Wat kan ik verwachten?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liana84, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb net mijn tweede miskraam achter de rug. Maandag bij de vk geweest voor controle en alles zag er goed uit voor zover ze kon zien. Baarmoederslijmvlies was nog wel wat verdikt. Ben vergeten te vragen of dat een goed of slecht teken is. Omdat ik twee miskramen heb gehad, mag ik naar de gynaecoloog voor een consult. Deze heb ik volgende week donderdag al, dus dat is heel fijn. Ik heb er helemaal niet meer aan gedacht om te vragen wat ik bij zo'n bezoek kan verwachten. Vind het best spannend. Gaat deze dan ook weer kijken met een echo? Of is dat niet nodig? (ben niet zo'n held met inwendig gedoe ;) ). Misschien moet ik het ook maar gewoon allemaal op me af laten komen, maar ook daar ben ik niet zo'n held in.
     
  2. Monique

    Monique Verloskundige

    6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo Liana84,

    wat naar voor je dat je wederom een miskraam hebt gehad. Goed dat je al zo snel bij de gynaecoloog terecht kan. Op de site van het AMC staat goed uitgelegd wat je kan verwachten. Als je op google de termen amc en herhaalde miskraam intikt, dan kom je vanzelf op de juiste site. Veel sterkte toegewenst!

    Groetjes Monique
     
  3. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dankje voor je snelle reactie Monique. Is dat herhaalde miskraam gebeuren in elk ziekenhuis een beetje hetzelfde? Ik zit namelijk in Zwolle bij het ziekenhuis.
     
  4. Monique

    Monique Verloskundige

    6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Ik ga er wel van uit dat in elk ziekenhuis hetzelfde onderzocht wordt. Wel goed als je voordat je op consult gaat je goed voorbereid. Zodat je zelf ook kan aangeven wat je graag onderzocht wilt hebben. Succes!

    Groetjes Monique
     
  5. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Bedankt! Ik heb al wel een beetje gekeken, maar zal me er nog wat verder in verdiepen. Hoop eigenlijk ook dat zij mij wat meer kunnen vertellen over wat er mogelijk is.
     

Deel Deze Pagina