Wat moet ik doen en wat moet ik denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hiitsme, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Toevoeging: Sterkte uiteraard, veel beterschap en wel soort van 'fijn' dat je nu weet wat er aan de hand is.
     
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Holy shit meis.... dat is heftig. Poeh, daar zou ik nog een aardig woordje over spreken na thuiskomst ja. Jeetje....
     
  3. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Wow wat heftig! Wil je heel veel sterkte wensen!
     
  4. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Sorry? Wat erg!!! Dit is bizar. Klacht indienen hoor als je terug bent!! Heel erg veel beterschap en sterkte!

    Liefs
     
  5. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jeetje wat erg :(
    Heel erg veel sterkte voor de aankomende tijd.
    Officiële klacht richting de huisarts lijkt me niet overbodig.
     
  6. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Jeetje, ik zit hier met grote ogen je berichtje te lezen. Je had gewoon al aan een behandeling bezig kunnen zijn als je huisarts je buik had onderzocht. Vind het echt schandalig en ik zou ook zeker een klacht hierover bij je huisarts neerleggen. Dit is gewoon nalatigheid en ik zou het hier niet bij laten zitten. Heel veel sterkte en beterschap.
     
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Jeetje, schandalig zeg! Echt een klacht indienen hoor! Het gaat om jouw gezondheid en je bent niet serieus genomen.. heftig.

    Voor nu heel veel sterkte en beterschap gewenst!
     
  8. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Jeetje....Schrik hiervan. Was eigenlijk al bang dat er iets anders was dan een zwangerschap, maar dit had ik niet verwacht.
    Ik zou geen vertrouwen meer hebben in mijn huisarts en direct op zoek gaan naar een ander. Tevens een klacht indienen.

    Kan dit niet ontstaan zijn doordat er toch wat resten achtergebleven zijn na je miskraam?

    Heel veel sterkte en beterschap. Mag je niet vervoerd worden naar Nederland en hier geopereerd worden of was je al in Nederland op vakantie?
     
  9. Rataplan

    Rataplan Fanatiek lid

    25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Zo dan. Dit is te bizar voor woorden. Ten eerste heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel opknapt. Ten tweede, wat een verschrikkelijk slechte, nalatige huisarts. Zeker een klacht indienen zodra je weer de kracht daarvoor hebt. Sterkte meis, ik leef met je mee.
     
  10. angel071986

    angel071986 Bekend lid

    24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Heftig zeg! Ook hoop dat je onderzoeken zo gunstig mogelijk zullen zijn!! Hrrlnverl sterkte en succes.
     
  11. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Tjonge jonge.. wat een zak van een huisarts. En enorm schrikken meid.
    Dikke klach indienen bij thuiskomst!
    En voor nu beterschap en heel veel sterkte gewenst. Ik denk aan je. Liefs
     
  12. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Zo heftig! Heel veel sterkte en beterschap hopelijk valt de uitslag van de onderzoeken mee!
     
  13. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Nou ja zeg pff het moet niet gekker worden. Echt schandalig. Ze zeggen wel eens eens een brutaal mens heeft de halve wereld. Volgende keer zou ik me echt niet laten afslepen.

    Hier neem dit even door zodat je iig weet hoe je een klacht kan indienen tegen een huisarts.
    https://www.zorgklacht.nl/klacht-huisarts

    Heel veel sterkte toegewenst!
     
  14. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63
    Lees net je update, wat een prutser zeg die huisarts!!!

    Hoe is het nu met je?
     

Deel Deze Pagina