N.a.v. onbeschofte klanten topic ben ik wel heel nieuwsgierig geworden in wat klanten proberen te retourneren? Dat bedoel ik dan in de zin van vies? kapot? gedragen enz enz? Ik zelf werk in de zorg dus kom dit niet tegen.
Iemand gooide een keer een zak oliebollen naar mijn hoofd omdat ze niet meer warm waren. Die persoon was ondertussen naar huis gefietst en er aldaar achter gekomen dat die dingen zichzelf onderweg niet warm houden. Verrassend. En die wilde dus zijn geld terug. Ook een soort retour, denk ik.
Sorry voor jou maar hier kan ik enorm om lachen Edit: wel erg aso van die oliebollen om koud te worden zeg
Een potje vitamines. Die hadden ze gekocht, maar was behoorlijk over de datum. 5 jaar over de datum om precies te zijn. Ik werkte toen al heel wat jaartjes in die winkel en had die verpakking nog nooit van mn leven gezien. Sterker nog, het artikel scande niet eens meer aan de kassa (artikel onbekend). En toch stug vol blijven houden! Uiteindelijk van mn leidinggevende geld terug moeten geven, echt maar 3 gulden ofzo. Al die moeite.
Gister bij de action voor mij in de rij, kwam een dame een lade-inzet voor het bestek terug brengen. In 2 stukken gebroken wel te verstaan. Het paste niet... duh
Oh ja! Niet zo heel lang geleden; Een meisje komt met een schoudertas terug. Overduidelijk intensief gebruikt. Ze kwam m terug brengen, omdat de schouderband begon te rafelen. Ze had de bon nog, dus wilde geld terug.... op twee dagen na een jaar geleden gekocht Tas kostte toen 9.99...
Een Albert Heijn melk bij de Super de Boer. Zo onredelijk staan gillen dat we ze een euro hebben toegeworpen zodat ze weg gingen. Sommige mensen...
Toen ik in de bieb werkte, leverde iemand ooit een boek in waar nog een plak salami tussen zat. Wat natuurlijk een heel logisch item is om als boekenlegger te gebruiken. Meneer moest het boek vergoeden.
Oh ja, laatste dan... haha In de tijd dat er nog volop cd's en dvd's gekocht werden. Mensen brachten dan cd of dvd terug zonder seal er omheen. Met krassen op het schijfje zelf. En maar vol blijven houden dat ze het zo gekocht hadden. Jaja, thuis lekker gekopieerd en gekeken. En nu weer terug brengen. Zelfde verhaal met boeken. Overduidelijk gelezen, en dan terugbrengen omdat ze "dit boek al hadden"
"meneer eet een broodje, oeh ik mis een plaatje salami.... hmmmm zal het dan al wel op gegeten hebben"... Echt serieus HOE DAN....
Haha! Géén idee! Overigens ook wel eens een boek retour gehad dat in de categorie ‘licht erotisch’ viel en waarvan de bladzijdes aan elkaar plakten. Dat boek hebben we ter plekke afgeschreven en in de prullenbak gemieterd.
Ik heb een poos in de telefoonwinkel (s) gewerkt en daar kwam ik er teveel tegen. Voornamelijk toestellen die overduidelijk gevallen of ergens tussen geklemd hadden gezeten. Maar "nee mijn zoon/dochter zei dat er niks gebeurde en ik geloof dat dus dit is een waardeloos product" En dan komen ze terug van repair met val stoot of druk schade, en nog zeggen dat t niet kan. Of vocht. Zo vaak vocht. Mensen die zeggen dat er niks is gebeurd, of met stappen bier of in de punch en dan zeggen "ja maar dat is geen water dus dat telt niet" Het toppunt was een telefoon waar het water uit piste. "Nee hoor zo was die ineens" de telefoon was net een aquarium zo golfde het in het scherm heen en weer..
Jazeker hadden ze een bon. Met de omschrijving en prijs van hoe het product "nu" in het schap stond zeg maar. Ze hebben dus nieuw potje gekocht zodat ze een kassabon hadden, om vervolgens het artikel wat over datum was te retourneren. Tenminste, dat is mijn theorie haha
Laatst stond er een vrouw voor me bij de h&m , ze bracht een kledingstuk terug met een flinke sigaretten lucht , ze bleef maar zeggen, nou wat raar , snap niet hoe dat kan. Ze namen het uiteindelijk wel terug.
In de tijd dat ik nog een bakkerij had: Een aneroxia patiënt wilde een kaiserbroodje terugbrengen, het was oud.. ja duh als je 2 dagen twijfelt of je het wel of niet wilt opeten. Ze had bij mij 2 dagen ervoor na heel lang in de winkel twijfelen (echt ruim half uur) dat broodje gekocht. Afijn wel netjes een ander broodje gegeven. En uitgelegd dat kaiserbroodjes wel dezelfde dag moeten worden opgegeten worden.
Ik werk in een schoenenwinkel. Daar eens gehad: Een mevrouw die zeer vale verwassen geoxschoenen wilde terugbrengen. Want ja, binnen een week zo versleten. Schoenen roken enorm naar wasmiddel maar me hield vol dat ze niet gewassen waren. Een mevrouw met hoge leren laarzen die haar geld terug wilde omdat haar kat haar nieuwe laarzen als krabpaal had gebruikt..
Ik heb in mijn studententijd bij de mcdonalds gewerkt, sommige mensen eten eerst frieten en burger voor 3/4 op en komen dan 1nieuwe vragen omdat het koud is...
Haha wat een moeite voor niks! Dan nog denk ik dat je het had mogen weigeren als het niet overeenkomt met de kassa. Maar goed, voor 3 euro zou ik ook denken succes ermee.