wat kan ik verwachten - aliexpress?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyM

    ButterflyM Bekend lid

    3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Ik heb misschien een dome vraag hoor:rolleyes: ik heb op 22 mei wat besteld wat nog niet binnen is bij hoeveel dagen doe je dan een z'n geschil openen? Ik heb nu nog 9 dagen protection. Op 5 juni kwam er te staan shipment canceled meerdere keren contact opgenomen met de verkoper maar die blijft zeggen maak je niet druk het komt. Al heb ik d'r een hard hoofd ino_O
     
  2. Chocoholic

    Chocoholic Fanatiek lid

    25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Weet iemand of er via Aliexpress ook kleine babyflesjes (om snoepjes in te doen) te krijgen zijn? Ik kan ze nl niet vinden :)
    --------------------AL GEVONDEN!
     
  3. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou de verkoper nu even nogmaals een berichtje sturen en zeggen dat je het nog niet hebt, je kan dan meteen vragen of hij je protection order wilt verlengen. Mocht het nou zo zijn dat je na die verlening nog niets binnen hebt dan kun je altijd nog een dispute openen. Maar altijd eerst om verlenging van de protection order vragen.
     
  4. ButterflyM

    ButterflyM Bekend lid

    3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Dank je wel voor je reactie!
     
    Debaky vindt dit leuk.
  5. kar89

    kar89 Fanatiek lid

    15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Wie kent de site gamiss? Beetje zelfde idee als alie express volgens mij
     
  6. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Zoiets hebben wij ook gehad, het zitje moest je opblazen zeg maar dus daarom ideaal in een koffer of tas mee te nemen. (weet niet of dat bij deze ook mogelijk is)
    Weet zo ff niet meer waar ik hem toen vandaan heb gehaald.
     
  7. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    En hebben jullie hem veel nodig gehad? Ik twijfel nog. Heb echt geen idee of ze daar kinderstoelen hebben. Kom er jaren maar nooit op gelet.
     
  8. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Wij hebben hem wel veel gebruikt. Soms hebben ze (bij restaurants ed) wel kinderstoelen maar omdat het er dan maar een paar zijn, zijn ze allemaal bezet. Dus vond het wel handig om zo'n zitje mee te hebben.
     
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Ja daar ben ik dan ook bang voor dat er dan geen stoel meer is.

    Toch maar bestellen denk ik en hopen dat het op tijd binnen komt. Gaan pas 8 sept.
     
  10. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Is het nu zo als ik meerdere artikelen bij verschillende verkopers koop onder de 22 euro en het totaalbedrag wel boven de 22 euro komt dat ik niks aan invoerrechten hoeft te betalen?
     

  11. Het gaat om 22 euro per verkoper inderdaad.
    Bij 19, 15 en een keer 8 euro bij verschillende kopers hoef je geen invoerrechten te betalen.
     
  12. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Bedankt ik heb namelijk 8 artikelen bij verschillende verkopers en alles onder de 22 euro dus kan ik alles gewoon bestellen.
     

  13. Ja zeker
     
  14. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Haha. Ik bestelde meerdere keren om onder de €22 te blijven. Dat was dus niet nodig.

    Moet zeggen, dat het behoorlijk verslavend is.
    Hier vnl verkleedjurken, poppenkleertjes, Barbie kleertjes en schoentjes gekocht.
     
  15. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Als je meerdere keren besteld bij de zelfde verkoper moet je wel oppassen. Als je namelijk een paar dagen achter elkaar verschillende bestellingen doet bij de zelfde verkoper dan heb je kans dat hij alsnog alles bij elkaar doet en in ene keer verzend, de douane zal dit dan als 1 bestelling zien en alsnog kosten kunnen bereken. Je kan het beste wachten tot je eerste bestelling is verzonden en dan bij die zelfde verkoper weer een nieuwe bestelling plaatsen.
     
  16. JongetjeM

    JongetjeM Bekend lid

    28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Wij hebben er ook een. Niet via alie, maar toch. Wij gebruiken deze thuis nu ipv een kinderstoel. Gaat mee naar opa's en oma en op vakantie. Echt ideaal!!!
     
  17. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw

    Ik heb iets op het oog wat €22,50 kost op ali.. hoe groot is de kans dan dat je invoerrechten moet betalen?
    En er uit gepikt word?

    Maakt het nog verschil als de verkoper er een ander bedrag op zet ?

    Of er gift op zet? (Zoals ik lees in andere fora's)

    Alvast bedankt voor je antwoorden
     
  18. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik durf niets te zeggen over hoe groot het risico zal zijn dat ze het er uit zullen pakken.

    Je kan inderdaad aan de verkoper vragen of hij er een lager bedrag op wilt zetten, dit geeft echter geen 100% garantie dat het dan niet er uit word gevist. Bij de douane ( dit heeft een vriend van mij verteld die bij de Douane werkt ) doen ze steekproefgewijs pakjes eruit pikken, dit doen ze dus ook met pakjes met een mindere waarde, als ze het dan niet vertrouwen en zich afvragen of de waarde niet meer is dan dat er op staat beschreven dan zul je een brief krijgen waarin staat dat je moet bewijzen wat de exacte waarde is.

    Maar goed, je kan het uiteraard altijd proberen, je moet alleen rekening er mee houden dat de kans er altijd in zit dat ze je pakje controleren.
     
  19. Voor mijn dochtertje had ik veel ballonnen en slingers gekocht in een thema.
    Nu wil ik dit weer voor mijn zoontje maar ik kan er helaas nauwelijks wat van vinden, wilt iemand mij misschien helpen zoeken?

    Ik wil een minecraft thema: bordjes, bekers, tafelkleed, slingers en folie ballonnen.
    Het lijkt wel of dit niet verkocht mag worden?
     
  20. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.182
    940
    113
    Zuid-Holland
    Wish is iets soortgelijks aan aliexpress, misschien daar wel te vinden?
     

Deel Deze Pagina