Aliexpress dus denk niet dat ze dit meer zo snel zullen doen.
     
  12. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Even de verkoper een berichtje sturen en aangeven dat je het niet hebt ontvangen. Hou je wel je protection order in de gaten, als die namelijk verloopt en je komt er daarna pas achter dat je iets niet hebt dan kun je nergens meer aanspraak op hebben.
     
  13. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Die loopt 16 juli af. Ik heb nog even goed naar de tracking gekeken post nl zegt dat ze het 7juli teruggestuurd hebben naar de verzender. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met de info van post nl. Ben benieuwd
     
  14. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Vaak klopt die tracking in je order niet. Maar het belangrijkste is die protection order in de gaten houden.
     
  15. Tranquila

    Tranquila Bekend lid

    23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik lees hier dat de levering sneller is geworden.. Hoeveel sneller, iemand een voorbeeld?
     
  16. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Tranquila, ik had een bestelling op donderdag besteld en die lag maandag al in de brievenbus!! Echt supersnel. De rest van de bestellingen van die dag wacht ik nog op, 1 komt vandaag met pakketpost als het goed is. Het is dan nu 1.5 week geleden besteld.
     
  17. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ze gaven aan dat het gemiddeld nu binnen ongeveer 15 dagen al binnen zou kunnen zijn. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
     
  18. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik heb de postbezorger vandaag gemist en morgen ben ik op het werk de hele dag dus ga ik hem ook missen. Maar het gekke is dus, normaal laat ik het pakketje dan op het werk bezorgen. Dit kan ik dan aangeven bij de postnl app en dat kan altijd. Behalve nu..... Nu staat er ineens kan geen andere tijd en locatie kiezen voor dit type zendig... heel vreemd...
     
  19. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Ik heb nog nooit een brief ontvangen van de douane dat ik invoerrechten moet betalen. En afgelopen maand al 2 x gehad. Kwam wel uit de US, of krijg je als dit uit China is wel een brief?
    Zou zoveel makkelijker zijn een brief..
     
  20. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Het maakt niet uit waar het pakket precies vandaan komt, ze doen steekproefsgewijs pakketten er tussen uit vissen. De ene keer heb je geluk en hoef je geen invoerkosten te betalen en de andere keer word je er vaker uitgepakt. Vooral bij de wat grotere pakketten zullen ze eerder brieven sturen of als ze twijfelen over de waarde van het product.

    De kans is uiteraard groter als je boven de € 22 besteld.
     

Deel Deze Pagina