Wat te doen vakantie met 3 kinderen, waarvan 1 baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Baileyy, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ik wil zo graag op vakantie. Maar mijn man ziet alleen maar bezwaren. Vooral door de baby van 8 weken nu. Oudste is 5.5 en dochter is 2.5. Mijn man vindt ver rijden niks met die kleine vooral omdat hij nu vaak huilt in de auto.
    We hebben pas over een paar weken vakantie, dus dan is hij ook misschien al Wat meer gewend an autorijden. Ik dacht aan Duitsland of België. Ook leuk voor de andere 2 om toch op vakantie te gaan. Vooral de oudste wil zoo graag.
    Maar wie heeft er tips voor een leuk park met zwembad? Ik denk dan aan een stacaravan of huisje? Dat als de kleine slaapt de oudste 2 zich lekker kunnen vermaken.

    Wat doen andere gezinnen met jonge kinderen?
    Ik wil heel graag mijn man ocerhalentoch nog weg te gaan
     
  2. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Wij hadden er vier onder de vier jaar en zijn gewoon overal heen geweest. Met het vliegtuig en de auto.
    Vliegtuig vind ik het makkelijkst en fijnst!

    Zou zelf naar Italië of Spanje gaan. Maar als je verder wilt vliegen raad ik Curaçao aan!
     
    Amy32 vindt dit leuk.
  3. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.055
    113
    Vrouw
    Als je niet te ver wilt rijden dan is center parcs ideaal!

    En anders vliegen naar een plek met een warmer klimaat, zodat de kinderen lekker buiten kunnen zwemmen of op het strand kunnen spelen. Zelf vind ik vliegen altijd het prettigste met kinderen.
     
    mamameer vindt dit leuk.
  4. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Vliegen dacht ik dat te duur was met zijn allen? En zoveel meeslepen met een baby met kinderwagen.. Leek me nog niet handig. Hij is te klein voor een buggy nog..
     
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Centerparcs aan gedacht, maar dan zit je toch in zo'n huisje en is het niet zoals op een camping of 1 of ander resort dat kinderen elkaar opzoeken en ze lekker hun gang kunnen gaan.
     
  6. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik zou voor een kleinschalig iets gaan wat gericht is op jonge kinderen.
    Zoals:
    Place de la famile in de Dordogne, Pyreneeën Passions of Partingoli in Toscane.

    Onze kinderen zijn dezelfde leeftijd en wij rijden tot zo’n 1500 km enkele reis.
     
  7. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Vliegen valt best mee, wij zijn poosje terug naar Italië gevlogen voor €65 pp. Je jongste is nog gratis!

    Wij nemen de kinderwagen altijd gewoon mee. Verder heb je voor een baby niet zoveel nodig ;)
     
  8. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    B edankt voor de tips!! Heb ze bekeken. Leuk!!
    Is dat nog te doen denk je qua afstand?
     
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Dat is niet veel nee.
    Blijft die kinderwagen wel een beetje netjes in dat ruim van het vliegtuig dan?
     
  10. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Wij hebben alles in een keer gereden. Wij zijn bij alle drie zelf geweest.
    Dit soort accomodaties zijn zo fijn met kleine kinderen! Doen het drie jaar zo en voor volgende zomer ga ik in het najaar weer op zoek.
     
  11. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.614
    3.990
    113
    Als je man zoveel beren op de weg ziet zou ik naar een landal of centerparcs park gaan. Lekker dicht bij. Een zwembad erbij voor de oudste 2 die kunnen zich dan ook prima vermaken. Er lopen altijd gezinnen rond. Een plaza of restaurant alles is ingericht op gezinnen. Dus super makkelijk. En jullie kunnen dan allemaal genieten.
     
  12. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.888
    13.055
    113
    Vrouw
    Nee dat kan alleen in de market dome inderdaad.

    Als je gaat vliegen dan gaat de kinderwagen in het ruim van het vliegtuig. Zelf nam ik altijd ook nog een draagdoek mee, dat is wat makkelijker naar de gate lopen.
     
  13. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Wij hebben een prampack, zijn ook te huur op Mp :)
     
  14. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik zou kiezen voor een kleine overzichtelijke camping in Nederland. Genoeg te vinden!
     
  15. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Heel erg leuk! Helaas alle3 vol. Maar ik onthoud ze voor volgend jaar.
     
    smax vindt dit leuk.
  16. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Draagdoek heb ik ook sowieso. Maar ik heb bekkenklachten, kan niet zo lang dragen..

    Ik heb gekeken naar zo'n prampack net, maar ben toch wel bang dat mijn kinderwagen teveel beschadigd.
     
  17. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Misschien een RCN park? Camping - maar met ook wat verhuur accomodaties- dus dan heb je wel dat camping en buiten gevoel.... wij vinden Chaam erg leuk bijvoorbeeld, maar er zijn er meer in Nederland die leuk zijn.
     
  18. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ik was denk ik ook lekker naar center parcs gegaan. Als vliegen en ver rijden jou niet bevallen. En je man de luxe gaat .missen. Wij vonden dit ideaal met kleine kinderen. Alles in de buurt niet veel meeslepen want in ned hwb je overal winkels. Duitsland en België ook ;)
     
  19. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Welke wagen heb je? Hier al 100 vluchten, zo niet meer, met prampack gemaakt en onze kinderwagen is nooit beschadigd!
     
  20. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Als je man reizen niet ziet zitten en je kleintje veel huilt in de auto zou ik op zoek gaan naar een vakantiepark/ camping in Nederland, Duitsland of België. Niet ver rijden en toch even er lekker uit.
    Wij zijn jarenlang in NL op vakantie geweest.
    Lekker zwemmen in het zwembad. Naar de speeltuin en uitstapjes in de buurt.
    Ook in Nederland is genoeg te beleven.
     

Deel Deze Pagina