Wat moet ik doen en wat moet ik denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hiitsme, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    yup erger maken dan het is zo gaat dat hier in NL voor je werkelijk geholpen word....ongeloofgelijk!!!

    Neem er geen genoegen mee en weer bellen! en maak het dan maar erger dan het is ookal is dit al erg genoeg.
     
    Esila vindt dit leuk.
  2. Pepperr

    Pepperr Lid

    8 jun 2017
    31
    10
    8
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal.. sterkte:(
     
  3. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    jeetje heftig!!!
    en wat een onzekerheid.

    Er zijn meerdere hormonen in de zwangerschap die verhoogd zijn (ik dacht ook progesteron, die dropt namelijk enkele dagen voordat de bevalling inzet. Dacht ik iig). Zou je even moeten zoeken (ik kan het zo snel niet vinden)..

    Zijn er geen verloskundigen die aan je buik kunnen voelen? ik bedoel als jij een baby voelt trappen, dan kunnen zij iig de baarmoeder voelen. ik zou er vandaag nog 1 bellen.

    met buikpijn naar de hap heeft weinig zin. ze gaan zwangerschap idd uitsluiten, maar doen alleen een HCG test dan....
     
  4. xNadine

    xNadine Actief lid

    27 jul 2016
    383
    39
    28
    Jeetje, wat moet dit erg voor je zijn, die onzekerheid! Vind het ronduit belachelijk dat ze hier geen actie op ondernemen terwijl je aangeeft je flink ongerust te maken. Ik zou toch echt op mijn strepen blijven staan als ik jou was, en idd een vk vinden die je baarmoederstand kan voelen. Als je echt al zolang zwanger zou zijn, dan zal een vk dat kunnen voelen. Sterkte meid, hou je ons op de hoogte?
     
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    De pretechobureaus in jouw omgeving hebben ook allemaal geen tijd? Want waarom bel je zelf niet rechtstreeks met een pretechobureau en laat je het van je vreemde huisarts afhangen?
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Als je eerlijk bent, en het hele verhaal verteld dan werken ze er (misschien begrijpelijk) niet aan mee.

    Je kan wel oneerlijk zijn en een valse naam gebruiken :O
     
  7. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Inderdaad! En gewoon nog meer echo bureaus bellen, ik ken iemand die wel terecht kon met haar zorgen (moest eigenlijk toch de 2 weken wachten op de al geplande afspraak van eigen bureau, maar voelde niet goed. Andere bureaus gebeld, bij eentje kon ze wel terecht. Uitslag: miskraam).

    Punt is, het is JOUW lichaam, jij weet wat je voelt dat je normaal niet voelt. Brutale mensen hebben de halve wereld, gewoon blijven bellen en laat het er niet bij zitten! Desnoods inderdaad langs de huisartsenpost met 'enorme buikkrampen' en een buik die al maanden groeit..
     
    Hotsiflots vindt dit leuk.
  8. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Persoonlijk zou ik nog een zwangerschapstest doen. Negatief is gewoon niet zwanger. Daarnaast, bel met een pretecho bureau, maar vertel niet dat je niet zeker weet of je zwanger bent, want dan helpen die je natuurlijk niet. Of bel met een verloskundige, en laat hen je baarmoeder voelen.
     
  9. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Bizar allemaal!!

    Kun je niet de gyn bellen en vragen of je bloed getest kan worden?
     
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Precies, mijn zus kreeg zo ook een echo bleken grote cystes te zijn die knapte. Maar daar kreeg ze wel meteen een echo voor omdat ze alles wilde uitsluiten. Ik zou het ook gewoon zo doen!
     
  11. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Dat dus. Zeg gewoon dat je positieve testen hebt al een tijdje en dat je nog lang niet terecht kunt voor een echo, maar dat je je zorgen maakt vanwege buikklachten....
    Kans is dan dus wel aanwezig dat ze tijdens de echo melden dat je niet zwanger bent, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
     
  12. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ben je al iets wijzer?:o:
     
  13. Lolalilly

    Lolalilly Actief lid

    10 jan 2015
    200
    50
    28
    Je kan voortaan toch ook een babywatcher huren om zelf thuis echo's te maken? Als je zo lang zwanger bent vind je die baby snel lijkt me :)
     
  14. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63
    Ik ben ook wel benieuwd. Hoe is het?
     
  15. GiGi01

    GiGi01 Actief lid

    6 dec 2012
    208
    87
    28
    Wat een bijzonder verhaal @Hiitsme .
    Ik volg even. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
     
  16. Rataplan

    Rataplan Fanatiek lid

    25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik zit dit topic met open mond te lezen. Wat een bizar verhaal en wat een slechte opvolging van de huisarts en het ziekenhuis.
    Ik ben heel benieuwd hoe het ondertussen met je is.
     
  17. Hiitsme

    Hiitsme Lid

    21 jan 2016
    14
    3
    3
    NULL
    NULL
    Hi dames,

    Aan mijn laatste bezoek aan de huisarts heb ik absoluut niets gehad. Ik ben ondertussen al 3 dagen op vakantie en opgenomen in het ziekenhuis

    De reden van mijn 'dikke zwangerschapsbuik' en alle andere kwalen is: ontstoken eierstokken, steen in de lever, rechter nier (ook ontstoken) en in mijn blaas. Daarom heb ik zo veel buikpijn gehad(heb nog) en dikke buik. Morgenochtend krijg ik uitgebreid onderzoek op eierstokkenkanker en baarmoederhalskanker.

    Dankzij de klote huisarts zal ik mijn 8daagse vakantie in het ziekenhuis doorbrengen en geoppereerd worden
     
  18. Treez

    Treez Niet meer actief

    Ik lees net je hele topic door met je laatste berichtje. Wat onzettend schrikken zeg. Heel veel sterkte en beterschap. Als je de puf hebt, dan zou ik straks als je je beter voelt nog wel werk van maken. Ik vind het heel erg hoe laks er met je omgegaan is.
     
  19. LolaJames

    LolaJames Bekend lid

    5 nov 2014
    694
    181
    43
    Jeetje wat erg!!! Wat een incompetente hufter zeg! Ongelooflijk. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.

    Ik wil jou heel veel sterkte wensen. Hopelijk ben je snel weer op de been.
     
  20. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal! Bij thuiskomst meteen maar van huisarts wisselen lijkt me. Maar goed, daar heb je nu helaas niets meer aan :(
     

Deel Deze Pagina