Wat koop jij dit jaar voor Sint/Kerst?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door chantal1985, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Mijn dochter krijgt:
    A4 led light pad
    Lichtbord letter in kleur
    3d puzzle
    Twinmarkers

    Zoon krijgt:
    Aantal poppetjes soldier force
    Soldier force
    Hoesje telefoon fortnite
    ps4 spel
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.502
    8.354
    113
    Ik zat vanavond op aliexpress en dan moet ik toch wel erg oppassen dat ik niet gigantisch veel bestel... :oops::| Heb twee LOL ballen besteld (meer durfde ik (nog) niet, eerst maar eens kijken of het wat is ;)) en Beanie Boo knuffeltjes. Nu dus ook het lijstje van de jongste wat aangevuld. (y)
     
  3. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik ben heel benieuwd naar de lol ballen.
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Pfoeh, nog niet echt een idee. Mijn kinderen spelen al jaren niet meer met speelgoed en voor de rest hebben ze ook weinig wensen (allebei pas jarig geweest en toen wisten ze ook al niet veel te vragen).

    Wat we sowieso elk jaar geven, krijgen ze ook dit jaar weer:
    - nieuwe pyjama en sloffen
    - leesboek
    - gezelschapsspel

    Voor DL waarschijnlijk nog wel wat knutselspul en voor ZL misschien een ps4-game ofzo. En voor de rest weet ik het nog niet.
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    We geven trouwens ook graag "activiteiten". Kaartjes om een keer te gaan zwemmen, bioscoopbonnen, kaartjes voor de ijsbaan in het dorp, museumjaarkaart, etc. Afgelopen jaren ook een abonnement op de binnenspeeltuin, maar daar beginnen ze nu wel te groot voor te worden.
     
    Libelle82 en Caithy vinden dit leuk.
  6. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Wij kopen elk jaar ook een cadeautje voor onze neefjes/nichtjes (6 tot 9 jaar). Eerst waren dit echte cadeaus, maar de laatste paar jaar zijn we overgegaan op cadeaubonnen (binnenspeeltuin en vorig jaar bioscoop).

    Heeft iemand een leuke suggestie voor een cadeaubon voor dit jaar voor een uitje? Budget is 10-15 euro per kind en liefst iets in de provincies Zuid of Noord Holland!
     
  7. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Kadobon van de Shoeby voor een 9 jarige misschien? Of anders van de Hema, Bruna, Etos... ligt en beetje aan waar ze van houden natuurlijk! Mijn dochter vindt pennen, schriftjes en tut spulletjes van de Hema fantastisch en bij de Etos zou ze bruisballen voor in bad halen ;)

    Verder: bioscoopbon, bon bowlingbaan, schaatsbaan, juwelier, binnenspeeltuin, trampoline springen, subtropisch zwembad ...
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Nog geen idee. De oudste 2 zijn deze week jarig en dat vind ik al zo moeilijk
     
  9. Miracle1

    Miracle1 Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ouders hebben geen idee? Vaak horen zij al wat ideeen van hun kinderen.
     
  10. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Vast wel, maar over het algemeen zijn ze heel blij met onze ideeen :) En ze worden erg blij van het cadeaubon idee omdat alle kinderen al genoeg speelgoed en dergelijke hebben:|
     
  11. TopperD

    TopperD Bekend lid

    9 jun 2015
    777
    156
    43
    Stomme vraag mss, maar wat zit er eigenlijk in zo'n LOL bal? :oops:
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  12. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Zo'n lol bal pak je per laag uit, in de eerste laag zit een soort van rebus dan kun je proberen te raden wel poppetje erin zit. Per laat komt er iets kleins uit, schoenen, bekertje, tasje/petje of iets dergelijks. Uiteindelijk kom je bij de bal terecht en daar zit de pop in.

    Mijn dochter is er gek op, maar de spanning zit meer in het uitpakken van de bal dan de pop uiteindelijk.

    Hier gaan we voor het eerst lootjes trekken met sinterklaas, ben heel benieuwd wat ze erop gaan zetten.
     
    chantal1985 en TopperD vinden dit leuk.
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik zag nu bij intertoys lol ballen met 15! lagen. Dat wordt een mooi 5-12 cadeautje.
     
  14. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.502
    8.354
    113
    Die 'handtas'? Die had ik ook gezien inderdaad, maar uiteindelijk toch naar een bal gezocht. De oudste heeft er al een aantal. Het uitpakken vindt ze het leukst, maar de poppetjes speelt ze ook zo nu en dan mee (terwijl ze amper met speelgoed speelt).
     
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ja ik denk dat het een handtas is ja:roflmao:.
    Zo'n kokervorm heeft het.
     
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.281
    7.841
    113
    Gelderland
    Voor de oudste wil ik een mooi horloge kopen.
    Verder een boek, pyjama & sloffen plus wat hij zelf heel graag zou willen hebben.

    De jongste is begin nov jarig. Voor hem wil ik Lego, boek, pyjama en sloffen en iets wat hij heel graag wilt.

    Ze hangen allebei op het randje van geloven. Weten dat mama de kado’s haalt. Oudste ga ik deze week op de hoogte brengen
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Top! Dat idee van twinmarkers pik ik van je:)
     
    Caithy vindt dit leuk.
  18. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Ik wil het dit jaar erg beperkt houden. De oudste wil graag het dagboek van mc2. Ze heeft er al een tas van voor allemaal proefjes, die gebruikt ze veel. Verder kan ze echt niks bedenken, dus dat zal nog moeilijk worden. We gaan (als het goed is, het is voor 90% rond) volgend jaar verhuizen, waarschijnlijk krijgen de meiden iets waar ze beide mee kunnen spelen. We zijn over een duikelrek aan het denken. Maar hoe we dat in een zak krijgen...

    Ik heb al wel een Sinterklaas met 2 pieten gereserveerd voor de pakjesavond zelf. Q twijfelde al vanaf haar 3e en toen ze 4 was geloofde ze echt niet meer. Hopelijk geloofd M iets langer wanneer de Sint zelf cadeautjes komt brengen. Ondanks Q al lang niet meer geloofd mag ze wel elk jaar een paar keer haar schoen zetten en vieren we gewoon pakjesavond. Vinden we allemaal gezellig.
     
    brit76 vindt dit leuk.
  19. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.656
    1.187
    113
    Dat is de lol bal underwraps. Die koker moet een capsule voorstellen. De lol poppetjes zijn nl detectives. Het zijn niet 15 lagen, mar 15 cadeautjes (onderdelen. Er zit bijvoorbeeld een loep in. Daarmee moet je de geheime codes lezen. Met die codes kan je delen van de capsule openen en daarin zitten dan de kleertjes ed. Het lol popetje zit in een vermomming. Dus kan je nog niet zien welke het is. Erg leuk. Hier pas ook eentje van geopend door de kinderen.

    En de ballen van Aliexpress zijn helaas niks. Wij hebben ze vorig jaar besteld, meerdere. Ben bang dat ze niet veranderd zijn. De poppetjes zijn slordig gemaakt en duidelijk van een ander materiaal. Ook ontbreekt er weleens wat in een bal.
     
    tuc vindt dit leuk.
  20. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ja de underwraps idd.
     

Deel Deze Pagina